Miksi mulla aina menee sukset ristiin kaikkien tahojen kanssa kun en mielistele ketään?
Kommentit (70)
turhan karkeesti?? silloin on sukset just ristissä ja peli menetetty.
Kenenkään hanuria ei tartte nuolla eikä ketään mielistellä. On viisautta osata luovia tässä ihmissuhde viidakossa. Se että menee sukset just ristiin on omaa hölmyttä, eikä siitä hyödy edes itse. Päinvastoin... asioitaan ja ideoitaan on entistä hankalampi ajaa eteenpäin
Niin muotiasia kuin narsismi onkin, on se myös olemassaoleva tosiasia. Terve narsismi on OK, mutta kun nautitaan sadismista ja toisen heikkojen paikkojen tuntemisesta niin se ei enää kerro aivan terveestä tunne-elämästä. Usein silloin puuttuu kyky tuntea normaaleja tunteita, jolloin elämän sisältöä haetaan tuollaisesta kivasta toisten kiusaamisesta.
Ilkeä ja sadistinen oman luonnehdintasi mukaan - ja ihmettelet vielä miksi sulla menee sukset ristiin aina kaikkien tahojen kanssa.
Ja hyvin harvoin menee sukset ristiin kenenkään kanssa, koska osaan sanoa sanottavani loukkaamatta...
kenestäkään tai vailla apua ja palveluksia. Yksinään on mukavampaa kuin jos pitäis persettä nuolla.
Mieluummin olen yksin kuin huonossa seurassa.
ap
Minulla menee harvoin sukset ristiin toisten kanssa, silti minun ei tarvitse mielistellä ketään ja pystyn myös omat mielipiteeni sanomaan. Toista ihmistä tulee kunnioittaa niinkuin itseään, toisen tahallinen satuttaminen kertoo siitä, että ihminen ei ole ok itsensä kanssa.
Ap kärsitkö sinä näistä tilanteista??
Kuten kerroin, mä olen aina ollut todella kiltti, se, joka hiljaa jotain sanoo, ja jota kukaan ei koskaan kuuntele. Nyt kun olen lähestymässä 40v, niin olen pakottanut itseni sanomaan mielipiteeni. Mutta, nyt kun sen mielipiteeni sanon, niin se koetaan väärin. Se koetaan riidanhaastamisena, koska en enää myöntäilekään muita, vaan sanon sen oman mielipiteeni. Kaikki on aina tottuneet siihen, että mä olen se hiljainen hissukka, jolla ei ole mielipiteitä, ja on inhottavaa, että mut koetaan täysin väärin nyt kun uskallan suuni aukaista :(. 23
jolla ei ilmeisesti ole käytöstapoja eikä sivistyneisyyttä.
Se täytyy vaan kestää, samoin tarvii varmaan opetella sitä että miten asiat kannattaa sanoa. Luulisin nimittäin että et ole aikaisemmin tätä taitoa harjoitellut!
Mutta kyllä se siitä, tsemppiä vaan!
Kuten kerroin, mä olen aina ollut todella kiltti, se, joka hiljaa jotain sanoo, ja jota kukaan ei koskaan kuuntele. Nyt kun olen lähestymässä 40v, niin olen pakottanut itseni sanomaan mielipiteeni. Mutta, nyt kun sen mielipiteeni sanon, niin se koetaan väärin. Se koetaan riidanhaastamisena, koska en enää myöntäilekään muita, vaan sanon sen oman mielipiteeni. Kaikki on aina tottuneet siihen, että mä olen se hiljainen hissukka, jolla ei ole mielipiteitä, ja on inhottavaa, että mut koetaan täysin väärin nyt kun uskallan suuni aukaista :(. 23
koska mulla ei ole tunteita ketään eikä mitään kohtaan. Aivan sama mitä paskaa sataa niskaan, ei kiinnosta. Ainoa joka vähän liikauttaa on oma lapseni. ap
Viihdyn tosi hyvin yksinäni ja olen hoitanut asiani niin, että en ole riippuvainen kenestäkään tai vailla apua ja palveluksia. Yksinään on mukavampaa kuin jos pitäis persettä nuolla.
Mieluummin olen yksin kuin huonossa seurassa.
ap
narsistisesti todella haavoittunut ihminen. Täysin omassa varassasi sen seurauksena. Eristäydyt suojellaksesi itseäsi. Rupea lueskelemaan kiintymyssuhteista, psyyken toiminnasta, persoonallisuushäiriöistä, kaikesta mitä vaan löydät.
Se täytyy vaan kestää, samoin tarvii varmaan opetella sitä että miten asiat kannattaa sanoa. Luulisin nimittäin että et ole aikaisemmin tätä taitoa harjoitellut!
Mutta kyllä se siitä, tsemppiä vaan!
kuten muutkin sanovat mielipiteensä aina tomerasti. Ei siis ilkeästi, vaan itsevarmasti. Ongelma varmasti on se, että musta huokuu se epäitsevarmuus, ja sitten kun yritän tomerasti jotain sanoa, niin se koetaan väärin :(. Ja siis korostan, että tällä tomeralla tarkoitan nimenomaan siis sellaista ystävällistä, mutta itsevarmaa käytöstä. Ja se on se ongelma, että tuota itsevarmuutta on vaikea itselleen saada, sitä joko on tai ei. Ja sitten kun tällainen epäitsevarma yrittää jotaoin mielipiteitään sanoa niin ne koetaan väärin :((.
Mulla menee hyvin eikä kiinnosta jos jollakulla muulla ei mene yhtä hyvin. Tänäänkin lppetin puhelun masentuneen ystäväni kanssa lyhyeen, kun ei kiinnostanut kuunnella taas samoja löpinöitä ja itseaiheutetuista terveysongelmista valittamista. Kukin vastaa itse omasta elämästään, turha hakea tukea ainakaan minulta
En koskaan soita kenellekään, koska muut ihmiset eivät kiinnosta minua.
sit en ihmettele jos menee sukset ristiin :D
Jos et tarvii ketään muuta, miksi ihmeessä olet täällä ruikuttamassa kun koko muu maailma ei ymmärrä sua ja sun mielipiteitä? Kuten olet ehkä vastauksista huomannut, asiat pystyy kyllä hoitamaan ilman mielistelyä ja suksien ristiin menoa. Se vaan vaati hieman enemmän älyä kuin mitä sulla tuntuu olevan, kun kerran tuhlaat sen etsimällä läheisiesi arkoja paikkoja joihin iskeä jos haluat heitä satuttaa.
Joten viihdy itseksesi omassa pikku maailmassasi äläkä pakota meitä muita hyväksymään sadistiset ilkeytesi.
narsisti nimenomaan haluaa käyttää toisia hyväkseen. Nuolee pomojaan ja muita joista kuvittelee itselleen olevan hyötyä. Mutta taas imee kuiviin ja polkee alleen.
muiden ihmisten kanssa jos ei ole pakko. House on kyllä suosikkihahmoni ja idolini. ap
Et taida edes tietää mitä se tarkoittaa.