KIITOS sinulle joka annoit linkkivinkin theshapeofamother -nimiselle sivustolle!
Osoite siis www. theshapeofamother. com
Siellä on kymmeniä tai satoja kuvia ja kuvasarjoja erilaisista ja eri-ikäisistä naisista ennen ja jälkeen raskauden ja imettämisen ja niiden aikana. Minulle ja varmasti monelle muullekin kroppansa muutoksia surevalle on valtavan terapeuttinen kokemus nähdä, että muillakin on järisyttäviä raskausarpia, pömppiä, riippareita - ja niistä huolimatta tai niiden takia jokainen keho on silti omalla tavallaan kaunis ja kiehtova.
ps: Pieni, mutta kiinnostava yksityiskohta: Cindy Crawfordilla on (tai ainakin oli erään lehtikuvan ottamisen aikaan) täsmälleen samanlainen vatsa kuin minulla. Melko hoikka uuma, mutta nahka raskausarvista johtuen ryppyinen ja ruttuinen. Ja silti se keekoili bikinisillään jossain palmurannalla, varmasti hyvin tietäen, että kuvaajat iskevät haukkana kimppuun ikuistamaan sensaation.
Kommentit (42)
Tuli itku kun niin ihana kun lapsi koskee äidin napaan!! =)
http: //theshapeofamother. com/2007/12/pureacceptance-denise. php
Itsellä ei rinnoissa mitään muutosta vaikka imetin 12kk ja ei onneksi tullut raskausarpiakaan. Mutta pömppis löytyy kyllä :)
Ihmettelin vaan, että miten sillä on rinnat pelkät tyhjät pussit, miten ne sillai voi edes mennä?
7
Ihan samanlaiset nahkapussit! Ihanat sivut! Niitä katsellessa kyllä liikuttuu kun pienen lapsen takia naisen vartalo muuttuu ja miehet toivovat vain silkkareita ja vatsalihaksia!
Vierailija:
Itsellä ei rinnoissa mitään muutosta vaikka imetin 12kk ja ei onneksi tullut raskausarpiakaan. Mutta pömppis löytyy kyllä :)Ihmettelin vaan, että miten sillä on rinnat pelkät tyhjät pussit, miten ne sillai voi edes mennä?
7
2 lasta olen synnyttänyt ja imettänyt, mutta rinnat on edellen ihan passelit. Ei mitkään tyhjät roikkuvat pussit, kuppikokokin on pysynyt samana.
En viitsi mennä katsomaan niitä kuvia.
tosi ällöttävän ylimielinen oli se nainen joka aikaisemmin olisi tuntenut sääliä roikkuvatsaisia kohtaan, mutta sivustolla käytyään ei kuulemma enää tunne. mikä emakko, ihan selvästi halusi vaan esitellä timmiä 40 v:n kroppaansa, pönkitti itsetuntoaan.
http: // theshapeofamother. com/ home. php
Vierailija:
Vierailija:
Itsellä ei rinnoissa mitään muutosta vaikka imetin 12kk ja ei onneksi tullut raskausarpiakaan. Mutta pömppis löytyy kyllä :)Ihmettelin vaan, että miten sillä on rinnat pelkät tyhjät pussit, miten ne sillai voi edes mennä?
7
2 lasta olen synnyttänyt ja imettänyt, mutta rinnat on edellen ihan passelit. Ei mitkään tyhjät roikkuvat pussit, kuppikokokin on pysynyt samana.
En viitsi mennä katsomaan niitä kuvia.
Miettikääpä mikä noiden sivujen tarkoitus on... Miettikää miltä näyttää useita lapsia kohdussaan kantanut ja sen jälkeen imettänyt nainen? Miltä näyttää 70-vuotias isoäiti? Miltä nainen oikeasti näyttää, kun on elämää elänyt?
Tonne mennään vaan kauhistelemaan muiden rumia, tuhoutuneita ruumiita ja myhäilemään kun itse säilyi ihan hyvänä tai sitten hakemaan lohduttavaa vertaistukea muista rupsahtaneista. kaunista -ei todellakaan-
Mutta pidänpä ketjua yllä ihan kiusallani. Käykää siellä vaan kauhistelemassa, kanat, jos itsetuntonne sellaista tarvitsee. Meidän rupsahtaneiden kannattaa käydä ihan senkin takia, että missään koskaan ei näe tuollaisia naiskehoja - ne kätketään, koska ne eivät enää täytä miesten asettamia kauneusihanteita.
Se muuten, kenellä tisseistä tulee lerput pussit ja mahasta ruttuinen nahkaläjä ja kuka säilyy timminä mammanakin, riippuu ihmisen KUDOSTYYPISTÄ. Olkaa onnellisia te onnekkaat, joilla iho ja ihonalainen kudos kestää venytyksen ja imetyksen. Mutta jos päässänne on yhtä tyhjää kuin kommenteista voi päätellä, enpä vaihtaisi osia kanssanne mistään hinnasta.
mutta nyt ainakin osaan olla kiitollinen, että kolme raskautta ja yli 3,5 vuotta imetystä ei ole tehnyt minun kropalleni sitä, mitä tuolla sivustolla näkee.
Mieluummin arpinen vartalo kuin idiootti pää! Ja en kyllä voi uskoa että äidit, jotka muutkin ovat synnyttäneet, ei voi kuin kauhistella muiden äitien vartaloita! Kuulkaas, jotkut äidit vähät välittää kun nyytti on kainalossa. Minullakaan ei arpia ja siitä olen onnellinen mutta sanon että ei kyllä yhtään haittaisi jos olisi pussit ja arvet kun niin ihanan asian kuin poikani, olen saanut aikaiseksi! Jestas miten ihmiset voikaan kauhistella noita, se on vaan totuus! Muistakaa kommenttinne sitten kuuskymppisinä ;)
Jos joku lääkäri on mennyt sanomaan, ettei raskausarpia tule jos ei " päästä itseään lihomaan" niin en luottaisi ko. lääkärin lausuntoihin muissakaan asioissa. Raskausarpia tulee ihon venyessä jos on huono kudostyyppi. Raskaudessa maha venyy aika hemmetisti, vaikkei lihoisi muuten grammaakaan. Luuletteko että Cindy Crawford ei ole rasvannut ihoaan joka ikinen päivä? Tai että se päästi itsensä lihomaan aivan sairaasti? Juu ei, ja silti sillä on samanlainen ryttyvatsa kuin minulla. Joka muuten myös rasvasin mahaani joka ikinen päivä kalliilla apteekin raskausarpivoiteella.
ap
eivät olleet ihan niitä tavallisimpia kuitenkaan.
ihana sivusto, ihania kuvia. ei nahan venyminen ole mikään vaurio, ja kauhistelijat hei, naisen iho vanhenee kuitenkin aika nopeasti teette sitten mitä tahansa :-)
:-)
Vierailija:
Mieluummin arpinen vartalo kuin idiootti pää! Ja en kyllä voi uskoa että äidit, jotka muutkin ovat synnyttäneet, ei voi kuin kauhistella muiden äitien vartaloita! Kuulkaas, jotkut äidit vähät välittää kun nyytti on kainalossa. Minullakaan ei arpia ja siitä olen onnellinen mutta sanon että ei kyllä yhtään haittaisi jos olisi pussit ja arvet kun niin ihanan asian kuin poikani, olen saanut aikaiseksi! Jestas miten ihmiset voikaan kauhistella noita, se on vaan totuus! Muistakaa kommenttinne sitten kuuskymppisinä ;)
Mutta ei se tarkoita sitä että on idiootti, jos ihmettelee miten vaikka jonkun naisen rinnat on yhden lapsen jälkeen tyhjät nahkapussit, ja toisella ei ole! Ihmetyksen aihe se on, ei mitään muuta.
Kyse ei ole arvostelusta, vaikka moni sen niin ottaakin.
Vierailija:
ihana sivusto, ihania kuvia. ei nahan venyminen ole mikään vaurio, ja kauhistelijat hei, naisen iho vanhenee kuitenkin aika nopeasti teette sitten mitä tahansa :-):-)
Jos joku niin väittää, niin valehtelee!
Meni vain johonkin googleen...