Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä premiumluokan auto?

Vierailija
05.01.2008 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saab 9-5

Vierailija
2/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten BMW ykkösautona. Myönnän, että alunperin minun halustani ja statussymbolikin. Toki mies tykkää merkin ajo-ominaisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sellaista. Molemmilla täytyy olla omat. Ja mä en millään Opelilla ajele.

Vierailija
4/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on perhesportti Zafira 2.0 OPC Turbo ja miehelläni Vectra 2.8 Wagon OPC turbo. Molemmat kuluttavat sen verran paljon ja tuottavat elämälle haitallista peräkaasua, että molempien hinta nousi useamman tuhannen autovero(huojennuksen) jälkeen. Yhteensä maksavat tällä hetkellä yli 100.000 eli jonkun sortin premium-hässäkästä lienee kyse. Ja kyllä lähtee muuten. Molemmat.

Vierailija
5/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt joka toisella lapsiperheellä ole farmari-Volvo?

Vierailija
6/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin joku huomauttaa, meillä ei ole autoa.

Emme sellaista tarvitse, emmekä halua. Tunnemme itsemme hyviksi ihmisiksi ilmankin. Ei myöskään ole tarvetta näyttää kanssaihmisille, että " kyllä meillä on varaa" .

Vierailija
7/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miehen töiden takia suht uusi perhefarmari hankittiin pari vuotta sitten, nyt vaan odotetaan että saadaan se myytyä pois.

sitten hankitaankin sellainen premium-luokan bemari että.

meinaan vuoden 85 avobemari. sillä kelpaa ajella täällä maaseudun hiekkateillä ensi kesänä.

kuka oikeasti pönkittää itsetuntoaan jollain uudella autolla??

mä en jaksaisi odottaa että saan kortin ja sen vanhan " romani-mersun" alleni. tuolla se on ollut korjattavana miehen tallissa, ikää on liki 30-vuotta, mutta ah että on tyylikäs :)

sittenhän me ollaankin oikein tosi premium-perhe, kun on sekä bmw että mersu..

Vierailija
8/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itselläni on perhesportti Zafira 2.0 OPC Turbo ja miehelläni Vectra 2.8 Wagon OPC turbo. Molemmat kuluttavat sen verran paljon ja tuottavat elämälle haitallista peräkaasua, että molempien hinta nousi useamman tuhannen autovero(huojennuksen) jälkeen. Yhteensä maksavat tällä hetkellä yli 100.000 eli jonkun sortin premium-hässäkästä lienee kyse. Ja kyllä lähtee muuten. Molemmat.

Ei millään pahalla, jokainen ajaa sillä mistä itse tykkää. Mä en silti itselleni Opelia huolisi, mutta on niitä muitakin merkkejä mitä en huoli. Opel oli vaan yksi esimerkki. Uskon kuitenkin että saattavat olla ihan jees autoja, mutta silti..

Vierailija
9/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaankaan ole premiumluokan auto, vaikka siihen ostaisi kaikki maailman lisukkeet.

Vierailija
10/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kuitenkin on sellanen...aika makee auto mun mielestä ja mulle ainakin premiumia!!! en varmaan vaihda enää ikinä toisenlaiseen autoon:)

Vierailija
11/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat, mutta mielestäni Toyota ei voi olla premiumluokan auto, vaikka onkin kallis ja varmasti hyvä. Premiumissa on merkki ja status se, joka erottaa tavallisesta hyvästä.

Vierailija
12/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin vuosikaudet opelilla, kunnes päätin että nyt riittää. Jos on miehellä siisti auto, niin saa luvan olla myös mulla, ja rahastakaan ei ole pulaa, joten miksi ei?

Nyt mulla on audin A8, ja sen on mun mielestä paljon hienompi kuin miehen seiskasarjan bemari :)

Vierailija
13/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain Audi A4, joten ei mene ihan premiumluokkaan. Ihan kelpo auto kuitenkin. Mies ajaa VW Passatilla, joka on hyvä tusinaluokan perhefarmari ;-)

Vierailija
14/14 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli miehen töiden takia suht uusi perhefarmari hankittiin pari vuotta sitten, nyt vaan odotetaan että saadaan se myytyä pois.

sitten hankitaankin sellainen premium-luokan bemari että.

meinaan vuoden 85 avobemari. sillä kelpaa ajella täällä maaseudun hiekkateillä ensi kesänä.

kuka oikeasti pönkittää itsetuntoaan jollain uudella autolla??

mä en jaksaisi odottaa että saan kortin ja sen vanhan " romani-mersun" alleni. tuolla se on ollut korjattavana miehen tallissa, ikää on liki 30-vuotta, mutta ah että on tyylikäs :)

sittenhän me ollaankin oikein tosi premium-perhe, kun on sekä bmw että mersu..

Asiaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi