Frenulumin leikkaaminen nopean laukeamisen avuksi?
Mulla lähtee nalli tosi nopeesti, ja nimenomaan terskan alapinta kun saa liikettä niin se laukaisee hetkessä. Esari on kiinni frenulumilla niin että kun esarin vetää taakse niin se taittaa terskaa alaspäin ja samalla stimuloi voimakkaasti. Olen miettinyt jos menisi leikkauttamaan frenulumin niin se voisi vähentää liikettä terskan alapinnalla ja näin pidentää kestävyyttä. Huolettaa vaan mitä muuta käy samalla tuntumalle tai muuten. En siis meinaa mitään ympärileikkausta vaa vain sen jänteen katkasemista.
Onko kellään tälläista ongelmaa ja onko kukaan koittanut leikkausta?
Kommentit (2)
Mies laukeaa aina oikea-aikaisesti. Naiset joita on pidetty puberteettinsa jälkeen lain voimaalla sekä vanhempiensa määräämänä vuosikausia selibaatissa, eivät ole oppineet rakastelemaan, joten saavat kliimaksinsa myöhäaikaisesti, jos silloinkaan. Miehelle saattaa kehittyä psyykkinen ED:n jos yrittää pidätellä.
Tee pieni reikä aivan niin syvälle jänteen pohjaan , niin että saat langan reiästä ja useampaan kertaan koko ajan kiristäen , aina välillä solmu varmistukseksi . Ei satu ja muutaman päivän kuluttua jänne surkastuu ja jopa kivuttomasti katkeaa . Tätä varmaan odotit ja toivot . Ei vaikuta mihinkään haitallisesti . Pidin itse kulta-korua reiässä vuosia , kunnes jänne kului poikki . Korua jäin kyllä kaipaamaan , kivan näköinen ja tuntuinen .