Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*^*SYYSUNELMAT VIIKKO:2*^*^*

07.01.2008 |

Aloitanpa uuden pinon, kun kukaan muu ei ole vielä ehtinyt!

Täällä jännitys tiivistyy. Totuuden hetket alkaa olla pian käsillä. Päänsärky vaan pahenee päivä päivältä. Ei kiva! Lievää pahaa oloa on ollut havaittavissa ajoittain.

Essi78 kp 34/36

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättäneille ja paljon onnea plussasta!

Mä täällä edelleen pähkäilen tätä mun ovisasiaa. Edelleen tuntuu nippailua oikealla puolella. Harmittaa vaan, kun nää pupuilut on vähän huonolla tolalla. Miehellä tuntuu olevan vähän vaikeeta mummonsa kuoleman takia, eikä oikein huvita. Eilen olis varmaan ihan huvittanukin, mut ku mies meni hetkeks juttelemaan pojan kanssa, mä nukahdin sohvalle (ennen yhdeksää) ja heräsin aamulla. Ei vissiin tää kierto oo nyt raskautumista varten.. On niin paljon muuta. Silti pieni toivo elää.... Voi että olis ihanaa saada käpertyä mahansa ympärille muutamaksi kuukaudeksi ja odotella sitä tuhisevaa pientä kääröä..

Plussatuulia lopuille syysunelmille!!!!!!

t. iiiik kp 19/ 29-34?

Vierailija
62/78 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuukautiset vielä alkaneet, mutta jotenkin kaikki oireet ovat kadonneet, rinnat/nännit aristaa kyllä, mutta taitaa olla kaikissa pillerittömissä kierroissa loppupuolella mulla..

Killin täällä siihen asti, kunnes tipahdan.. Tsemppiä muille kovasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! En tiedä, miksen keksinyt tätä keskusteluryhmää aikaisemmin. Olen 23v. ja yrityskertoja takana 7. Lisäksi yksi tuore keskenmeno 12/2007. Nyt toivotaan kovasti,että tärppäisi. Olen ollut jo ihan murtunut, kun vauvaa ei vain kuulu. On siis ollut oikein terveellistä lukea teidän muiden kokemuksia esim. hoidoista. Toivon teille jotka vielä tätä syyskuuta jännätte paljon plussia. Itse pelkään putoamista lokakuun listaan (meinasin liittyä sinne heti suorilta)

Pipariina 84 kp21/28, yk7

Vierailija
64/78 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipariina84: tervetula mukaan!! Toiovttavasti saisit pian toivomasi ++

).(

No ei ole täällä alkanut vieläkään menkat. Saa nähdä. Penisilliinkuurin sain tänään ,kun meillä on angiinaa ja tulirokkoa.. niin ja kissakin on sairas.. huoh.

Voi peffa, koira kävi sgögöllä likan huoneessa. ja tuo piski täyttää kohta vuoden.... peffa.

Mutta siis oireita on edelleen menkkamaisuutta, rintojen airistusta, vellovaa oloa.. Toisaalt a en usko että olisin raskaana.. Jotenkin vaan en usko siihen. Näin tuossa vauva unenkin kyllä. Siinä sain down tytön jolla oli paha sydänsairaus. oli aika pelottavaa. Tosin ottaisin kyllä vastaan sairaankin lapsen. No varmaan kaikki terstit jo teettäisinkin pelkästään ikäni takia, ja olisihan se hyvä valmistautua etukäteen sairaaseen lapseen. kylläpäs minula on ajattelu kummallisen negatiivinen.. huiks. no kaiketi tämä ikä tekee sen että hiukan mietityttää lapsenkin terveys.

-rölli kp. 28/28-30

Vierailija
65/78 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TJOT tuotti tulosta ja rakennusstressin loppuminen myös! Mä oon onnellinen ja toivon, että kaikki menee loppuun asti hyvin. Hyvin alussahan tää on, joten täältä kun olen lukenut kaikkia " kauhujuttuja" , niin jalat on tukevasti maassa.

Jonskuponsku rv ei aavistustakaan

Vierailija
66/78 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonskuponsku: oikei paljon onnea kuule ja toivotaan että kaikki menee hyvin alusta loppuun :):):):):)

).( Huomenna olis kp 27/jotain ja ajattelin jos testaisin jo vaikka ei ole mitään oireita..paitsi nännit vähän arat, mutta nehän voi johtua tulevista menkoistakin, jotka toivon mukaan ei tuu! Kannattaako? Vai odottaisko vielä? En tiiä maltanko :/

En muista oonko sanonu viel et ekaa yritetään ekaa kertaa :) Miltäköhän kaikki sit tuntuu, kun raskaus etenee??? On varmaan tosi ihmeellistä ja pelottavaa, kun mä kyllä haluan lapsen, mutta siitä huolimatta pelottaa, kun ei ole ennen kokenu vastaavaa..iik! :)

No, katotaan maltanko olla testaamatta. Tarkotus oli vasta tiistaina, jollei sä täti oo tullu sillon vielä..

No joo,helpottipa taas vähän purkaa mieltä =)

- tanni -

Vierailija
67/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pupuilut ollu niin vähissä, et varmaan ihan turha toivo tässä kierrossa.. Jotenkin on alkanu tökkimään tää tiettyyn aikaan pupuilu.. Vaikkei edes oo pitkään yritetty.. mut ku noi ovisoireet kestää mulla monta päivää enkä tiedä, mikä päivä on SE päivä.. Että näin.. Kai se pitää alkaa vaan suuntaamaan ajatuksia jo seuraavaan kiertoon.

Onnea Jonskuponsku!!!!!

Mulla on kova sisustusinto päällä näin lähestyvän kevään kunniaksi. Verhoja on vaihdeltu ja uusia hankittu, ihanaa!! Lastenhuonekin on ihan eri näköinen. Mulla menee kyllä kaikki niin vuodenaikojen mukaan aina. Ennen joulua en jaksa tehdä mitään ja heti, ku on toivoa keväästä, alkaa kova touhuilu..

Plussatuulia puhaltelen edelleen kaikille!

Käynpä vilkaisemassa lokakuisiakin jo..

iiiik kp 20/29-34

Vierailija
68/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yritystä lokakuusta 2007 asti, mutta mies on ollut tosi paljon työmatkoilla, joten yritys ei ole oikein osunut nappiin joka kuussa. Nyt on kuitekin niin, että en kirjoittanut edellisiä kuukautisia muistiin, enkä millään muista koska edelliset tarkalleen ottaen alkoivat. Kierto on kuitekin ollut suhteellisen säännöllinen (menkat aina alkukuusta) ja nyt mennään pian puolessa välissä tätä kuuta :)

Nyt on kuitenkin reilun viikon verran ollut epämääräisiä oireita, joten ilmeisesti se on testin osto edessä :)

Vierailija
69/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylipuhdas nega tuli... en malttanu olla :/:/:/ :)

Ehkei se kumminkaa mitää viel meinaa??? Vaiii?

Blääh, no kohta töihin ni on muutaki ajateltavaa. Sunnuntain jatkoja kaikille!

- tanni - kp 27/?????

Vierailija
70/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pääsen koneelle....en nyt muista kaikkia asioita joita piti kommentoida, mutta pahoittelut heille, joiden luokse täti saapui.

Jonskuponskulle PALJON ONNEA! :)

Te jotka vielä piinailette...TSEMPPIÄ ja KÄRSIVÄLLISYYTTÄ!

ON: oireita ei ole minkäänlaisia....outoa! Nyt siis mennään kierrossa jo loppupäätä. Itseasiassa ihan viimeistä päivää! Nyt mua ei edes jännitä yhtään eikä tee mieli tehdä testiä....jos tätiä ei kuulu ke niin sitten teen vasta testin. En kyllä usko raskauteen nyt ollenkaan, koska me ei olla pupuiltu kuin yhden kerran oviksen lähellä. Lämmöt oli vielä eilen 36,8, tänään vielä illalla mittaan, sitten tiedän tuleeko täti huomenna vai ei! Ja hei vielä yksi juttu valkovuodosta...viime kierrossa vv lisääntyi päivää tai paria ennen menkkoja ja nyt on niin kuivaa että. Tiedä sitten merkitseekö se mitään.

kp27/27 yk4

Vierailija
71/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tällä viikolle kerkiää kirjottaa ja sitten ensviikolla oonkin täällä piinailemassa alati, huoh. Menis viikko ja äkkiä! Saas kattoo taas, en varmaan ensviikonlopulle kuitenkaan jaksa oottaa testailua..

Haluu vauvan! (Eikö oo sanomattakin selvää, mutta..) Meidän piti se tauko aloittaa tän yrityskierron jälkeen, mut en tiiä malttaako, kun ei sitä tiedä kuinka kauan siinä menis ja jos menis kauan, niin kait sitä pitäis mennä tutkimuksiinkin.. Mitähän sitä tekis? Toisaalta tuo mun ylipaino voi vaikuttaa, joten jos sen sais kuriin kevään aikana ja sit jatkais yrityksiä!?! No saas kattoo..

Terppistätulloo Pipariinalle ja Tsuppaduulikselle :)

Jonskuponskulle ONNEA plussasta!

Moelpa: Jos toi sun oireettomuus viitais siihen plussaan :) Koska testaat? Rupes jännittään sun puolesta ja peukut (+ isovarpaat) on pystyssä sulle!!!

Mä luotan kyl tohon oireettomuuten tossa asiassa ja mulla on nyt JO sattunut alavatsaan kuin menkat alkais.. Voi jessus, taitaa taas käydä huonosti :(

++

Emmuli kp 21/28-30 yk 6

Vierailija
72/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kuin että Täti saapui siis lokakuisiin matka vie..

Siis saapui jo pari päivää sitten, nyt kp 4.. ÄRSYTTI niin paljon etten ole edes täällä jaksanut piipahtaa..

Onnea kaikille jotka plussan tästä kuusta saivat!

Ja piinaajille peukut pystyyn.

Tää lähtee.

Teera kp 4 yk 5

Vierailija
73/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yx jännittäjä.

Ei kyllä jaksais eikä haluais paljon ajatella koko ensi viikkoa, mutta varmasti menee itsensä tarkkailemiseksi koko juttu...

päivissä olen menossa varmasti 22:n kohdalla. Ja kierto on jossain 28/29. Lämmöt korkealla niinkuin aina.

Muuta ei osaa muori sanoa. Keskenmeno takana viime loka-marraksen vaihteessa, joten hiljaa hyvä tulee, ajatellen aivan kaunis...

Hulluksi tulisi ilman näitä lapsia ympärillä, jotka pitävät tiukasti maan kamaralla ja arjessa kiinni, kävi miten kävi.

Maire ei masennu.

Vierailija
74/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonskuponskulle tuhannesti onnea!!

Viimeset viestit tänne ja alkaakin uusi viikko ja se on mm. minun kutkuttava piinaviikkoni! Myös muille ens viikolla testaaville pidän kaikki ulokkeet (omani;)) pystyssä plussien puolesta!

ON: Rinnat aivan tolkun kipeät! Siis sellaiset turvonneen oloiset je hellät. Kihelmöivät. Maha aivan sekaisin. Lämpö 37 kieppeillä ja masu edelleen outo. En oikein uskalla r-plussaa edes ajatella, mut kyllä nämä erilaiset on nämä oireet, ku yleensä ennen menkkoja. Voi tietysti johtua siitäkin, että on ensimmäinen ovuloitu kierto aikoihin.

Ensi kierrossa meillä siis alkaa ne lapsettomuushoitojen kartoitukset, jos ei tästä nyt tärppää. Aika piinaavaa on... Huh!

Jaksuja kaikille neganneille. Voimia seuraavaan yritykseen!

-Hepuna kp24/? Testipäivä: 17.1 (ääääks!)

Vierailija
75/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä toivon myös itselleni, en meinaa enää rauhallisena pysyä, alkaa sen verran olla piinailua.

Ensin kuitenkin suuren suuret onnittelut sen ihanan plussan saaneille!

Pahoittelut syyskuusta pudonneille, paljon plussasäteitä seuraavaan kiertoon!

ON: Nyt menossa kp 24/31. Jossain vaiheessa kuvittelin, että ovis ois ollut tässä kierrossa poikkeuksellisen aikaisin, mutta kyllä tää taitaa olla ihan normi kierto. Pitäis malttaa testaamisen kanssa jonnekin ens viikon loppuun, mutta saa nähdä kuinka maltan. On nimittäin sellaista oiretta, joka saa olon hyvinkin hermostuneeksi. Toivottavasti kyseessä on plussaoireet, eikä menkkaoireet.

Eilen alkoi rinnoissa pistely ja sellainen jännä lämmön tunne, jota siis jatkuu edelleen. Normaalisti rinnat on ennen menkkoja vaan kokonaisuudessaan tosi kipeät. Eilen tuntui myös nivusissa pieniä vihlaisuja äkillisten liikkeiden yhteydessä ja jotain nippailuja on tänäänkin ollut. Hmm, kaikki voi tietysti olla vain erittäin tarkan tarkkailun seurausta. Siis että tällaista on normaalistikin, mutta nyt sitä vaan kiinnittää huomiota kaikken mahdolliseen.

Plussarikasta ensi viikkoa meille ensi viikon piinailijat!!

anna061 kp 24/31 yk1

Vierailija
76/78 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan myös sinnitellä testaamisen kanssa tuone 17.pvä ainakin. Jännäillään sitten yhdessä. Positiiviselta kuulosti nuo sinun ihan erilaiset oireet! Pidän peukkuja pystyssä sinunkin puolesta!

anna061

Vierailija
77/78 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaihtui kp28 kp1:een. Illalla lämmöt oli 37, joten en olisi uskonut että ne aamulla alkaa! Todella outoa! Mittasin äsken ja lämmöt oli 36,5. normaalisti mulla on 35,9. Eli ei ole vielä ihan normaaleissa lukemissa. Ja nuo menkat on nyt jotenkin erilaiset....rusehtavaa vuotoa tulee vain pyyhittäessä, koskaan aiemmissa kierroissa ei ole näin ollut. Onko muilla ollut rusehtavaa vuotoa ennen " virallisia" menkkoja???!!!!

Kiitos emmuli tsempityksestä! =) Pidän sinulle peukkuja!!!

Ja tietysti muillekin peukkuja pidetään pystyssä!! Nyt lähden lokakuisiin!

MOIKKA JA KIITOS SEURASTA!!!

kp1/27 yk5

Vierailija
78/78 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuollaista rusehtavaa vuotoa pari päivää, kun aloin ensimmäistä oottaan. Testasin sitten viikon päästä ja plussahan se oli. :) Että voi olla oikeinkin hyvä merkki.

Olen tässä taustaillut ja lukenut juttuja ja pähkäillyt omaa tilannetta. Nyt kp45/30-36(?) ja testasin kp38 haamun prisman halpatestillä, mutta päättelin haamun olevan pelkkää omaa vilkasta mielikuvitusta, kun mies ei nähny sitä ollenkaan. Suututti ja oon vaan sitten ootellu menkkoja, eipä ne vaan ala, mutta ei oikein ole oireita mihinkään suuntaan. Tänään päätin sitten mennä ostaan apteekin oman testin, kyllä se nyt jo näkyy kunnolla, jos raskaana ollaan.

Tiitti yk6 (lapset 4v10kk ja 1v6kk)