Jos saisit panna nyt ihan ketä vaan, kuka se onnekas olisi??
Minä antaisin ehdottomasti kunnon kyydit sille Pako -sarjan nuoremmalle veljekselle. Hot hot!!
Kommentit (144)
Harjoittaisin coitusta mieluiten oman vaimokultani kanssa - siks mää se otinkin, kun se on kaikessa niiiiin hyvä... KAikenmaailman avionrikkojia halveksin syvästi. Ja muistakaas jumalan kymmenet käskytkin: Älä himoitse lähimmäisesi karjaa, palkollisia tahi mitään - -
enpä ilkeä kertoa mitä kautta tunnen, kun saisin hirveän moraaliryöpyn niskaani.
Molammat olemme varattuja tahollamme, mutta minkäs sitä itselleen voi, jos mieli tekee ja kiinnostaa ;)
...mieluiten panisin just nyt rakastajani kanssa.
No, hätätilassa Mike Patton kelpais myös ;)
David Bowieta. Siitä oon haavellut jo vuosia. Nuorena tai vanhana, kumpikin käy! :D
Uskoisin kyllä että hänkin olisi onnellinen.
Ikävä kyllä oikeassa elämässä taitaa jäädä vaan haaveeksi. En halua menettää taivaspaikkaani, perheeni kulisseja ja lähimmäisten kunnioitusta...
Erästä kaveria, jonka kanssa alkoi säätö sillä samalla kerralla kun viime kuussa palasin takaisin tänne kotipaikkakunnalle muutaman kuukauden poissaolon jälkeen sinkkuuntuneena ja pitkästä aikaa sitten törmättiin ihan irl. Mutta ei, lopettaa pitäisi koko homma, liian riskialtista...jätkä on ex-avomiehen kaveri ja näihin exän kavereihin/kavereiden exiin sekaantumisiin suhtaudutaan usein vähän nihkeästi. Mutta haaveilla toki aina saa ja vastauksena otsikon kysymykseen siis tuo mies. :)
Eli "tuttu" sellaisista ympyröistä joita ei tällä palstalla juuri viitsi mainita koska tiedossa olisi monitahoisia, yleviä moraalisaarnoja.
Taitaa vaan toi "pano" olla liian rankka sana, olemme molemmat naisia. Mutta idea lienee sama, tai ainakin sinne päin.
Lyhyt punainen tukka, hymykuopat ja pisamat... Kalsareissa värähtää aina kun käy ostoksilla siellä...
Olis aika pähee pakkaus. ;) Täällä ilmeisesti muutama julkkiksen puoliso kommenteista päätellen. :D
erästä ystävääni, jonka kanssa olen kerran aiemmin harrastanut seksiä, nainen siis. Miehistä, hmm, ehkä erästä Facebook-kaveria, jota en sen kummemmin tunne mutta kun on vaan niin seksikäs että...
N33
Robert Pattisonia ja entistä järettömän seksikästä liikunnan opettajaa;)
Panisin mieluiten Eija-Riitta Korholaa..
Kaunis ja hot hot!