Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla mies on hiljainen hissukka ja ei käy yöelämässä, miten ihmeessä olette tavanneet?

Vierailija
21.07.2023 |

Kysymys otsikossa. Muutamissa sukulaispariskunnissa mies on sellainen hiljainen hissukka, joka tuskin on mikään bilehile tai vastaava ravintolassa ramppaaja. Miten ihmeessä sellaiset ovat voineet naisen kohdata?
Tosin naiset ovat yleensä vähän sellasia tomerampia ja vahvatahtoisia, ikäänkuin moderni ja nuorempi versio Justiinasta.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuollainen "hiljainen hisukka" käy haukkumisesta. t: hiljainen hissukka mies

Vierailija
2/70 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy niiltä sukulaispariskunnilta? Vai etkö ole puheväleissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat hiljaisia hissukoita. Nuorena kuitenkin satuttiin eksymään baariin samana iltana, ja loppu on historiaa.

Vierailija
4/70 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessa satuttiin samalle kenttätyökurssille.

Vierailija
5/70 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla kuin yöelämässä. Ei siellä kaikki naisetkaan käy. Omani tapasin jäähallissa. 

Vierailija
6/70 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin teininä ja kaksikymppisenä baareissa ja yökerhoissa. Nähty tuo ja kolmekymppisenä jätin touhut. Ei olisi tullut ikinä mieleen harkita noita baarikärpäsiä vaimoksmaksi. Hyi saa tana!

Kaverin kautta tutustuin nykyiseen vaimoon. On hänen sisko.,

Vierailija
7/70 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin metsälenkillä. Koiramme ystävystyivät ja tavattiin sitten siitä lähtien useammin lenkkeilin merkeissä ja se sitten lopulta johti parisuhteeseen.

Vierailija
8/70 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa, töissä, naapurustossa, kaveripiirissä, lenkillä, kirjastossa jne. jne. jne. 

Vierailija
9/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hiljainen persoonallisuus sulje pois yöelämässä käyntiä ? Ja ei kaikki tosiaan baarista kumppaniaan etsi.

Ite oon aina ollut hiljainen ja rauhallinen, mutta aikoinaan nuorempana baari oli kuin toinen koti. Kumppani löytyi silti harrastuspiireistä, ei baarista.

Vierailija
10/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan tapasivat jossain muualla kuin niissä paikoissa missä räävittömistä akoista tykkäävät idioottimiehet tapaavat vajaaälyisiä akkojaan joiden kanssa sitten tehtailevat vähintään puoli tusinaa yhteiskunnan elättiä.

Vierailija
11/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hiljainen persoonallisuus sulje pois yöelämässä käyntiä ? Ja ei kaikki tosiaan baarista kumppaniaan etsi.

Ite oon aina ollut hiljainen ja rauhallinen, mutta aikoinaan nuorempana baari oli kuin toinen koti. Kumppani löytyi silti harrastuspiireistä, ei baarista.

Säälittäviä juoppoja te olette kaikki.

Vierailija
12/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani "Justiina", mutta en itsekään viihdy yöelämässä. Netissä olen tavannut mieheni reilu 10 vuotta sitten.

Vierailija
13/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, joudun tuottamaan pettymyksen. Itseasiassa en ryypännyt baareissa, vaikka aikaa siellä opiskelujen ohella paljon vietinkin.

Vierailija
14/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffeillä luonnon helmassa vuonna 2002, edelleen yhdessä.

Meistä kumpikaan ei kauheana alkoholia juo, siksi baareissa käydään äärimmäisen harvoin.

Tosin mieheni ei ole mikään hiljainen hissukka, hän osaa olla oma itsensä ihan selvin päin.

N40

Vierailija
15/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasistista sanoa miestä hissukaksi.ilmiannettu..

Vierailija
16/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä. On tosi hyvä kirjoittamaan. 

Vierailija
17/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku, että ihmiset pariutuvat vain yöelämässä?

Itse arvelen, että enemmistö on kuitenkin tavannut jossain muualla.

Vierailija
18/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnut olevan pelkästään säälittävä...

Vierailija
19/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessa, keikoilla ja baarissa käytiin kyllä molemmat nuorempana, mutta se jäi noin 35 v. Nykyään ollaan molemmat hissukoita ja käymättä niistä omasta tahdosta,

Vierailija
20/70 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja hän tuli asiakkaaksi. Juu, tiedän, ettei kuormasta saisi syödä.