Apua tarttisin tietsikka asiassa!
Tytöllä kannettava omassa huoneessa, muuten tietsikka on työhuoneessa. Nyt pitäisi saada toimimaan tuo netti tytönkin koneessa.
Minulla on WLAN-verkko pömpeli tuossa edessä ja parit piuhat. Ohjeetkin on, joista en ymmärrä mitään.
Pitääkö se työhuoneen kone liittää tuohon pömpeliin?
Vai tytön kannettava?
Kumpaan koneeseen siis asennan tuon jutskan? Jos mun pitää omasta tietsikasta laittaa johto tuohon pömpeliin, niin sithän mun netti kaatuu. Kun ei tuossa ole kuin yksi kohta verkkokortissa, josta voi vetää piuhan tuohon pömpeliin. Tai siinä kaksi kohtaa, toisessa lukee phone ja toisessa line
Osaisko joku auttaa tätä blondia?
Kommentit (3)
Sitten säädät sitä asetuksista koneen kautta sitä kantomatkaa..
Sulla siis on Wlanit molemmissa koneissa? Ei ole sitten muuta kuin töpseli seinään ja ohjeitten mukaan salaamaan ja säätämään!
Eli laita se boksi sinne pöytäkoneen lähelle!
Oletko ostanut WLAN modeemin ja reitittimen? Eli olet rakentamassa langatonta verkkoa kotiisi?
Onko pöytäkoneessasi WLAN mahdollisuus, entä läppärissä?
Jos sinulla modeemi ja reititin siinä on niin sehän lyödään puhelinpistokkeeseen kiinni ja sillä selvä!
Sitten menet tietokoneelle ja etsit langattomia verkkoja, jos sinulla siis on WLAN koneessasi.. sieltä pitäisi löytä.. sitten salaat sen verkon tietokoneelta niiden mukana tulleiden ohjeiden avulla!