Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapseni oikeasti alikehittynyt, kun on vaipoissaan vielä 2 vuotta 3kk vanhana??

Vierailija
03.01.2008 |

tai hänellä on univaipat?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökastelijoista yms. Jos lapsella ei ole hormoonia (antidiureettista hormonia) hän ei osaa olla pissaamatta yöllä vaikka kuinka pissattaisitte pitkin yötä häntä. Joo sänky ei ehkä kastu jos laitatte itsellenne kellon soimaan kahden tunnin välein ja käytätte lastanne vessassa, mutta ei se hormooni sillä kehity. Nykyään ei suositella enää lasten herättämistä yöllä. Itse saan jatkuvasti ihmettelyä, miksi lapseni 4v3kk vieläkin pitää yöllä vaippaa, olenko laiska opettamaan häntä olemaan ilman vaippaa ym ym.. mutta meillä on suvussa yökastelijoita joka sukupolvessa lähtien isoisästäni. Isälläni, yhdellä veljistäni, muutamalla veljen lapsella ja minun lapsistani toisella. Toinen (nuorempi) on jo nyt usein kuiva aamuisin. Vanhempi lapseni häpeää pitää vaippaa, haluaa silloin tällöin olla yön ilman, mutta sitten on aamulla sänky märkä vaikka hän innoissaan tulee kertomaan ettei ole pissannut ollenkaan yöllä, on kuitenkin lakana märkä. Hän ei herää ollenkaan siihen pissaamiseen. Nyt ollaankin menossa homeopaatille hakemaan apua, kun en haluaisi vielä näitä hormoonilääkkeitä aloittaa.

Mutta siis, kaikki te jotka haukutte yli 2-vuotiaiden yövaippa-lasten äitejä laiskaksi, ajattelisitte asioita vähän nenäänne pidemmälle..

Vierailija
42/43 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten kun näyttää että kiinnostuvat itse asiasta niin opastan oikeaan suuntaan, ihan itse ovat tajunneet asian eikä se ole koskaan meillä ollut ongelma. Ihanaa olla näin stressitön, eikä mua yhtään haittaa jos se naapurin Jaska oppii aikaisemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä jaksanut stressata asialla, mutta kohta kai täytyis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän