Antakaa esimerkki naisellisesta lesbosta niin uskon että sellaisia on olemassa.
En tunne yhtäkään. Kaikki lesbot ovat enemmän tai vähemmän miehisiä.
Kommentit (30)
Muutenkin noi näyttelijät ja esiintyjät joutuvat vähän stailaamaan itseään, kotioloissa ne antavat viiksiensä kasvaa reisitaskushortsit jalassaan.
että Portia de Rossi on jotenkin epänaisellinen...
Vittu ootte tyhmiä. :)
hittojako me täällä meidän ystäviä outtaillaan
Tai vapaa-ajallaan tavallisia vaatteita käyttävä?
Kertokaapa, arvon heterot, kuinka moni teistä pukeutuu vain hameisiin ja mekkoihin? Miten te voitte ulkoilla pakkasella, kun on melkein pakko käyttää toppahousuja ja nehän on merkki siitä, että on lesbo?
Vierailija:
En tunne yhtäkään.
Kuinka monta lesboa sitten tunnet? Monesti ihmiset luulevat, että kaikki ovat rekkalesboja, koska he ovat ainoita jotka he selvästi erottavat lesboiksi. Minusta ei ainakaan näy päällepäin mitenkään että olisin lesbo, joten ei sitä moni tiedäkään.
Eivät ole julkisuuden henkilöitä joten nimiä en ala tässä latelemaan. Toinen on sellainen isorintainen ja suurisilmäinen blondi, toinen naapurintyttömäinen nätti brunette
Michelle Rodriguez & Kristanna Loken (pariskunta)
Tempakka siis av-nikki, en muista hänen oikeaa nimeään. Molemmat erittäin naisellisia.
Laulaja Emmi? Eikös hän ollut lepakko? Mutta olen nähnyt monesti hänet livenä täällä tampereella ja oli myöskin aika poikamainen...
Portian pitäisi ottaa silikonit jotta hän olisi naisellinen?" Haloo.
Mulla on pienet rinnat olen siis miehekäs lesbo.
Vierailija:
Mitäs Samantha Foxin pitäisi tehdä ollakseen naisellinen?
mulla oli jalassa talvilenkkarit!
Ei kukaan naisellinen HETEROKAAN pukeudu kaiken aikaa korkokenkiin ja muuhun naiselliseksi pidettäviin vaatteisiin! Kuinkahan moni kotiäiti on teidän kategorioidenne mukaan NAISELLINEN ;) ...elikkä varmaan rekkalesboja kaikki!
Vähän huvittava ketju kieltämättä! =)
Meitä on moneen junaan.
yh-lesboäiti
Ja taisin nähdä livenäkin yhdessä kampaamossa ihan yhtä naisellisena.
ja tämä päätelmäkö yhden biisin takia jossa lauletaan lesbosuhteesta...........
sitten olisi helpompi miettiä määritelmään sopivia henkilöitä.
eikä täällä saa sanoa muiden kuin julkkisten nimiä.
Tunnen useammankin hyvin naisellisen lesbon.