Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeää käytöstä vartijoilta!!!

Vierailija
04.01.2008 |

Kävin tänään iltapäivällä kaupassa lasten kanssa. Jonot oli taas aika pitkät ja avasin sitten jonottaessani keksipaketin pitääkseni lapset hiljaa ja tyytyväisenä. Toisella tuli jano ja avasinpa limsapullonkin.

Vartija tuli huomauttamaan minulle asiasta siinä jonossa seisoessani!!! Siis ennen kassaa. Olin tietenkin maksamassa ostokset kassalla, miksi piti tulla etukäteen huomauttamaan!

Että olen vihainen. Kyllä sai myyjäkin kuulla kunniansa...

Ja jätin muuten infoon asiasta palautetta. Infon ämmä sanoi, että kaupassa on otettu tiukka linja asian suhteen. Mä en tajua, mikä ongelma tossa on, kun kuitenkin olin maksamassa ostokset. Laitoin palautetta vielä netissäkin. Enkä koko puljuuun enää jalallani astu.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä, joiden on " pakko" avata tuotteet etukäteen.

Vierailija
2/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos oisit kassalla huomannut, ettei rahaa olekaan mukana? Vähän nolo olet. Etkä kyllä kauheen hyvä esimerkkiä anna lapsilleskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on vain ap.

Vierailija
4/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän täysin kaupan linjan, mutta toisaalta olisi voinut sanoa asiasta asiallisesti ja vaivihkaa sinulle. jos minä omistaisin kaupan, en haluaisi, että siellä syötäisiin, vaikka ostokset maksettaisiinkin. lapset rupeaa tekemään kuten ovat pienenä oppineet, eivätkä välttämättä muista maksaa.

Vierailija
5/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on varmaan myös ok, että kassajonossa voi lukea päivän iltsikat, muttei ostaa ja maksaa lehteä?

Vierailija
6/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä NÄIN tän tapauksen, tai ainakin samanlaisen tapauksen tänään!

Ja kyse ei ollut siitä, etteikö vartija olisi vaivihkaa huomauttanut ap:ta, vaan siitä, että ap nosti asiasta kaamean metelin. Nolo juttu ap:n kannalta, ei kenenkään muun.

Kyllä kassajono raikui, kun ap riehui ja haukkui. Keltään ei jäänyt asia huomaamatta.

Vierailija
7/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1-vuotias vaatii aina joko leipää tai banaania kärrystä. Annan sen hänelle, mutta en muuta. Isommat lapset joutavat odottamaan ja heidän ymmärrys riittää asian suhteen. Ovatpa hekin saman ikäisenä syöneet kärrystä ja hyvin vieroittuneet paheesta. Joskus olen miettinyt, että mitäs jos yhtäkkiä ei kortti toimisikaan syystä tai toisesta. Miten sitten toimisin syötyjen eväiden suhteen? Siksi isommille olen sanonut, että purkat yms. luvatut jutut saa ottaa hihnalta vasta, kun olen allekirjoittanut kuitin tai lyönyt rahat kouraan. Siihen asti tuotteet ovat kaupan omaisuutta.

Vierailija
8/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avataan tuotteita, ennenkun ne on maksettu. Minusta se on sopimatonta, jopa röyhkeää, varastamista tavallaan.

Kyllä mun vanhemmat on opettanut että sitten kun on maksettu saa avata jne.. ja tätä opetan omillekin lapsille.

Vierailija
9/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat ovat kaupan omaisuuttaa, kunnes ne on maksettu. Hienoa, että vartija kertoi tämän päivänselvän asian kaltaisellesi ääliölle, jonka mielestä varastaminen on ok.

Vierailija
10/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä 1-vuotias vaatii aina joko leipää tai banaania kärrystä. Annan sen hänelle, mutta en muuta. Isommat lapset joutavat odottamaan ja heidän ymmärrys riittää asian suhteen. Ovatpa hekin saman ikäisenä syöneet kärrystä ja hyvin vieroittuneet paheesta. Joskus olen miettinyt, että mitäs jos yhtäkkiä ei kortti toimisikaan syystä tai toisesta. Miten sitten toimisin syötyjen eväiden suhteen? Siksi isommille olen sanonut, että purkat yms. luvatut jutut saa ottaa hihnalta vasta, kun olen allekirjoittanut kuitin tai lyönyt rahat kouraan. Siihen asti tuotteet ovat kaupan omaisuutta.

Vierailija
11/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluaa?

Vierailija
12/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Ja tielläkö muutenkin tanssitaan nuorimmaisen pillin mukaan? Itse olet ilmeisesti lapsesi opettanut vaatimaan kun olet sellaisen tavan ottanut...

Vierailija
13/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan hän haluaa banaania kun sitä näkee, mutta en kai mä nyt sitä lapselle anna! Annan jotain mielenkiintoista käteen, vaikka ketsuppipurkin ja kyllä se bansku unohtuu. Eipä tarvi opetella paheesta pois, kun ei ole ikinä leikkiin ryhtynyt...

Vierailija:

Vierailija
14/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulta...en ole koskaan ymmärtänyt miten opetetaan lapselle että kaupassa voi aukaista ja ottaa tavaroita käyttöön ennen kuin on ne maksanut.

Vierailija
15/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä 1-vuotias vaatii aina joko leipää tai banaania kärrystä. Annan sen hänelle, mutta en muuta.

Vierailija
16/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan tuota itsekkin hakea lihatiskiltä makkaraa, ottaa pussista pari sämpylää ja nauttia oluen kera kassajonossa odottaessa...

eipä ole tullut mieleenkään, edes niitä lapsia syöttää!

Vierailija
17/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2 vuotiaskin osaa sanoa " ei saa ottaa, ensin maksetaan"

Vierailija
18/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leima otsaan, olen otteeton lasteni suhteen. Kuten sanottu, isommat lapsetkin ovat moisesta vieroittuneet ja ymmärtävät asian tilan nykyään. Tämä kärrystä syöttäminen ei ole tapa, eikä toistu usein. Yleensä kaupassa ei käydä lasten kanssa vaan jompi kumpi vanhemmista yksin ja tämä syöttötilanne on vielä sellainen, että ollaan oltu pidempään tien päällä ja lapsi alkaa olla väsynyt tmv. Eli jos puistoreissulla poikkean kaupasta hakemaan maidon, en koukkaa banaanihyllystä hakemaan huutavalle 1-vuotiaalle banaania. Silloin saa huutaa. Aina ei tarvi seistä seiväs selässä jokaisen asian suhteen ja olla niin tiukkana. En hyväksy kaupan omaisuuden syöttämistä lapselle, mutta jos mielin saada perheelle joskus ruokaa, on pakko turvautua konsteihin. Vieläkö lisää selityksiä?

Vierailija
19/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos annat, niin silloinhan hyväksyt kaupan omaisuuden syömistä, vaikka muuta väität.

Vierailija
20/50 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmainen vinkki : ota kassiisi jotain mukaan sinne kauppaa, mulla oli lasten ollessa taaperoita aina joku graham-, marie- tai muu keksi, rusinoita ja vaikkapa vesipullo kassissa. Siitä sitä sai ottaa ihan omin luvin jos tuli hinku. Tosin aika harvoin kauppaan mentiin syömään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme