Anteeksi kampaajani, anteeksi sinä käsityöläinen joka yrität saada tuotteitasi myytyä, anteeksi sähköasentaja, maalari ym. joita työllistin
Ei ole enää varaa hyödyntää taitojanne. Säästän kaikessa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tein itse ja säästin,on toiminut jo vuosikymmenet.
Vaihtoehtona on myös jättää tekemättä
-en enää värjää hiuksia ja annan niiden kasvaa
-en teetäkään terassia tai pihavarastoa
-en hankikaan uutta keittiönhanaa, taidetta seinälle, en teetä tyttärelle vanhojentanssimekkoa jne.
Osa hankkii Temusta sen mitä aiemmin kotimaan markkinoilta.
Ihanat tummat miehet leikkaa halvemmalla hiukset, käteiseelä hinta on on aina hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat tummat miehet leikkaa halvemmalla hiukset, käteiseelä hinta on on aina hyvä.
Ja jättää verot maksamatta, että älä sitten valita miksi palveluita leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-en hankikaan uutta keittiönhanaa, taidetta seinälle, en teetä tyttärelle vanhojentanssimekkoa jne.
Hankin sähköiskun ja säästin samantien loppuelämän kustannukset.
Terv.haudan takaa
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin sähkötyöt 👍
Kampaajat ovat myös nostaneet hintojaan tolkuttomasti, paljon enemmän kuin pelkkä inflaatio yms. Energianhintakin laski jo mutta kampaajan hinnat ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankin sähköiskun ja säästin samantien loppuelämän kustannukset.
Terv.haudan takaa
Oletko tyhmä? Kyse oli siitä että jättää tekemättä/hankkimatta. Ei esimerkiksi ei tule sähköjä pihavarastoon, ei lattialämmitystä vessaan, ei kunnostetakaan mummon vanhaa valaisinta jne.
Kyllä mekin ollaan jätetty säästöjen vuoksi sähkötöitä tekemättä. Tarvittaisiin mm. lisää pistorasioita. Sähköinen ovikello lakkasi toimimasta, ei korjauteta, voi siihen oveen koputtaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin sähkötyöt 👍
Sähkötyöt on ihan helppoja, pistää piuhat kiinni ja kokeilee toimiiko, jos ei toimi niin muuttaa kytkentää
Yrittäjät haluavat niin paljon voittoa, että kulutus kärsii ja sitten itketään kun ei kauppa käy. Pitäisi saada ilmainen orjatyöreservi, verot nollaan, tuet tappiin ja päälle vielä vaikka vähän kehuja siitä, kuin ei yhteiskunta muuten pyörisi, jos ei Hikipaja Oy myisi halpaa kiinaroskaa sadan prosentin voitolla tyhmille kansalaisille. Jatkakaa vaan nykyhallituksen äänestämistä. Myös pienyrittäjät, joita hallitus suurpääoman ikeessä pissii linssiin joka käänteessä.
Kampaajan ja pienyrittäjän olisi kannattanut vähän miettiä siinä vaiheessa, kun äänesti nykyhallituksen valtaan ja larppasi suuryrittäjää. Yksinyrittäjä on kuitenkin aika paljon lähempänä tavan työssäkäyvää kuin isot pääomat perineitä suuryritysten mahtimiehiä. No, tasan ei käy nallekarkit ja nyt on ainakin helpompaa sitten jatkossa irtisanoa pärstäkertoimella se (kuvitteellinen) ensimmäinen työntekijä.