Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelu meni hyvin, nyt työpaikka taas auki. Mitä tämä on?

Vierailija
13.11.2008 |

Eli kävin haastattelussa tiettyyn työpaikkaan ja haastattelu meni mielestäni hyvin lukuunottamatta sitä, että aika loppui kesken. Olen muodollisesti pätevä, työkokemus hyvä ja lisäksi työssä tarjottava palkka ei ole niin hirveän huima, joten kuvittelisin, että tasoisiani hakijoita ei olisi kovin paljoa tarjolla tuolle palkalle. Itseäni kiinnostaa työ muista syistä ja en ole kovin rahakeskeinen.

Sanoivat kyllä haastattelun lopuksi, että työ voi olla myöhemmin uudelleen auki ja silti se ei tarkoita punaista valoa. En ottanut tuota kovin tosissani ja NYT SE on TAAS auki kahden viikon hakuajalla. MÄ en jaksa. Olen odottanut vastausta työstä 1,5 viikkoa ja haaveillut siitä. Nyt päätöstä ei ole näköpiirissä ties koska ja lienen ohitettu kuviossa? Vai onko joku valittu, vaikka työ on avautunut uudelleen välissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tosin niin, että olin ensin itse yhteydessä tiettyyn firmaan, vaikka heillä ei ollut paikkaa avoimena. Pyysivät haastatteluun, joka meni hyvin, ja sitten ei kuulunut mitään.

Parin viikon kuluttua ilmoittivat, että laittavat paikan hakuun, mutta pitävät minua yhä vaihtoehtona - eivät kuitenkaan haastattele minua uudelleen.

Jälleen kului muutama viikko, ja sitten soittivat ja ilmoittivat valinneensa minut. Olivat kai halunneet vertailukohtaa ja olin sitten parempi kuin paikkaa hakeneet. Olen pärjännyt ja viihtynyt työssäni, vaikka tuo prosessi oli vähän epätavallinen.

Vierailija
2/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakijoita on ollut niin vähän että haluaisivat enemmän haastateltavia ennen lopullisen päätöksen tekoa. Soita sinne ja sano että olet edelleen kiinnostunut ja että pitävät sinut mielessä kun vihdoin tekevät päätöksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flander, Luottokunta, GE Money, DNA.

Vierailija
4/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostella, miltä asemani tässä prosessissa tuntuu. Sanoi muuten haastattelussa, että ilmoituksella oli huonosti näkyvyyttä ja hakemuksia tuli aika vähän. Tietysti (kun haluan sen paikan) mietin sitä, että nyt sinne ilmaantuu pilvin pimein todella hyviä ja päteviä hakijoita, ja unohtavat vallan, millainen minä olin. Toisaalta millään järjellä ei tuolle palkalle pitäisi mitään superpäteviä ja kokeneita tulijoita olla tulossa. Ja kun huomioi vielä tutkintovaatimukset, mikä rajaa porukkaa entisestään.

Harmittaa vaan, kun olisin toivonut saavani päätöksen viimeistään ensiviikolla ja nyt koko juttu menee ainakin kuukauden eteenpäin. Ei auta kuin soittaa ja kuulostella, ja sitten odottaa. Harmituksen harmi.

Vierailija
5/5 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flander, Luottokunta, GE Money, DNA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi