Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään, joka kotona ilman työttömyyskorvausta,

Vierailija
05.01.2008 |

ja ei saa muutenkaan mitään päivärahoja, kotihoidontukea...

Millainen ihminen on ja mistä saa rahaa elämiseen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä missään nimessä niin paljon että pystyisi elämään vuosiKYMMENIÄ niillä rahoilla. Mun mielestä on jotenkin hirveän naivia ajatella, että jostain sitä rahaa vaan tulee... AV:lla kaikki on tietysti rikkaita ja mies tienää paljon ja perintöjä on perämetsät väärällään ;)

Vierailija
22/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä ei ole tarkoitus erota, tosin ainahan voi jotain tapahtua toiselle osapuolelle, ettei tässä matkatakaan yhdessä sinne hamaan harmauteen asti.

Mutta esim. kunhan saamme talon ostettua, tulemme maksamaan asuntolainan pois kymmenessä, max viidessätoista vuodessa. Olemme silloin 45v+. Jos mies jäisi vaikka työttömäksi, menen minä sitten töihin, saamme asuntolainan maksettua pois.

Jos saan elää vielä eläkeikäisenäkin, ei meillä ole muita menoja kuin ruoka- ja mitä nyt omatkotitalon menot ovat. Siis tarkoitan pakollisia menoja. Sen takia en huolehdi mahdollisesta eläkkeestäni, kyllä sillä kansaneläkkeelläkin pärjää jos asunto on velaton. Minulla tosin tulee kyllä työeläkettäkin jonkin verran.

Perintöjä meillä ei ole tulossa lukuunottamatta kesämökkejä kummankin suvusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkiäähän sitä töitä tekemään vaikka olisikin välissä 10-15v kotona. kertyyhän sitä eläkettä siinä jonkun verran. ja voihan sitä laittaa eläkerahaston pystyyn, meillä ainakin tuputti pankista jotain sellaista minulle kun jäin kotiin.

Vierailija
24/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä missään nimessä niin paljon että pystyisi elämään vuosiKYMMENIÄ niillä rahoilla. Mun mielestä on jotenkin hirveän naivia ajatella, että jostain sitä rahaa vaan tulee... AV:lla kaikki on tietysti rikkaita ja mies tienää paljon ja perintöjä on perämetsät väärällään ;)

Mä en tajua tota että, joku kuvittelee kaikkien täällä palstailevien olevan jonkun betonihelvetin köyhä yksinhuoltaja-äiti, tai muuten vain pienituloinen perhe.

Mä olen esim. perinyt isäni ja äitini, sisaruksia ei ole. Mieheni on ollut yrittäjä 15 vuotta, ja hyvin pyörii firma. Omaisuutta on kertynyt ihan kiitettävästi, on sijoituksia ja käteistä rahaa.

Mun miehenkään ei tarttis tehdä päivääkään töitä loppuelämänsä aikana, jos firmastaan luopuisi. Mutta kun se tykkää tehdä töitä :)

Vierailija
25/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksit nuo betonihelvetti-yh:t ihan itse ... ;)

Yksinkertaisia ja helposti kusetettavia naisia täällä on varmaan paljonkin, ja ihan varmasti jollekin käy vielä heikosti mutta onneksi meillä molemmilla menee hyvin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän