Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*^*SYYSUNELMAT VIIKKO:2*^*^*

07.01.2008 |

Aloitanpa uuden pinon, kun kukaan muu ei ole vielä ehtinyt!

Täällä jännitys tiivistyy. Totuuden hetket alkaa olla pian käsillä. Päänsärky vaan pahenee päivä päivältä. Ei kiva! Lievää pahaa oloa on ollut havaittavissa ajoittain.

Essi78 kp 34/36

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin tuolla herkällä testillä ja tyylipuhdasnega tuli.. nyt kp29 ja uskoisin että kierto ei ole hirveän pitkä tällä kertaa.. Oviksesta aika lailla se kaksi viikkoa, joten ei oo usko kovin korkealla plussaamiseen.

Vatsaa nippailee siihen malliin jo että kohta saa siteet ja tampoonit kaivaa kaapista esille..

Noh, tää oli vasta yk2 joten nou hätä siinä mielessä, mutta harmi kun ollaan niin reippaasti pupuiltu lomalla, joten siitä se ei kiinni jäänyt..

Vierailija
42/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä apteekin oman testin ja kaks viivaa siihen sitten tuli!! :)nyt kun sais vielä rekisteröityä tämän omaan päähän:)todella isot pahoitteluni niille joilla täti tuli ja isoja plussatuulia ens kiertoon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tökkäsin kuumemittarin kainaloon ihan vaan lämpöjä tarkastaessa ja oli 37,1. Eikä ole varsianisesti kuumeinen olo. Mää en tajua ja enkä kestä odottaa. *argh* Epätietoisuus on syvältä.ö

T: Vacsuli kp30/28-37, yk3

Vierailija
44/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Icequeen!! :)

Rizza: onpa sulla jännät paikat!! Bongasitko oviksen koska? Olikos sulla lugeja/teroja loppukierrossa vai ei? Tulethan kertomaan miten kävi!!! Mulla toinen clomikierto menossa, ovis just ohitettu joten tässä nyt sit vaan ootellaan työn tulosta :)

Plussatuulia syyskuisille

Koralli73

Vierailija
45/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla viel kurkkaamaan olitko laittanu jotain viestiä, kun jännitti sun puolesta! Ja olithan sä!!!! Tosi mahtavaa!!!! Onnee,onnee,onnee ja tarrasukkia paljon mukaan!!!

).( nyt ois kp 25/28??,kun eka yritys menossa ni ei voi tietää kierron pituutta..Toinen rinta aristaa ja tuntuu ko se ois jotenki turvoksissa..pillereiden kanssa ei rinnat ollu kipeet juuri koskaan,että voihan se olla tätä uutuutta ilman pilsuja... Noo,ei kauheesti edes jänskätä vielä, mutta varmaan viikon loppua kohden ehkä...niin ja ens viikon alusta...jos täti ei ehdi tulla sitä ennen. Eihän sitä tiiä miten sekasin kroppa

meni ku lopetin pillerit ja söin niitä kumminki 8 vuotta...

Noo, ei muuta ku peukkuja pystyyn kaikille jännääjille!

- tanni - kp25/28?? yk1

Vierailija
46/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori lipsahti toi edellinen... oon tässä taustaillu, kun en oo oikein osannu viel kuulumisia kirjoitella. Mulla siis 10 vuoden pillereiden syönnin jälkeen yk1 takana ja täti tuli aikaisessa kp24 !??!

Mut kai toi lupaa hyvää et olis ovis ollu, koska jos ei ovista ni kierrothan pitenee... tai sit on viel kroppa sekaisin pillereiden jäljiltä.

Siirryn lokakuisiin ja paljon onnea plussanneille ja peukut pystyyn piinailijoille! :)

Vierailija
47/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennellako kierrolla tärppäsi? Tietääkö kukaan onko täällä sellaista pinoa, josta näkisi kuinka kauan ihmisillä on mennyt ennen kuin plussa on testiin tullut?

Vierailija
48/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pikkuinen pysyy sit kyydissä!!:)

Noffetus:Toisella kerralla tärppäs.Tämä oli kolmas kierto,mut ekan kierron aikana pillereiden lopetuksen jälkeen ei ollu niin kauheen aktiivista ja oli ovistakin vaikea tietää kun ei tienny miten pitkäks kierto venyy.Pillereiden kans kun se oli 24 päivää,mut sit venähti 34.päivään.

Nyt kaikille piinailijoille puhallan paljon plussatuulia vielä!!!

Vierailija
49/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Icequeen!!

Nyt on semmonen olo, että menis viikko äkkiä, niin pääsis testaileen.. PITI ottaa nyt iisisti, mut en tietenkään osaa!!! Odotuksia siis on, mut saas nähä miten käy..

Oonkohan täällä viimesenä? Ei meitä enää kovin montaa tääl pinossa ole.. Mutta tsemppiä loppukuulaisille ja plussia meille kaikille! I hope :)

Emmuli kp 19/28-30 yk 6

Vierailija
50/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnä onnea plussanneille ja vauvaliimaa :)

Voiko menkkakivut olla raskauden oire?? Oli monta päivää sellainen tunne alamasussa, että kohta hanat aukeaa. Ei vieläkään mitään. Eilen testasin negan. Olin 4h pissimäti ja muutenkin tein kaikkien sääntöjen mukaan testin. Siis voiko olla, että alussa näyttää täysin puhdasta negaa vaikka olisikin raskaana??

Nyt ei ole menkoista (ei kyllä raskaudestakaan) mitään oireita. Mahaa ei juili yhtään. Vähän oli aamulla jännityksen tunnetta mahassa. Samanlai kuin oisin tehnyt 200 vatsalihasliikettä (ehkä unissaan:))

fanny 30/28-32 yk1

Vierailija
51/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanny: Taidamme olla aikalailla samassa veneessä! Tsemppiä sullekin ja peukut pystyyn meille kaikille jännittäjille!

Täällä 32/28-25, eikä menkkoja näy. Oireita on ollu jos jonkinlaisia, mut kp 28 tuli puhdas nega. Mul on ollut niin monta valeraskautta jo, että toivoa en kamalasti haluaisi elätellä. Toisaalta, voihan olla, että juuri nyt kaikki olisikin mennyt nappiin.

En viitsi vielä testailla, pakotan itseni malttamaan ensi viikkoon...Saa nähdä onnistunko. ;-)

Sellainen kysymys ihan yleisesti, että voiko olla raskaana, vaikka lämmöt ei olisi nousseet yhtään? Mittasin aamulla ja tulos oli 35,8!, joka on tosin mulle kai aika normaali. Kuumetta ei ole ollut vuosiin, alilämpöä useinkin flunssan yhteydessä.

T: Tiuhti-Viuhti kp 32/28-35 yk8

Vierailija
52/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein suuret onnittelut Icegueen!!!! Pikkuiselle vauva-alulle enkeleitä matkaan mukaan suojelemaan.

Minä tässä odottelen menkkoja alkavaksi:(. Kuten Fanny78:lla, myös mulla menkkamaista kipuilua. Hieman rusehtavaa vuotoakin. Joten eiköhän se ole tässä... Liian positiivista kai olikin odottaa, että ekalla kierrolla tärppäisi. Mutta silti surettaa ja suututtaa, että tän pitääkin olla niin vaikeata. Kyllä tulee olemaan taas rankat seuraavat kuukaudet, kun jännittää alkaako menkat vai ei ja onko sitä nyt sitten varmasti oikeaan aikaan " tekopuuhissa" . Ja juuri silloin pitäisi tietty olla innokas ja lapset ajoissa nukkumassa tai muuten ottaa kahdenkeskinen aika jostakin... Toisaalta tunnen huonoa omaatuntoa tästä omasta surkeasta olostani, kun kuitenkin useat yrittäneet todella pitkään. Ja kuten moni on kirjoittanut se, että tietää olleensa oikeaan aikaan pupuilemassa eikä silti tärppää, on yllättävän rankkaa.

Onhan meillä 5 lastakin, ja ilman mitään erikoiskonsteja, onnekas saan olla. Anteeksi te, joita suututtaa tämä murehtimiseni. Tarkoitan teitä, jotka kuukausi kuukaudelta olette pettyneet sen yhdenkään alkuunsaamisessa:(. Tsemppiä teille ja paljon plussatuulia!!!

Raskausoireitahan olen edelleen tuntevinani. Pahoinvointi iskee välillä, palelee sun muuta. Hajuaisti tuntuu herkistyneen ja eilen jopa vihloi välillä rintojakin. Menkkoja enteilee varmaan vaan.

Joka kerta vessassa käydessä paniikissa katsoo vuotaako. Vaikkei sekään vielä mitään kerro. Kaikissa neljässä raskaudessani olen vuotanut alkuraskaudesta. Kuinkahan monta kertaa olen keskenmenoepäilyn vuoksi mennyt naistentautien polille? Kun vuotoon on liittynyt kipuakin. Jopa supistukset ovat alkaneet hurjan aikaisessa vaiheessa. Ja jatkuneet ongelmallisina loppuraskauden.

Jopas nyt tuli juttua, oho!

kp 22/28?

Vierailija
53/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvät pahoittelut pudonneille.

Taistelu mieli korkealle seuraavaan kiertoon!!!

).(

Itsellä tehtynä yksi nega.. toissapäivänä juu malttamaton olen.

Välillä on todella mielettömiä menkkamaisia oloja jotka sitten menee vaan ohi. Rinnat edelleen kipeät ja vellova olo vaan on ja pysyy...

Tuosta negasta en sinänsä ole vielä niin huolissani, kun mull amonasti menkat saa olla viikonkin myöhässä, ennekuin näyttää edes hailua plussaa.. Ja kun kyseessä on kumminkin marketti testi selainen tosi halpa 5 egee 2 testä, niin en tiedä kuinka luotettavakaan tuolainen on?

No maanantaihin eli 14.1 pitäis viimeistään alkaa menkat joten sinne katselen sitten tätä oloa.

meillä on lapset kipeänä samoin yksi kissoista. ja elämä on yhtä räkää ja kissan ripulia. plaah...

Mutta toivottavasti maanantaina olis täälläkin poissaolevat kuukautiset ja testaamalla löytyisi oikea +

-rölli kp 27/28-30

Vierailija
54/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillakin on piinailut pahimmillaan... Toivottavasti niistäkin saatte plussia! bd bd bd

Vierailija
55/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tiistaina gynellä, jossa aloitettiin epäsäännöllisten kiertojen tutkiminen. Ultrassa näkyi keltarauhanen ja kohdun limakalvo oli 7mm, eli ihan loppukiertoa mennään ja tätin pitäis ilmestyä lähipäivinä. Verikokeitakin otettiin, ja hcg oli 0,2, että nyt ei ole kyllä mitään pientäkään epäilystä raskaudesta. Toisaalta odotan, että uusi kierto nyt alkais, koska multa otetaan uusia kokeita seuraavan kierron alussa (pitää tehdä ennen ovista). Lääkäri epäili, että toinen munasarja toimis huonosti. Terolut-kuurin saan ens kierrosta alkaen ja niitä pitää syödä kolme kiertoa. Olen aika pessimistinen raskautumisesta niiden aikana, koska kierto lyhennetään niillä 28 päivään ja mulla lyhin kierto on viimeisen vuoden aikana ollu 35kp. En siis ehdi ovuloimaan ennen kuurin alkua. No, toisaalta on ihan hyvä, että saadaan kierrot sitten tasoittumaan...

Mimmi75, 34/35-??, 3.kp (yritystä elokuusta -07 alkaen, mutta pitkien kirtojen vuoksi vasta 3. menossa...)

Vierailija
56/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Tätiä odottelen paikalle. Kohdun nupukka oli jo tullut alas ja pehmeä. Olis toinen perättäinen lyhyempi kierto mulle, edellinen oli vain 32 päivää. Ihan hyvä että kierto olisi vähän lyhyempi kuin ton 37 päivää.

Ajattelin ostaa sen Donan syki ovis testau jutun kun on valmistajan suosittelemat 3 kiertoa mennyt kesken menosta. Onko täällä kellään kokemuksia?

Miehestä olen huolissani, sillä on univaikeuksia yö työstä, eikä stressi tunnu niitä helpottavan. Uni on tosi katkonaista.

Yrittelen taas palstataukoa. Saas nähdä onnistuuko.

T:Vacsuli 31/28-37, yk3 (vielä toistaiseksi)

Vierailija
57/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta kuin että ketuttaa, vaikka toiveet alkukierrossa syödyn Burana kuurin takia eivät olleet korkealla. Ja ahdistaa ja kaikkea. Miehelle ajattelin alittaa takstarin töihin.

T:Vacsuli 1kp

Vierailija
58/78 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin kieroituneella tavalla kateellinen niille, jotka ovat jo testanneet. Älkää ymmärtäkö väärin: en toivo kenellekään pettymyksiä tms. Mutta kun nämä viimeiset päivät on aina niin pitkiä! Tahtoisi saada jo varmuuden eikä vain keikkua " hämärän rajamailla" , että onko vaiko eikö.

ON: Alamahaa nipistelee ja vihloo välillä, ei jatkuvasti. Painontunne on vähän muuttunut erilaiseksi. Vaikea sanoa tarkemmin. Rinnat edelleen turvonneet, ei niinkään kipeät vaan lähinnä arat, oudot. Lämpö on ollut tän päivän 36.5-37.1. Minä en edelleenkään tajua noista lämmöistä mitään. Pitikö niiden siis olla koholla vai ei!!?? AUTTAKAA!! :) Ja nolona tunnustan: tein ovis-testin päivällä ja näytti ensin ei mitään (siis ei edes testi -viivaa) ja sitten täsmälleen samaan aikaan ilmestyi yhtä vahvat viivat. Kauhea miten epätoivoiseksi sitä ihminen tulee, vaikka minä NIIN vakuutin, että nyt on rauhallinen olo jnejne.

Anteeksi omanapaisuus, mutta kun kynsissä ei ole juuri enää pureskelmista, on pakko saada purkautua jossain:)

Viidenmutsi: Edelleen sulla testipäivä to? Jotenkin jaksan sinne saakka sinnitellä kun tiedän että joku muukin testaa sillon.

-Hepuna kp22-? Testipäivä to 17.1

Vierailija
59/78 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepuna: Joo, ei se täti vielä ainakaan ole tullut. Että toivoa on vielä. Tod.näköisesti yritän malttaa lauantaihin, eli 19.päivään... JOS täti tajuaa pysyä kaukana. Sitten ainakin pitäisi näyttää. Jompaakumpaa:/.

Ärsyttää, kun on jostain syystä raskautunut olo. Tai siis ihanaa tietty, mutta kun kuitenkin suuret epäilyt. Kovasti mullakin nippailee. Eilen oli ihan menkkamaisia kipuja, mutta tänään vain sellaista nippailua. Painontunne on mullakin (kuten Hepunalla) nyt erilainen. Vaikea selittää. Eikä rinnat edelleenkään mitenkään erityisesti oireile. Paitsi muutaman kerran on yht´äkkiä vähän vihlonut ja " kiristänyt" hetken. Eikä rinnat kyllä (muistaakseni)ole ennenkään alkuraskaudessa erityisesti vaivanneet. Jossain vaiheessa kyllä on ruvennyt maitoa tiputtelee ja vauvan synnyttyä olisin ruokkinut toistenkin lapset, sitten sitä tuli suihkuamalla=D Mutta vessassa saa juosta koko ajan! Juu, ja tänään uutuutena on aivan supistusten oloiset tunteet, puhuisi raskauden puolesta. Kun vertaa edellisiin. Kai? Muistaakseni?

Olen kytännyt valkovuotoa, joka toisten mukaan pitäisi lisääntyä raskauden alussa ja joidenkin mukaan vähentyä. Arvatkaas muistanko taas edellisiltä kerroilta yhtään mitään? Ai niin, vuosin lähinnä verta... Mulla nyt ei oikein ota selvää onko valkovuoto runsasta vaiko ei. Kun ei juurikaan ole, mutta yht´äkkiä saattaa tulla lorahtamalla. Ja just vähän semmosta rusehtavaa.

Kohdunnapukahommista en ymmärrä mitään. Tuollahan tuo on. Millään ei viitsisi ronkkia, tulee vielä tulehduksia.

ÄÄH! Rasittavaa...

Vierailija
60/78 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli, kuten vähän uumoilinkin. :(

Plussatuulia teille muille!

Tiuhti-Viuhti