Mielipiteesi KELA:sta
Kommentit (29)
Kela on hyvä ja luotettava työnantaja. Minäkin elelen Kelan rahoilla, minulla on Kela Gold.
Vierailija kirjoitti:
Kela on hyvä ja luotettava työnantaja. Minäkin elelen Kelan rahoilla, minulla on Kela Gold.
Hirvittävän hauskaa.
Ei ole mielipidettä kun en ole siellä yli kolmeenkymmeneen vuoteen asioinut.
Pitäisi lakkauttaa niin vähentyisi rikollisuus. Iso osa rikollisista poistuisi luultavasti maasta.
Vierailija kirjoitti:
eli niillä pienillä hiluilla mitkä on maan hintatasoon näden tosi surkeat.nolo tyyppi olet kun tollaista mainostat.eli olet perseauki ja asut pienessä itsemurha yksiössä vuokralla.en kehuisi tollasella jos asiat noin päinpersettä.mutta sulla ei vissiin päässä kaikki kunnossa.
Paskalaitos on. Työn puolesta joudun valitettavasti olemaan usein yhteydessä. Mitään inhimillisyyttä ei ole ja vaatimukset on ihan älyttömiä.
jokapäiväinen tuki itku menossa taas.
Vierailija kirjoitti:
Paskalaitos on. Työn puolesta joudun valitettavasti olemaan usein yhteydessä. Mitään inhimillisyyttä ei ole ja vaatimukset on ihan älyttömiä.
ai että rahan pitäisi rahan tulla niinkuin manulle illallinen.ja mitä vaatimuksia on muuta kun sohvalla makaaminen.
Käyttävät jälleen afrikkalaisia nettisivujensa keulakuvana. Suomessa! Kela!
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin tuki itku??? Opettele kirjoittamaan ensinnäkin, ja minä en ole itkenyt mistään tuista ikinä. 🙄 ap
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät jälleen afrikkalaisia nettisivujensa keulakuvana. Suomessa! Kela!
pitäähän asiakkaile mainostaa mistä rahaa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo Kela Gold vouhotus, luuseri olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin tuki itku??? Opettele kirjoittamaan ensinnäkin, ja minä en ole itkenyt mistään tuista ikinä. 🙄 ap
pidä turpasi kiinni perkeleen pummi jokapäivä teet tänne tuki aloituksia.mene homo töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielipidettä kun en ole siellä yli kolmeenkymmeneen vuoteen asioinut.
En itsekään vuosikymmeneen, oliko opintotuki viimeinen asia siellä, sekin oli vain muodollisuus ja ilmoitusasia, hyvin toimi kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo Kela Gold vouhotus, luuseri olet.
Mut onneks köyhä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pidä turpasi kiinni perkeleen pummi jokapäivä teet tänne tuki aloituksia.mene homo töihin.
Mitä helvetin aloituksia olen tehnyt???????? Olet sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin aloituksia olen tehnyt???????? Olet sekopää.
jankuta vaa mulkku.just niitä helvetin aloituksia.
KELAn tehokkuus on vertaansa vailla, kun asiakkaan pitää itse toimittaa heille todiste siitä ettei saa heiltä jotain tiettyä etuutta.
Oletko sinä joku w_ tun puheenjohtaja täällä?