Miksei mulla vaikuta mitenkään Tramal ja Panacod? :O
Olen saanut näitä olkapään kipuun eikä kumpikaan auta,saati aiheuta mitään muitakaan tuntemuksia.Moni kaverikin varoitteli että sitten kyllä pyörryttää ym kun ottaa tramalin ym,mutta mulle siitä ei tullut kyllä YHTÄÄN MITÄÄN vaikutusta suuntaan tai toiseen,vahvuus oli 150mg ja 2 kertaa päivässä olisi pitänyt ottaa.
Onko se mahdollista ettei tämän lääkeryhmän aineet tehoa minuun ollenkaan? Sain sektion jälkeenkin jonkun oxynormin eikä se auttanut juuri yhtään.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Buranasta saan päänsärkyä eikä se vie kipua eikä laske kuumetta, ei edes kasisatanen. Mielestäni on aivan paska tabu
Se nostaa verenpainetta ja korkea verenpaine aiheuttaa päänsärkyä.
Sama minulla. Ei vaikuta mitenkään. Rauhoittavissa sama vika, eivät aiheuta muuta kuin rauhallisemman olon. Kolmiolääkkeet, ei mitään ongelmaa, ihan kuin olisin ottanut karkin.
Anestesia leikkauksessa ei aiheuta jälkikäteen mitään oireita. Olen vartissa täysin hereillä ja kykenevä syömään, vessaan ja menemään julkisilla kotiin.
Nyt tutkitaan, onko minulla ADHD tai autismi. Jos on, ehkä poikkeava neurologinen järjestelmä liittyy näihin. Lääkkeet kun on tehty normaaleille hermo- ja aivojärjestelmille.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko sulla olemaan adhd?
Ei liity välttämättä koska mulla on lapsena jo diagnosoitu ADHD ja toimii sekä tramal että codeiini jopa yllättävän hyvin, epilepsian takia tosin välttelen tramalia koska se voi edesauttaa kouristusta (mulla jopa pienillä annoksilla). Subutex on opioidina vaikutukseltaan erilainen mutta sitä käytetään lähinnä korvaushoitoon, paitsi tietty kaduilta saa mutta en ehkä välttisti suosittele, auttaa kipuihin mutta ihmeen koukuttavaa korvaushoitolääkkeeks.
Se on itse kunkin geeneistä kiinni, kuinka eri lääkeaineet heihin vaikuttavat. Kannattaa teettää yksityisellä farmakogeneettinen testi. Loppuu se soutaminen ja huopaaminen lääkkeiden kanssa loppuiäksi.