Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita aikuisia joilla jatkuvasti putket korvissa?

Vierailija
08.01.2008 |

viidettä vuotta täs jo mennään. Heti kun irtoaa (noin 8-9kk välein) saan soittaa korvapolille ja laittavat uudet. Huomaan heti kun irtoamassa kun alkaa olla tunne että korvassa vettä ja pitää puhaltaa ne auki ja kuulokin heikkenee. Onko joillekin mahdollisesti jäänyt se reikä tärykalvoon että ei tarttisi enää laittaa putkea, näin voi kuulemma käydä. Sehän ois se ihanne. Rasittavaa vain ku koko ajan tämä, ei voi esim uida normaalisti ja suihkussakin pitää varoa. Harvinaista on mut tiedän että meitä on monta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 11v. pojallamme on edelleen putket :/ Hänellä on samoja ongelmia kuin sinullakin. Korvat eivät siis tulehdu enää. Olen luullut, että hänen ikäisillään ei kovinkaan monella enää ole putkia.

Vierailija
2/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole korvatulehduksia, ei edes pienenä. Tämä alkoi kun olin 34v, he. Jotenkin niin ahtaat käytävät ja nielu että sen takia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko allerginen? Meidän poika on lukuisille pölyille allerginen ja siksi nenä koko ajan tukossa. Se altistaa myös korvaongelmille. KOrvalääkäri suositteli myös nenähuuhtelukannua, mutta eihän tuo poitsu sitä suostu käyttämään :/ Itse saan siitä kyllä apua tukkoisuuteen. Ja jos sinulla on nielu ahdas, niin eikös nielurisojen poisto saattaisi auttaa asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi