tunnetteko kaikki ovulaation?
Kommentit (18)
alavatsaa...ja limaa tulee ja paljon..
itse asiassa joka kuukausi yhä selvemmin. tai en ehkä ole aiemmin tajunnut syy-yhteyttä, mutta nykyään se kivun jälkeen on aina sama aika vuodon alkuun.
tahansa. Yleensä vuoronperään toiselta puolelta. Ja se munarakkula joka aiheuttaa kivut, on siis jotakuinkin vuoronperään toisella puolella.
jokatoinen kuukausi toimii vasen ja joka toinen oikea ja joskus harvoin molemmat yhtäaikaa..
kipu tuntuu, niin silloinko olisi oikea aika hommailla, vai ennen vai jälkeen sen?
alkaa lapsia tekemään? vai voiko sekin valehdella, se kipu?
itsellä järkyttävän kokoinen pallovatsa, joka näyttää siltä, että olisi raskaana..
Vierailija:
itsellä järkyttävän kokoinen pallovatsa, joka näyttää siltä, että olisi raskaana..
Olen yrittänyt " kuulostella" , mutta limanerityskin on aivan epäsäännöllistä..
vuorotellen. Joillakin toimii vain toinen, joillakin välillä molemmat yhtäaikaa (tästä johtunee erimunaisten kaksosten syntymisen periytyvyys suvussa).
en ole koskaan tuntenut (raskautunut olen kyllä, joten ovuloin...)
Ensinnäkin heti aamusta alkoi valua kirkasta venyvää limaa pikkuhousuihin asti..
Eilisestä lähtien on juolinut munasarjaa.. ja tänään kipuilee niin että peräsuoleen asti vihloo.. Kuin menkkakipua, mutta lievempää.
Ja PANETTAA!!
Kipu on välillä aivan järkyttävä, meinaa taju lähteä. Mietin loppuisiko ne kivut sterilissaation myötä, kun lapsia ei enää ole tarkoitus tehdä.
Nyt kp 15, eli varmaan just irtoaa..
Kierto 30-31 päivää
Eikä mitään limaa valunut. Ja minulla on erimunaiset kaksoset. Näin se vaihtelee.
eli jos haluaa raskaaksi ja on kivulias ovulaatio niin miten hitossa pystyy yhdyntään?