Te, joilla mies on hiljainen hissukka ja ei käy yöelämässä, miten ihmeessä olette tavanneet?
Kysymys otsikossa. Muutamissa sukulaispariskunnissa mies on sellainen hiljainen hissukka, joka tuskin on mikään bilehile tai vastaava ravintolassa ramppaaja. Miten ihmeessä sellaiset ovat voineet naisen kohdata?
Tosin naiset ovat yleensä vähän sellasia tomerampia ja vahvatahtoisia, ikäänkuin moderni ja nuorempi versio Justiinasta.
Kommentit (70)
Mikset kysy niiltä sukulaispariskunnilta? Vai etkö ole puheväleissä?
Me ollaan molemmat hiljaisia hissukoita. Nuorena kuitenkin satuttiin eksymään baariin samana iltana, ja loppu on historiaa.
Opiskellessa satuttiin samalle kenttätyökurssille.
Muualla kuin yöelämässä. Ei siellä kaikki naisetkaan käy. Omani tapasin jäähallissa.
Kävin teininä ja kaksikymppisenä baareissa ja yökerhoissa. Nähty tuo ja kolmekymppisenä jätin touhut. Ei olisi tullut ikinä mieleen harkita noita baarikärpäsiä vaimoksmaksi. Hyi saa tana!
Kaverin kautta tutustuin nykyiseen vaimoon. On hänen sisko.,
Tavattiin metsälenkillä. Koiramme ystävystyivät ja tavattiin sitten siitä lähtien useammin lenkkeilin merkeissä ja se sitten lopulta johti parisuhteeseen.
Koulussa, töissä, naapurustossa, kaveripiirissä, lenkillä, kirjastossa jne. jne. jne.
Eihän hiljainen persoonallisuus sulje pois yöelämässä käyntiä ? Ja ei kaikki tosiaan baarista kumppaniaan etsi.
Ite oon aina ollut hiljainen ja rauhallinen, mutta aikoinaan nuorempana baari oli kuin toinen koti. Kumppani löytyi silti harrastuspiireistä, ei baarista.
No varmaan tapasivat jossain muualla kuin niissä paikoissa missä räävittömistä akoista tykkäävät idioottimiehet tapaavat vajaaälyisiä akkojaan joiden kanssa sitten tehtailevat vähintään puoli tusinaa yhteiskunnan elättiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hiljainen persoonallisuus sulje pois yöelämässä käyntiä ? Ja ei kaikki tosiaan baarista kumppaniaan etsi.
Ite oon aina ollut hiljainen ja rauhallinen, mutta aikoinaan nuorempana baari oli kuin toinen koti. Kumppani löytyi silti harrastuspiireistä, ei baarista.
Säälittäviä juoppoja te olette kaikki.
Myönnän olevani "Justiina", mutta en itsekään viihdy yöelämässä. Netissä olen tavannut mieheni reilu 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut, joudun tuottamaan pettymyksen. Itseasiassa en ryypännyt baareissa, vaikka aikaa siellä opiskelujen ohella paljon vietinkin.
Seksitreffeillä luonnon helmassa vuonna 2002, edelleen yhdessä.
Meistä kumpikaan ei kauheana alkoholia juo, siksi baareissa käydään äärimmäisen harvoin.
Tosin mieheni ei ole mikään hiljainen hissukka, hän osaa olla oma itsensä ihan selvin päin.
N40
Aika rasistista sanoa miestä hissukaksi.ilmiannettu..
Netissä. On tosi hyvä kirjoittamaan.
Luuleeko joku, että ihmiset pariutuvat vain yöelämässä?
Itse arvelen, että enemmistö on kuitenkin tavannut jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tunnut olevan pelkästään säälittävä...
Opiskellessa, keikoilla ja baarissa käytiin kyllä molemmat nuorempana, mutta se jäi noin 35 v. Nykyään ollaan molemmat hissukoita ja käymättä niistä omasta tahdosta,
Olin töissä ja hän tuli asiakkaaksi. Juu, tiedän, ettei kuormasta saisi syödä.
Mielestäni tuollainen "hiljainen hisukka" käy haukkumisesta. t: hiljainen hissukka mies