Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KIITOS sinulle joka annoit linkkivinkin theshapeofamother -nimiselle sivustolle!

Vierailija
08.01.2008 |

Osoite siis www. theshapeofamother. com

Siellä on kymmeniä tai satoja kuvia ja kuvasarjoja erilaisista ja eri-ikäisistä naisista ennen ja jälkeen raskauden ja imettämisen ja niiden aikana. Minulle ja varmasti monelle muullekin kroppansa muutoksia surevalle on valtavan terapeuttinen kokemus nähdä, että muillakin on järisyttäviä raskausarpia, pömppiä, riippareita - ja niistä huolimatta tai niiden takia jokainen keho on silti omalla tavallaan kaunis ja kiehtova.

ps: Pieni, mutta kiinnostava yksityiskohta: Cindy Crawfordilla on (tai ainakin oli erään lehtikuvan ottamisen aikaan) täsmälleen samanlainen vatsa kuin minulla. Melko hoikka uuma, mutta nahka raskausarvista johtuen ryppyinen ja ruttuinen. Ja silti se keekoili bikinisillään jossain palmurannalla, varmasti hyvin tietäen, että kuvaajat iskevät haukkana kimppuun ikuistamaan sensaation.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta kuppikoko oli A75, imetyksen aikana kuppikoko oli C80. Pikkuhiljaa imetyksen harvennettua rinnat alkoivat palautua takaisin A -kokoon, mutta ylimääräinen nahka rinnoista vielä jäljellä.

Vierailija
22/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä arvet ja roikkuva nahka eivät sinänsä ole kauniita sillä lailla kuin kauneus yleisesti ymmärretään. Monet naisista ovat kuitenkin huikaisevan kauniita arpineen ja nahkoineen ja roikkuvine paikkoineen. Ihminen voi olla kaunis epätäydellisenä ja täyttämättä yleiset ahtaat kauneusihanteet. Ja kun tietää, minkä takia nuo muutokset ovat tapahtuneet, ja vielä jos lukee naisten kirjoittamia tarinoita itsestään, kehostaan ja lapsistaan - niin kyllä, se on minusta kaunista.

Vierailija
24/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ahdas ihminen, sanon vaan tosiasian. Väittäisin että varmaan jokainen ilomielin luopuisi roikkuvasta nahkapussistaan, mikä on vyötärön ympärillä.

Mutta tottakai löytyy aina joku joka väittää vastaan, ihan vaikka periaattesta.

Vierailija
25/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Varmaan se Cindy Crawfordkin sitten muuttui muutamassa kuukaudessa rumaksi. Ja Katien Holmes ja Priscilla Presley ja kaikki muutkin arpiset naiset.

Vierailija
26/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ole ahdas ihminen, sanon vaan tosiasian. Väittäisin että varmaan jokainen ilomielin luopuisi roikkuvasta nahkapussistaan, mikä on vyötärön ympärillä.

Mutta tottakai löytyy aina joku joka väittää vastaan, ihan vaikka periaattesta.

Vierailija
27/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pistäkö sanoja mun suuhun!

Lukekaan uudestaan mitä kirjoitin ja käyttäkää vähän aivoja. Tekstiini ei tarvitse lisätä mitään.

Vierailija
28/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihana sivusto, ihania kuvia. ei nahan venyminen ole mikään vaurio, ja kauhistelijat hei, naisen iho vanhenee kuitenkin aika nopeasti teette sitten mitä tahansa :-)

:-)

Jos joku niin väittää, niin valehtelee!

Vierailija
29/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuhoavat hiuksensa värjäämällä ne sataan kertaan ihan kammottaviksi.

Työssäni näen paljon ihmisiä ja täytyy sanoa että en tollasen 50-60 wee naisen kasvojen ihoa haluais kuka on polttanu ku korsteeni ikänsä.

Vierailija
30/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko yhtään kommentteja, mitä noilla sivustoilla oli annettu niistä kuvista. Kaikki kannustavia, lohduttavia ja jopa ylistäviä...

Ei mitään kateellisten paskanjauhantaa ja haukkumista. Ja vauvojakin ylistettiin, kun taas täällä heti haukutaan.

Hävetkää!!!

Vierailija
31/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset 3... Sitten lasi pullahtaa ulos hyvintodennäköisesti se joka on vähiten saanut painoa ei tulekkaan nahkapussiseksi. mutta sellainen jolla on tullut sitä painoa runsaasti ja sitten laihtuukin yhtä nopeasti niin veikkaampa vaan että myös rinnat ( rasvakudosta) löystyy ja niistä tulee nahkapussit. Iho kun menttää kimmoisuuttaan mitä enemmän ikää tulee... Eli jos teet muksusi 20 v ja et liho kuin sen 3 kg. niin hyvin suurella todennäköisyydellä rinnatkin pysyy....

Vierailija
32/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta what ever..........

Vierailija
33/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin vielä 14kk ja ei ole mitään löysää nahkaa yhtään missään. Tosin vasta 1 lapsi...

Vierailija
34/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuiila voiteilla raskauden alusta saakka, auttaa vaikka olisikin arpeutumaan taipuvainen kudostyyppi.

T. kokemusta on.

Vierailija
35/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä enää pidä omia raskauden jälkeisiä mittojani niin pahana. Ja kroppakin säilyi liki arvetta.

Vierailija
36/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim kokemusta on. Suosittelenkin odottajia säästämään rahansa muualle kuin arpivoiteisiin. Jos niistä oikeasti olisi apua, niitä suositeltaisiin kyllä ihan lääkärien ja neuvoloiden taholta.

Vierailija
37/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen alussa olin viisastunut ja voitelin bodyshopin vartalovoilla itseäni joka aamu ja ilta, kyllä rahaa paloikin rasvoihin 9kk:n aikana, mutta säästyinpä arvilta, ja ihokin palautui paremmin kuin ekan raskauden jälkeen. Joten kyllä se rasvaaminen vaan auttaa, kokeilkaapa!

T. 31

Vierailija
38/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

34

Vierailija
39/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillahan on raskausarpia mm. käsissä, reisissä, takamuksessa. Lääkärini mukaan yleensä ei edes mahaan tule arpia, jos ei anna itsensä lihoa raskausaikana.

Kaikki hoikat kaverini (+minä) ovat 1 tai 2 lapsen jälkeen aivan samassa kuosissa kuin ennen raskauttakin. Salaisuus on se, että ei olla lihottu grammaakaan raskausaikana, kun ei olla syöty liikaa. Minä olen 164/49. Kolme viikkoa synnytyksestä painoin tuon saman ja mahduin kireimpiin farkkuihini. Imetyksen jälkeen rinnat pienenivät kyllä kuppiin a - ei kiva, mutta ovat kuitenkin kiinteät ja ihan nätit silti.

Vierailija
40/42 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne tajunneet rasvata ihoaan? Itsellä takana kaks raskautta ja paljon kiloja eikä mitään tuollaista jälkeä tullut