Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KIITOS sinulle joka annoit linkkivinkin theshapeofamother -nimiselle sivustolle!

Vierailija
08.01.2008 |

Osoite siis www. theshapeofamother. com

Siellä on kymmeniä tai satoja kuvia ja kuvasarjoja erilaisista ja eri-ikäisistä naisista ennen ja jälkeen raskauden ja imettämisen ja niiden aikana. Minulle ja varmasti monelle muullekin kroppansa muutoksia surevalle on valtavan terapeuttinen kokemus nähdä, että muillakin on järisyttäviä raskausarpia, pömppiä, riippareita - ja niistä huolimatta tai niiden takia jokainen keho on silti omalla tavallaan kaunis ja kiehtova.

ps: Pieni, mutta kiinnostava yksityiskohta: Cindy Crawfordilla on (tai ainakin oli erään lehtikuvan ottamisen aikaan) täsmälleen samanlainen vatsa kuin minulla. Melko hoikka uuma, mutta nahka raskausarvista johtuen ryppyinen ja ruttuinen. Ja silti se keekoili bikinisillään jossain palmurannalla, varmasti hyvin tietäen, että kuvaajat iskevät haukkana kimppuun ikuistamaan sensaation.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin theshapeofamother -sivuille erään ulkomaalaisen blogin kautta.

Vierailija
42/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa katsottavaa kuinka joidenkin vartalon raskaus turmelee kokonaan. On kyllä tosi kova hinta jollekin parikymppiselle kurttuinen ja löysä vatsapussi. Itselläni on neljä lasta, mahassa ei ole arpia mutta muuten kyllä on joitakin lihomisesta ja laihtumisesta johtuvia arpia. Tämän täytyy olla jokin extreme-sivusto, ei tuota ainakaan kannata minään ohjenuorana katsella, että muka kaikille kävisi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla