Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla aina menee sukset ristiin kaikkien tahojen kanssa kun en mielistele ketään?

Vierailija
13.11.2008 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja ystävälliset tavat ei ole mielistelyä.

Vierailija
2/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos, olen mieluummin yksinäinen susi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aliarvostamisena. Hankkikaa ämmät jo itsetunto.

Vierailija
4/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei juuri koskaan ole mennyt sukset ristiin minkään tahon kanssa.

Vierailija
5/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, sanot mielipiteesi suoraan. Asian kääntöpuoli: astut muiden varpaille, noin kuvainnollisesti. Voisit harjoitella sosiaalisia taitojasi.

Vierailija
6/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtakunnan syrjitty nro 1

Vierailija
7/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys ei ole samaa kuin mielistely.

Vierailija
8/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta persettä nuolemaan en suostu vaikka jäisin yksin tässä maailmassa. Pitänee perustaa vittuilijoiden yhteisö

Vierailija
9/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ajattelutapaasi, mutta tässä löllöpyllyjen rjattomassa mukavuudenhaluisten ihmisten maailmassa tuollaiset suorasuut ja puoliensa pitäjät koetaan hankaliksi. Nämä ärsyyntyjät todennäköisesti itse ovat hyvin itsekeskeisiä. Tai sitten ehkä vois olla hyvä miettiä voisko asian sanoa jollain muulla tavalla, mutta tinkimään en kovin lähtisi. Ärsyttää sellaiset varpaille tallojat, jotka hymyssä suin kävelevät toisten yli. Esim. liikenteessä varsinkin näkee ihmisten röyhkeyden, ilkeyden ja välinpitämättömyyden.

Vierailija
10/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka oppia sieltä jotain mukavaa. :)

Vierailija
11/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenessäköhön se vika todennäköiaimmin on?

Vierailija
12/70 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut useammassa paikassa ongelmia muutamien johtavassa /esimiesasemassa olevien henkilöiden kanssa, kun olen kertonut omat mielipiteeni suoraan ja selkeästi.

Olen saanut kiitosta suorasta lähestymisestä ja myös sukset on mennyt enemmän tai vähemmän ristiin.

Todennäköisin syy, jos useasti menee sukset ristiin on tunneälyn puute. Tästäkään huolimatta en usko että oma tunneälyni olisi erityisen puutteellinen, sillä kyseiset henkilöt joiden kanssa on sukset hieman menneet ristiin, ovat sukset ristissä monen muunkin kanssa ja ovat pöahoittaneet aivan turhaan monien mielet.

Olen suorasanainen, enkä puhu kakkaa seläntakana, vaan olen aina sanonut asiani reilusti suoraan asianomaisen kanssa, nostamalla murheet esiin.

Vierailija
13/70 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon vitseille kannattaa vähän naureskella vaikkei naurattaisikaan. Ja jos on ensivisiitillä anoppilassa ja anoppi kysyy maistuiko ruoka, niin kannattaa sanoa, että kiitos oli hyvää, vaikkei olisikaan.

Vierailija
14/70 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten jo joku tuossa sanoi; on viisaampaa pidemmällä tähtäimellä änkyttää että ruoka oli hyvää vaikka se puskisi ylöspäin vauhdilla ;). Ei se aina tarkoita perseen nuolemista vaan enemmänkin toisen arvostamista ja siispä loukkaamisen välttämistä.

Outoa, kun löytyy paljon ihmisiä joiden pää suorastaan hajoaa, kun eivät saa huudella niitä totuuksiaan aina, nyt ja kaikkialla päin naamaa! Varmaan luulevat tekevänsä isonkin palveluksen muille sanomalla kaiken suoraan ;).

Vierailija
15/70 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en koskaan halua tahallani ketään loukata ja mietin mitä sanon. En vaan osaa mielistellä, enkä teeskennellä.

Vierailija
16/70 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä totuudentorvet eivät tajua, että laukoessaan rehellisyyden nimissä suorat sanat he nolaavat muita. Se on epäkohteliasta ja ilkeää.

Vierailija
17/70 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vain voi jättää sanomatta sille anopille ruuasta yhtään mitään, jos ei ole hyvää ja kehua ruokaa jos se on hyvää ?

Jos kehun jotain tarkoitan sitä. Suoruuden nimissä ei koskaan saa loukata ketään. Pitää miettiä mitä sanoo, vaikka ei mielistelisikään.

Vierailija
18/70 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut tosi kiltti, just tuollainen mielistelijä, en ole uskaltanut sanoa omaa mielipidettä. No, nyt olen opetellut sanomaan "ei", ja sanomaan sen oman mielipiteen niin mikä on seuraus? Kaikki suuttuu mulle, ja kokee, että olen täysi idiootti jne. Mä en tajua, miksi muut saa sanoa sen mielipiteen, mutta minä en? Ja ihan ystävällisesti ne mielipiteeni sanon, en lauo siis mitään ilkeyksiä, ja osaan pitää suuni kiinni tietyissä paikoissa, mutta ihan normaaleissa asioissa jos sanon sen oman mielipiteen, enkä mielistele, niin mua katotaan kun halpaa makkaraa. Tiedän, että olen sosiaalisesti tosi kömpelö, ja mut sen takia varmasti ymmärretään aina väärin. Mä samaistuin niin tuohon Cherylliin BB:ssä silloin alkuvaiheessa, kun hänetkin koko ajan tarkoituksella ymmärrettiin väärin. Sanoi hän mitä vaan, niin kaikki ymmärsi hänen sanomisensa väärin.

Vierailija
19/70 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä kiusaan tahallaan herkästi provosoituvia ihmisiä jos tiedän heidän heikkoutensa. Kivaa olla vähän sadisti. ap

Osaan kyllä niellä totuuden sanojakin tarpeen vaatiessa, vaikka oikeasti ajattelen ihan muuta. Jätän mieluummin vastaamatta jos en voi sanoa sitä mitä oikeasti ajattelen esim ystävän aviomiehestä tai jonkun uudesta kampauksesta.

Vierailija
20/70 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toistaiseksi olen jättänyt sanomatta sellaista mitä he eivät kestä. Tunneälyä on myös aistia toisen heikkoudet ja niitä voi sitten tarvittaessa hyödyntää kun ilkeilee. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan