5v tyttö alkanut ihan mahdottomaksi, tuittuilee ja tuhahtelee jatkuvasti
on oikeasti ihan murrosikäinen! Jos huudan tyttöä nimeltä huoneestaan syömään, vastaus voi olla: no MITÄ NYT??
Suuttuu pienimmistä, ei saa mitään raivareita, mutta murjottaa, lähtee ovet paukkuen jne.
Huoh. Olen selittänyt miljoonaan kertaan tytölle, etten vaadi häneltä juuri mitään muuta kuin kunnioitusta, siis että hän puhuisi minulle kauniisti ja tottelisi sitä mitä sanon. Jäähyjäkin on annettu ja etuuksia karsittu, mielestäni olen aina ollut johdonmukainen ja jämäkkä, mutta pieleen on tainnut mennä..
Kommentit (5)
jos ei saa jotain haluamaansa alkaa seuraava : Ja MINÄ en sitten IKINÄ järjestä teille mitään kivaa. Minä en rakasta sinua. Minä en ole enää sinun ystäväsi. Sitten minä heitän leluni roskiin. jnejne.
Ja tarkennuksen vuoksi, MINÄ en ikinä ole puhunut tällaisia tytölle.
ap
5v lapset pitäis kieltää kokonaan:D Meillä lisäksi vajaa 6v:llä puheripuli (tai huuto-), ei voi edes ruokaa syödä ilman yhden tenavan performancea. Toisaalta ihana mutta niin raivostuttava välillä!!
kuulunee ikään. ihan kuin joku esimurrosikä....meillä tyttö kyllä uskoo hyvin eli ei jatka, kun kielletään/selitetään. toki sitten taas uusi puuska tulee pian :).
Mitä voimakastahtoisempi lapsi on niin sitä enemmän hän tuo omia mielipiteitään esille.
Tuollaisia kausia tulee, ei auta olla kuin rauhallinen.
tutulta. Meillä vain huudetaan tuota kiukkua. Ja uhkailee jopa että sitten mä...ja muuten mä...aivan mahdoton, taitaisko olla jotain rajojen kokeilua? Mutta ah- niin rasittavaa