Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla aina menee sukset ristiin kaikkien tahojen kanssa kun en mielistele ketään?

Vierailija
13.11.2008 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta ja tunnen sinun heikot kohtasi paremmin kuin sinä itse ja sitten pannaan haisemaan....

ap

Vierailija
62/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta ja tunnen sinun heikot kohtasi paremmin kuin sinä itse ja sitten pannaan haisemaan....

ap

Tietyn tyyppiset narsistit muuten myös jumaloivat lapsiaan, ja kuvittelevat että äiti-lapsisuhde on hyvä. Todellisuudessa kaikkea muuta, ja minkä taaksesi jätät, sen edestäsi löydät. Kysele lapseltasi sitten tuossa kolmenkympin tienoilla, että joko olet ollut terapiassa (vaikka nyt ei siltä vaikuttaisikaan että se on tarpeen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää..minusta kun jokaisella pitäisi olla oikeus onneen.

Vierailija
64/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista suoraan sanominen ja oman suorasukaisuuden korostaminen on tapa päästä vittuilemaan ihmisille ihan (oman) luvan kanssa. Luullaan että tiedetää toisista oman ennakkokäsityksen perusteella kaikki, ja tällöin omassa ylemmyyden tunnossa kuvitellaan, että "tuollekin pitää kyllä ihan suoraan sanoa, miten asiat *ovat* ! Minulla oli naapurina tällainen kusipää, ja voin sanoa, että koville otti; niin koville että muutettiin. Tällaisten ihmisten kanssa menee normaali ihminen ihan hiljaiseksi koska hän rikkoo kaikkia normaaleja soveliaisuussääntöjä tykittämällä toisille päin naamaa kaikki ajatuksensa.

Juorua, please, jatkossa mieluummin selän takana, koska en välitä kuulla mielipiteitäsi ja ne eivät todellakaan merkitse minulle mitään... En siis tee antamillasi tiedoilla mitään!

Vierailija
65/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lähimpiä ystäviäni aikoinaan.

Kestin vielä sen että vittuili minulle, koska olin tottunut siihen ja tiesin että hän ei varsinaisesti tarkoita mitään. Mutta en jaksanut kuunnella sitä, miten hän oli taas sen ja sen ja sen kanssa riidoissa kun blaa blaa blaa. Hän oikein tarkoituksella aloitti tappelut ja sitten oli ihmeissään kun ei paljon kaverit soitelleet perään. Eikä ole kyllä ikävä tullut!

Hän oli ja on varmaan edelleenin omasta mielestään aina se suurin, kaunein, ja etenkin aina oikeassa.

Vierailija
66/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa, myös suoraan sanomisessa.

Vierailija
67/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat kyllä pitää mielipiteesi, mutta sitä ei tarvitse tosiaankaan mennä aina päin naamaa sanomaan! Onhan sitä jo lapsillekin opetettu, että joistakin asioista puhutaan sitten kotona, koska näin fiksusti käyttäytyvät ihmiset tekee!

Oletan että olet yhtä suorapuheinen sitten positiivisten asioiden kanssa?

Kuulostat melko katkeralta ihmiseltä, jotka omissa kateuksissaan haluaa pilata muidenkin ilon.

Vierailija
68/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole mennyt sukset ristiin kun muutaman tyypin kanssa.

Yksi näistä oli entinen pomoni hän rakasti sitä, että joku oli nuoleskelemassa. Kun minä en ollut sitä valmis tekemään voitte kuvitella kuinka hankalaksi hän yritti elämäni tehdä.

En usko, että vika on minussa koska minulla ei ole koskaan ollut ongelmia kenenkään muun pomon kanssa ei edes tuolla edellisessä työpaikassa.

Minä olen todella ystävällinen kaikille paitsi jos näen jonkun olevan tämmöinen ylijumala. Hänellekkin olen ystävällinen minä en vain lirputtele hoidan vaan työni ja jätän moiset kotkotukse omaan rauhaan. Voitte kuvitella miten tuommoista persoonaa harmittaa kun joku en kumartelekkaan hänen korkeutensa edessä.

Vierailija
69/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä nämä suorasuut loukkaantuvat kun saavat itse samanlaista kohtelua kuin mitä antavat muille... Kun rupeavat kakistelemaan että miten sä nyt noin, niin vastaan vaan nätisti hymyillen, että eikös sinun mielestäsi pidä sanoa suoraan se mitä ajattelee.

Vierailija
70/70 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras tapa pistää suorasuut aisoihin. Pari tokaisua päästän läpi siksi, että normaalikin ihminen joskus päästää suustaan sammakon.

Mutta sitten, jos alkaa enemmänkin suoruutta tuleen, niin on aika pistää kunnon letkautus takaisin. - Ja hymyillä perään tietenkin. Eipä tarvi kuulla enempää rehellisyyttä samalta päänaukojalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi