Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*^*SYYSUNELMAT VIIKKO:2*^*^*

07.01.2008 |

Aloitanpa uuden pinon, kun kukaan muu ei ole vielä ehtinyt!

Täällä jännitys tiivistyy. Totuuden hetket alkaa olla pian käsillä. Päänsärky vaan pahenee päivä päivältä. Ei kiva! Lievää pahaa oloa on ollut havaittavissa ajoittain.

Essi78 kp 34/36

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivän pohdin ja mietin, että testaanko vaiko enkö testaa ja panttasin pissaa :D ja sitten menin apteekkiin ja oli niin selkeä nega ettei selkeämpää voi saada. Onneksi oli selkeästi nega niin ei tarvii sitä pohtia sitten yhtään enempää.

Ja mulla siis kp 25/(28)30 olen täysin vakuuttunut siitä, että en ole raskaana, mutta tuolla sain sitten jonkinlaista mielenrauhaa. Jos ei menkat ole ensi keskiviikkona alkaneet niin teen varmaan uuden testin, samalla lopputuloksella. Sitten vain alan odotteleen menkkoja (tosin odottelen nyt jo) ja aloitan pillerit ja meidän yritys jää sitten siihen.

Kaksi lasta riittää aivan mainiosti ja aattelin, että nyt sillä kolmosella oli lupa tulla ja kun ei tärpännyt niin se on siinä sitten, nautiskelen heistä täysin rinnoin ja keksin itselleni jotain muuta ajateltavaa :)

Vierailija
22/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi, että testaan ja odotetusti tuli nega. Tämä olikin ensimmäinen kuukausi, jolloin tiesin etten takuulla ole raskaana ja turhia toiveita ei onneksi ollut ilmassa.

Ajattelin, että soittaisin lääkärille ajan ja kysyn, jos minun kannattaisi kokeilla keltarauhashormonia. Sain tässä kuussa kuulla, että aikanaan minut on saatu alkuun samaisen hormonin avustuksella ja onhan noita kemiallisiakin takana jo kaksi. Äiti kovasti rohkaisi käymään lääkärillä ja ehkäpä käynkin, vaikka vähän aikaiselta tuntuu näitä vaihtoehtoja miettiä, kun vasta 7. kierto pyörähtämässä käyntiin. Kaipa sitä tässä vaiheessa saa jo vähän alkaa ihmettelemään missä vika, kun kerran ovuloinkin joka kuukausi kellon tarkasti. :)

Tänään kaveri kertoi myöskin vauva-uutisia. Ei pahasti kirpaissut, mutta silti mielessä pyörii, että pitihän meillekin tulla kesävauva... Oltaisiin yhdessä kaverin kanssa lykitty vaunuja ja pienet rinnalla katseltu, kun esikoiset yhdessä leikkii *huokaus*

KÄyn vielä katselemassa, miten loppujen syyskuisien testailut sujuu :)

t. adalea matkalla haistelemaan lokakuun tuulia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla tänään kp 20 ja ensi viikon torstaina tai perjantaina ajattelin testailla, JOS menkkoja ei sitä ennen kuulu. Hui, kun pelkkä ajatus testin tekemisestä saa vatsan sekaisin! Kivaa mennä tasan samoilla päivillä:).

Oireita on kuten sullakin. Mutta toisaalta ne vois sattua menkkoja edeltäviksi tuntemuksisksi myös. About neljäs päivä kun velloo kovasti, ei koko aikaa, mutta puuskittain. 2-4 tuntia kerrallaan. Alaselkää särkee, vatsa painava. Pissilläkin on nyt kahtena päivänä saanut juosta vähän enempi. Rinnat on ainakin vielä aika normaalit, ehkä suihkussa nännit hieman aremmat oikein tarkkailemalla???

VATSATAUDISsA KÄRSIVÄ: Oletkohan kuitenkaan vatsataudissa? Itse olin " vatsataudissa" viisi kuukautta odottaessani neljättä. Vähänkin jotain söi niin vatsassa kiersi ja jompaa kumpaa kautta ylös. Likipitäen näin, mutta sain kuitenkin sen verran sisällä pysymään, että kotona pärjäsin. Vatsa oli kyllä tosi herkkä.

kp 20/???

Vierailija
24/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä taas ja varmaan tiuhempaa kirjoittelen, kun piinailu alkaa viikonlopun jälkeen!

( . ) Tosiaan ovis ohitettu tai sitten on tänään :) Järkyttävät kivut kestänyt viime viikon to-pe:sta ja vielä tänäänkin on ollut. Eilen tuli semmonen " limatulpan" kaltainen juttu kera limojen (kivoja puheita..) ja oli toispuoleiset selvät kivut!! MUTTA kun aattelin, että ovis ois voinut olla jo su-ma, kun mielestäni oli jo suht kuivaa ma ja ti aamupäivä.. Mut eilen illalla limat ja ovislaskureiden mukaan tänään ois ovis (hyvin mahdollista siis!).

Eilen illalla tunsin myös rinnoissa semmosta kuumuutta, ei arkuutta, ja ihmettelin. (Samoiten Hepunakin kertoili tollasta..) Mutta voiskos liittyä sitten tohon ovikseen mulla, että ois nyt ja KUNNOLLA, toivottavasti :D

Pupuiltu kp:t 12, 14 ja 16, joten odotuksia on! Mutta yritän asennoitua ettei se taaskaan kuitenkaan tärppää, etten sit pety.. kauheesti ainakaan :/ Testailen luultavasti sit ensviikonloppuna..

..onpas mulla iso napa taas (on, on!) ;) Tuli hiukan tekstiä..

Adelea: Mua ainakin hiukan just kirpas, kun kaveri kerto oottavansa ja sovittiin yhes, et nyt otetaan riski ja kaverit esikoisille ois kivat ;) Ja niillä kesävauva tuloillaan ja meillä tässä vie yritetään sen jälkeen, ties monta kiertoa vie menis.. plääh! Mutta oon onnellinen niitten puolesta! ..mut oishan se kiva ollu, kun meilläkin ois jo tärpännyt..

Plussailujuttuja kaikille :)

Emmuli kp 17/28-30 yk 6 ja viimeinen yk tähän syssyyn..

..Vitsi kun vie pitkä aika tohon testailuun, ääh..

Vierailija
25/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piina on kovaa.. Tänään pitäisi tädin tulla.. Ei ole näkynyt vielä.

Ja ylläri ylläri en ole edes testannut vielä kertaakaan koska en kertakaikkisesti kestä katsoa sitä tyhjää taulua.

Huomenna testaan mikäli täti ei ole tullut. Ei kyllä ole mitään hirveitä menkkaoireita, vähän nipistellyt, ei enempää.. Nyt täytyy sanoa että jännittää.

Täällä taisi olla joku muukin samoilla päivillä?

Ihanaa kun tuli tota lunta! Lapsillakin on ihan eri tahtiin tekemistä ulkona.

Ja paljon kauniimpaa ja KUIVAA. Toivottavasti talvisää jatkuu.

Illan jatkoa!

Teera kp 29/28-29 yk 4

Vierailija
26/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sanomaan hyvästit, kun odotetusti täti kurvasi paikalle heti aamusta tasan kp 36/36. Soitin neuvolaan ja sain sitä kautta ajan lääkärille parin viikon päähän. Täytyy alkaa kartoittaa vähän tarkemmin tätä tilannetta. Puolitoista vuotta yritystä takana ja saldona yksi keskenmeno ja siitäkin kohta jo vuosi aikaa! :(

Parempaa onnea teille muille. Toivottavasti tärppää!

Essi78

Vierailija
27/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaamatta ja sai ihan just ja just silmiin näkyvän viivan...Ei välttämättä tietysti merkkaa mitään ku menkkoihinkin vielä aikaa. Ehkä se siitä sitten vahvistuu jos on vahvistuakseen.

Vierailija
28/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt alkukierron jälkeen palstataukoa ja nyt alkaa olemaan jännät paikat. Clomifen-kuurin lopetin 14.12. ja nyt menkkojen piti alkaa maanantaina. Eipä ole näkynyt. Oireitakin on jo kaksi päivää ollut todella huono olo, rinnat kipeät, lämpöä 37,2 ja alavatsaa on nipistellyt jo uudesta vuodesta lähtien. Tein tänään Apteekin raskaustestin töiden jälkeen (3h pissaamatta) ja tuloksena nega. Onpa kummaa. Joko olen tulossa siis kipeäksi tai sitten tein testin liian aikaisin...Jännittää ihan hirveästi, mutta en haluaisi pettyä, jos ne menkat sieltä vielä vaikka alkaisivatkin.

Plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille!

Rizza kp 34/31, yk 19

Vierailija
29/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on merkillinen olo:

flunssainen olo, mutta kuumetta ei ole. Hytisen peiton alla ja mittaan kuumetta jatkuvasti kun tuntuu, että on yli 39 astetta ja huomenna työpäivä. Vaan kun ei ole! Vähän koholla tosin: 36.7,mutta ei kuumetta.

Nukuin tänään kahdet päikkärit. En käsitä mikä voi nukuttaa nain paljon!! Raskaus-oireita kun ei vielä voi todellakaan olla.

Viidenmutsi: Mukava saada testailu- ja piinailuseuraa:)

-hepuna *jälleen täysin uuvuksissa* kp 20/??

Vierailija
30/78 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se plussa on vaikka viiva olis miten haalea!

Vierailija
31/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi78: voi ei, olen pahoillani :( on varmasti rankkaa pettyä kerta toisensa jälkeen. Mutta pidetään nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä seuraavaa kertaa varten! Ja toivottavasti lekurilla on antaa apua. Vielä se tärppää!

Icequeen: Onnea :) niinhän täällä sanotaan, että plussa se on haaleakin viiva :) toivottavasti itsekin näen tänään tai edes lähikuukausina kaksi viivaa :)

Rizza:toivottavasti muuttuu vielä plussaksi, epätietoisuus on raastavaa!

Teera81:Minäkin testaan tänään, jos testipaketti on ilmestynyt postilaatikkoon! Odotukset eivät ole kovinkaan korkealla, mutta jännittää silti ihan vietävästi :) kaikenlaisia oireita olen kyllä " kehitellyt" mutta toisaalta olen valmistautumassa jo seuraavaa kertaa varten.. Tule sitten heti kertomaan tulos :) ++++++++ !!

hermostunut Fanny 30/28-32 yk1 (tai yk4 jos kevään yrityksetkin otetaan huomioon)

Vierailija
32/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vatsatauti meni ohi.. eilinen aamu meni vessassa ja sen jälkeen ei yhtään mitään.. Töihin en olisi kyllä voinut mennä eilen kun viittä metriä kauemmaksi vessasta ei olisi voinut kuvitellakaan menevänsä. Silti jotenkin huono omatunto kun en ollutkaan koko päivää kipeenä..

Viidenmutsi: sanoit että sulla oli " vatsatautia" odotusaikana, jotenkin mulla ei silti oo semmoinen fiilis että olisin raskaana, mutta toivottavasti oot oikeassa!

Vierailija
33/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en hirveesti osaa nyt luottaa et näyttäis jo..Mulla kun pillereiden jälkeen ollu kaks kiertoa 34 päivää.Muistan kyllä tehneeni esikoisestaki haamun aikoinaan ja siellä sekin haamu nukkuu sängyssä:)

Ehkä oottelen nyt pari päivää jos vaikka sais vähän vahvemman viivan.

Vierailija
34/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 34 on menossa ja piinapäivät alkaa. Viimeisin kierto oli 40pv, eli kuusi päivää olisi vielä jäljellä, jos samoihin aikoihin täti saapuisi. 15.päivä ajattelin testata, jos ei täti siihen mennessä ole tullut..

Pupuiltua on tullut ennätysmäärä, joten jos ei nyt tärppää, niin ei ainakaan ole määrällä merkitystä.. ;-)

Jotenkin sitä taas yrittää itseään valmistaa pettymykseen. Niin monta kuukautta on jo lasta yritetty, että olisihan se liikaa pyydetty, että nyt tärppäisi.. toivottavasti kuitenkin suunta kääntyisi ylöspäin!!

t. Kapa kp 34/28-47 (40)

Vierailija
35/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille joukosta tippuneille ja onnittlut plussanneille! Mul oli ainakin esikoisesta tosi hailee viiva kokoajan ja kaikki meni silti oikein hyvin, joten uskon, että voit jo tuuletella!

Itsellä kp 31/28-35 eikä tätiä näy. Väsymystä, vilua ja ajoittaista pahaa oloa kyllä on, mutta en silti uskalla olla toiveikas, kun on 7 kertaa jo ollut valeraskaana ja sitten pettynyt. Voihan olla, että tää on orastavaa flunssaa. Toisaalta, aikaisemmissa kierroissa " oireet" ovat olleet vähän toisenlaisia. kp 28 testasin negan ja ajattelin tehdä seuraavan testin vasta reilusti ensi viikolla, jos on vielä tilanne epäselvä. Pahin piina lähti ton testatun negan myötä ja nyt olo on ihmeen rauhallinen. Katsotaan nyt miten käy!

Plussatuulia kaikille!

Tiuhti-Viuhti79 yk8, esikoinen 7/05.

Vierailija
36/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, löytyykö tällaisesta kokemusta? Äsken pyyhkiessä tuli rusehtavaa limaista vuotoa, vähän niin kuin pieni limatulppa ilman verta. Yök! Sorry ällöttävät jutut. Ja alavatsaa nippailee jonnii verran. Höh, kävi pelottamaan, että menkat on tuloillaan:(. Ja mitä hittoa tää alaselän särky meinaa? Tosi rasittavaa!

kp 21/28?

Vierailija
37/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icequeen: Kyl mä nyt uskalla sua onnitella.

Eilen illalla oli lämmöt mun mielestä alempana kuin aikaisemmin ja ihan varron tässä menkkoja. Ja nyt on ihan slevästi flunssa puskemassa päälle. *Blääh!* ihan tyhmää siarastua. Mies ei oikein kestä näitä mun pohdiskeluja ollakko vai eikö olla raskaana. Kelle mä nyt sittne avutuisin jos en hänelle.

T: Vacsuli kp30/28-37, yk3

Vierailija
38/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää lähti lokakuisiin. Odotetusti kyllä ja fiilis on ok ku vasta yk 2 lähtee käyntiin! :) Vähän kyllä ajattelin että jätän tämän palstailun vähälle kun tämä kuume vain muuntuu hulluksi vauvantekotouhuksi omalla kohdallani. Helpoimmalla pääsen kun en niin kovasti ajattele koko asiaa ja rauhassa bongailen ovista mitä nyt osaan ja sitten taas katsotaan. Tää piina jotenki käy aika sietämättömäksi ja odotuksen odotus saa liian suuret mittasuhteet. Vaikka onkin kuinka ihanaa täällä jakaa tuntoja ja lukea ihanien ihmisten ihania juttuja. On vaan tää pääkoppa näköjään helposti sekaisin menevää sorttia. Käyn toki taustailemassa ja kuulumisia pistämässä, mutta toivottavasti te kaikki vielä tätä lukevat siirrytte iloisina odottajina syyskuisiin!!! Onnea plussanneille ja onnea testaajille!!!!!

-Celly

Vierailija
39/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotettavissahan se oli, ettei toista viivaa tule vaikka miten päin valoa vasten tiirailee.. Silti on niin pettynyt ja luovuttajafiilis.. Menee varmasti ohi ja intoa puhkuen kohti seuraavaa ovista. Otan nyt sitten ne tikutkin käyttöön. Kunpa se täti jo tulisi..

Minäkin pidän vähän taukoa palstailusta. Käyn kuitenkin seuraamassa mitä teille muille kuuluu ja toivottavasti saan lukea paljon iloisia uutisia.

Fanny

Vierailija
40/78 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, jos tuntuu ,että haluaa pitää taukoa palstailusta. Itselläni se tauko on yleensä siinä kp1-> kunnes taas typerä toivo alkaa nostaa päätään ja on pakko päästä jakamaan tuntojaan:)

ON: En tajjuu enää mitään. Muutamana päivänä ollut flunssainen olo jo lämpöä se 36.7 tänään ei ole flunssainen olo ollenkaan, mutta lämöä on sit 37.1. Tietääkö joku näistä lämmöistä jotain, kun minä en itse tiedä miten niitä pitäis tulkita??? Vai jättää kokonaan tulkitsematta...

Mut ei kai tässä, ihan suht järjellinen ol oon vielä, ei pahaa sekoamista (vielä)

-Hepuna