Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä, että ystävä lopetti yhteydenpidon?

Vierailija
06.10.2008 |

Olen ottanut jotenkin hirveän raskaasti sen, että ystäväni ei halua olla enää kanssani tekemisissä. Ei halua tavata, kääntää päänsä pois jos kaupungilla olemme sattumalta osuneet samaan paikkaan, jos olen sähköpostilla ehdottanut tapaamista, niin ei halua sopia mitään. Keksii tekosyitä. Nyt sitten päätin että en ota enää yhteyttä, mutta mulla on tosi tyhjö olo. Mietin että mitä mä olen sanonut taikka tehnyt, viimeisen kerran kun tapasimme kaikki oli hyvin. Halattiin vielä erotessa. Sen jälkeen ei ole enää halunnut tavata. Mä vältän aina kaikin keinoin sanomasta mitään mikä loukkaa, mutta olenkohan sittenkin möläyttänyt jotain typerää :-(.

Miten päästä tästä yli? Onko keinoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että mikä on ystäväsi syy käytökseensä. Yritä jollain keinoin päästä puheille ihan livenä, jos s-postit jäävät vastauksia vaille. Mene käymään tai jotain, vaadi saada selvitys.

Mulla oli kerran vastaavanlainen tapaus lukioiässä, ekaluokalta alkanut ystävyys oli umpikujassa, enkä oikein tiennyt, mitä tehdä. Ystäväni meinasi lopettaa koulunkin kesken, mutta ajattelin, että perhana... Kirjoitin kirjeen, lähetin sen.. Kirjeessä kerroin, että olen pahollani jos ja kun olen loukannut jollain tapaa, mutta haluaisin että rämmittäisiin vielä se lukio yhdessä loppuun kaikessa ystävyydessä. Haudataan menneet ja aloitetaan uudelleen. Ja kas... parin päivän päästä ystävä tuli itse juttelemaan, istui rappusille viereen. Ja edelleen 20:n vuoden päästäkin olemme erittäin hyvät ystävät, lastemme kummit ristiinrastiin.

Vierailija
2/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä todella monen vuoden takaa laittoi yhtäkkiä välit poikki. Vaikka tiesin arvata syyn, eli hän oli kateellinen silloiselle elämäntilanteelleni, niin asia vaivasi kamalasti.

Kesti noin puolitoista vuotta ja hän otti muina naisina yhteyttä ja nyt olemme taas hyvät ystävät. Olen ehkä hieman varuillani aina tuon jutun takia. Kerran yritin siitä puhua, mutta se ei oikein johtanut mihinkään.

Ehkä kuitenkin voit arvata, mikä syynä voisi olla ystävän käytökseen? Jos et, niin sitten minkäkin ehdotan, että kirjoitat ja kysyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni yhteydenotot vähenivät. Lopulta tavattiin noin kerran vuodessa, sitten harvemmin, kun ystäväni muutti toiselle paikkakunnalle. Sitä kesti toista vuotta, kun emme tavanneet, eikä ystäväni vastannut esim. tekstiviesteihin tai sähköposteihin. Sitten kävi niin, että ystäväni erosi avomiehestään. Sen jälkeen tavattiin jonkin ajan kuluttua, ja ystäväni kertoi syyn. Avomies oli sekaantunut huumeisiin, mustasukkaisuutta ym. Heidän elämä pyöri avomiehen ja hänen kavereiden kanssa ja ystäväni omat ystävät jäivät. Lopulta ystäväni ja sen avomiehen tilanne meni siihen pisteeseen, että tuli ero. Siitä asti ystäväni elämä muuttui parempaan suuntaan ja pidämmekin nykyään yhteyttä. Onneksi pääsi eroon miehestään.

Vierailija
4/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusia ystäviä. Ei kannata itkeä sellaisten kavereiden perään jotka eivät OIKEASTI ole ystäviäsi.

Vierailija
5/5 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittava ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän