Ärsyttää, kun ihmisen pitää syödä! Inhoan ruuan laittamista, ja syömiseenkin vain menee turhaan aikaa.
Sitäpaitsi nykyään ei saa mitään syödäkään, koska se on kuitenkin epäterveellistä... Rasittavaa. Oi, kun voisi vain juoda aamulla mukillisen ihmejuomaa, missä olisi tarvittavat vitamiinit ja muut, ja sillä pärjäisi sitten.
Kertokaa, pliis, että jollain muullakin on samoja aatoksia! :)
Kommentit (7)
Vierailija:
Sitäpaitsi nykyään ei saa mitään syödäkään, koska se on kuitenkin epäterveellistä... Rasittavaa. Oi, kun voisi vain juoda aamulla mukillisen ihmejuomaa, missä olisi tarvittavat vitamiinit ja muut, ja sillä pärjäisi sitten.Kertokaa, pliis, että jollain muullakin on samoja aatoksia! :)
ja ihan terve olen. Juon aamusin marjapirtelön ja joskus hedelmiä. Vettä pitää jouda. Aikuinen ihminen pärjää ihan hyvin. Hg 145 ja muut arvot ok
olen myös miettinyt samaa. aku ankassa jotkut matkusti avaruuteen ja ne söi siellä jonkun pillerin, missä oli päivän ruoka-annos. olisi ihanaa jos olisi semmoinen ihmepilleri
hampaidenharjaukseen, pyykinpesuun yms.
ei tarvisi miettiä saako kaiken tarvitsemansa, ei nimenomaan tarvitsisi laittaa ruokaa, ei käydä kaupassa, ei tiskata, ei miettiä mitä laittaisi... Sopis kyllä minulle.
Mulle syöminen on pakkoa. Mä inhoo syödä ja pureskella. Ja inhoo ruuanlaittoa. yök.
Oispa tosiaan se ihmepilleri.
kätevä. Voisi olla dieetillä siten, että olisi kokonaan syömättä. Olisi paljon helpompi niin dietitellä.
syöminenhän on aivan IHANAA