Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään, joka kotona ilman työttömyyskorvausta,

Vierailija
05.01.2008 |

ja ei saa muutenkaan mitään päivärahoja, kotihoidontukea...

Millainen ihminen on ja mistä saa rahaa elämiseen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittäjä, ei tipu luukulta mulle mitään.

Vierailija
2/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tyytyväinen,mies elättää ja minä hoidan kodin ja lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani FM, lapsia on viisi, nuorin 5-vuotias. Säästin kotihoidontuesta sen verran, että säästöillä, lapsilisillä ja miehen tuloilla pärjätään. Pidän itseäni parhaana hoitajana lapsilleni ja sen takia olen kotona ainakin siihen asti, kunnes nuorin menee kouluun.

Vierailija
4/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yli 3-v. ja mies tienaa sen verran, että pärjätään hyvin mutta ei ole varaa esim. isoon omakotitaloon. Jos olisin töissä, olisi meillä rahaa rakentaa täällä pääkaupunkiseudullakin :) Mutta me olemme valinneet näin ja olemme tyytyväisiä elämäämme paritalossa...

Vierailija
5/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei kuulemma ole edes pankkitiliä =O

Eli appiukko elättää, on elättänyt aina. Anoppi on ollut töissä pienen hetken ennen mieheni syntymää, sen jälkeen vain kotona tehden ei mitään. Heillä 2 nuorena saatua lasta, jotka molemmat jo aikuisia ja omillaan.

Anoppi saa mieheltään ruokarahaa, " humputtelurahaa" eli kampaajalle ja vaateostoksiin, kodin sisustamiseen tms. hän säästää s-bonuksista.

En kadehdi hetkeäkään hänen elämäänsä. Päivät pitkät istuu kotona, ei ole harrastuksia, ei ystäviä, ei mitään. Poikansa perheeseenkään (eli meihin) ei pidä juurikaan yhteyttä, käy kerran vuodessa meillä pitkin hampain.

Vierailija
6/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset