Minkä ikäiseksi saakka lasta voi nukuttaa LEANDER-kehdossa?
Eikös ole aika arvokas ostos, jos muutaman kuukauden vain voi lasta siinä nukuttaa?
Kommentit (7)
Oon joskus tutkinut noita ja muistaakseni noin puolivuotiaaksi eli alle 10 kg eikä osaa vielä vetää itseään ylös laitaa vasten.
Mutta tosiaan tuntuu vähän höhlältä ostaa ensin tuo kehto, joka maksaa n. 200e, ja sitten laittaa rahaa, tai hankkia vielä pinnasänky, koska sellaisenhan lapsi ehdottomasti tarvitsee vielä... :/
mutta hinta hirvittää!!! Ja kun käyttöaikakin on niin pieni.. ehkä jostain saksalaiselta nettisivustolta sen voisi edullisemmin tilata. Oletko tosissasi miettimässä kehtoa :)?
Voishan sitä tietysti ajatella niin, että jos pinnasängyn saa ilmaiseksi, niin sitten raaskii laittaa parisataa tuohon kehtoon. Mutta silti.... Enpä tiedä.
käyttöiän takia. Mutta ei kai kaikki ihan näin aikaisin sieltä puske ylös.
Vierailija:
Voishan sitä tietysti ajatella niin, että jos pinnasängyn saa ilmaiseksi, niin sitten raaskii laittaa parisataa tuohon kehtoon. Mutta silti.... Enpä tiedä.
tuossa tilanteessa voisikin raskia laittaa sen parisataa kehtoon. Senkin voi sitten kierrättää, omille lapsille tai sukulaisten tai myydä. Itse olen vielä lisäksi haaveillut älyttömistä stokken pinnasängyistä tuon kehdon lisäksi, siis älyttömän kalliista.. Mutta nekin voisi sitten kierrättää tai myydä :D
Juuttikehto on tasan yhtä ihana.... Tai riippukehto.... Ja HIUKKA halvempia ;)