Työtön milloin viimeksi heräsit herätyskellon soittoon?
Kommentit (35)
En tarvinnut herätyskelloa edes töissä ollessa.
Mitä helvettiä se sulle kuuluu Pidä vain huoli omista asioistasi Lopeta jo tuo naurettava päteminen työttömistä sillä kait tajuat että tämä on anonyymi eikä todellinen joten turhaan länkytät
Tänä aamuna. Olen ollut työtön 2 kk. Menee päivä hukkaan, jos ei aamulla herää aikaisin.
Tänä aamuna. Se soi joka päivä. Töissä olin vielä reilu vuosi sitten. Töitä olen tehnyt 32 vuotta.
Tänään heräsin ovikellon soittoon kun huoltomies tuli tarkastamaan parvekkeen oven tiivisteet, menin sängyn alle piiloon koska kämppä oli kuin sikolätti, en ole jaksanut kolmeen kuukauteen siivota tai viedä roskia. Taitaa tulla häätö..
Viime talvena, kun lähdin Thaimaan lennolle.
Useamman kerran vuodessa, matkoille lähtiessä. Tälläkin viikolla tulee laittaa herätys että kerkeää koneeseen.
Kuudelta soi mutta harvoin siihen nousen. On kiva kääntää kylkeä ja nukahtaa uudestaan.
jouduin itse myymään herätyskellon netissä jotta sain makaroonia kaupasta
Näin työssäkäyvänä ja kroonisesti väsyneenä mun unelma olis se, että sais joskus elää vaikka muutaman kuukauden ilman herätyskelloa. Ehkä saisin unet kuntoon… Lomallakin on melkein joka aamu herättävä kellonsoittoon, kun aina on jotain sovittuna.
Olen töissä enkä ikinä herää herätyskellon soittoon. En tarvitse sitä, kun sisäinen kello herättää.
Joka aamu kun kumppani lähtee töihin. Nousen ylös samaan aikaan, kello 7-9. välillä,
Alkuvuodesta piti herätä aikaisin Ruotsin risteilylle. Aika harvoin tulee herätystä laitettua, varmaan pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
En tarvinnut herätyskelloa edes töissä ollessa.
Samoin. Meillähän koirat herättää aamu 5-6 joka aamu. Näin on, vaikka töissä ollaan.
Kelloon heräsin 7 vuotta sitten, lomalla olin 2 viikkoa, vielä lähden Italiaan 2 viikoksi, siitä tulee se normi 4 viikkoa lomaa, kesällä siis, talvella pidän normaalin talviloman ja lähden Sell am Zeehen ja Seefeldiin puikkamäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Herätyskello on terveysriski, en moista ole käyttänyt tällä vuosituhannella.
Joo, ja jumankekka kun sen laittaa vielä peltiseen pesuvatiin, niin sydäri on taattu, herätyskello, mikä se on ?
Tänään heräsin kuudelta kellonsoittoon, jotta ehdin keräämään pulloja paikallisen festivaalin jäljiltä kaupungilla ja puistoissa, sain 45 euroa ja ruuat loppuviikoksi.
Jossain vaiheessa naapurissa oli kukko, joka kiekautti aamutuimaan. Oliskohan ollut jotain 5 aikaan.
Nykyään se sisäinen kello on erityisen tarkka mun puolisolla. Hän on tikkana keittämässä kahvia klo 5.30
Että tämä palstavammanen jaksaa jankuttaa työttömistä satoja kertoja Ei elämässä ole muutakuin asua vauvapalstalla ! Työtön on ap itsekin kun täällä aikaa roikkua ja mitälienee aivovamma traumoja saanut työttömistä ? Poistoon !
Herätyskello on terveysriski, en moista ole käyttänyt tällä vuosituhannella.