Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä piere!

Vierailija
07.01.2008 |

Sängyssä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa olen vetänyt housut takasin jalkaan kun on alkanut paska haista. Kerran olin peiton alla nuolemassa ja koin varsin epämiellyttävän yllätyksen. Siihen loppui se akti ja aloin välittömästi sanakaan sanomatta nukkumaan.

Vierailija
2/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

te tuhkaluukku osaston räplääjät eikö sieltä tule löyhkäyksiä kesken panon kun takapuoleen naidaan? Luulisi että ilmaa sinne pakkaantuu samalla tavalla kuin pilluunkin? Ja tulee sitten tymäkän hajun muodossa ulos pöräysten saattelemana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

te tuhkaluukku osaston räplääjät eikö sieltä tule löyhkäyksiä kesken panon kun takapuoleen naidaan?

Siihen reikään panijat saa siitä vain lisäkiksejä.

Vierailija
4/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne perseeseen ilmaa pakkaudu naidessa.

Vierailija:

Vierailija:

te tuhkaluukku osaston räplääjät eikö sieltä tule löyhkäyksiä kesken panon kun takapuoleen naidaan?

Siihen reikään panijat saa siitä vain lisäkiksejä.

Vierailija
5/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulisi että ilmaa sinne pakkaantuu samalla tavalla kuin pilluunkin? Ja tulee sitten tymäkän hajun muodossa ulos pöräysten saattelemana?

Vierailija
6/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitähän hyötyä luulostasi on meille?

tiedoksesi 6 annan, että lähden tästä nyt itse paskalle. Toivottavasti tästä tiedosta on sinulle jotain hyötyä. Jos jostain hyötyä pitää saada.

5

Vierailija
7/9 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että löysä pillusta tulee pöräyksiä, heh heh! Mulla on tiukka pillu ja siltikin joskus niitä pillupieruja tulee joten heitähän toi ajatus vaan suoraan roskikeen=)

Vierailija
8/9 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

te tuhkaluukku osaston räplääjät eikö sieltä tule löyhkäyksiä kesken panon kun takapuoleen naidaan? Luulisi että ilmaa sinne pakkaantuu samalla tavalla kuin pilluunkin? Ja tulee sitten tymäkän hajun muodossa ulos pöräysten saattelemana?

Vierailija
9/9 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellanlettas teitä. Kannattaa lopettaa koko seksi jos se on niin ällöttävää siis yäk hei.