Ketäs Kaksplussalaisia täällä on???
Kommentit (53)
on mullaki kyllä, mut ei hajuu mikä on salasana..
hyvä idis... mitäs keksittäis..??
Onks sulla simmonen s-postiossa jonka voit tässä antaa.. mä äsken tekasin itelleni ton..
Mutta mä en tajua, että miks tähän mun iänikuisen vanhaan käyttikseen on tullut sähköpostiosoite @perhe.fi ?
Onks mulla nyt joku sellainen vai?
Kiitos tuhannesti! :)
Ja smeagol ei nyt yhtään voivottele siellä mussujen kanssa.. *virnistyshymiö* :)
siin yläpuolella.. :)
Varmaan sulla on sitten simmonen sähkisosssa.. mä voin kokeilla..
mutta tää on muutenkin niin outo... ja hitto tämmästö voi käyttää ku ei oo hymiöitä..
T:peppuliini
.tosin ei toi yleensä ole täälläkään käytössä....
okei hyvä tietää..
Ja ihan hanurista toi viestien arvostelu, nythän täällä näkee kaikki että muut ei tykkää :P :D
Toi arvostelu on varmaan vaan mustille koska mä en ainaskaan pääse niitä painamaan..
*Henrietta*
roikkunut koko päivän netissä,kohta kotiin töistä.....illalla toiv.pääsee plussaileen!!!
SAITIN UKK
Miksi käyttäjätunnuksen loppuun tulee automaattisesti @perhe.fi?
Uusi järjestelmä vaatii sähköpostimuotoisen käyttäjätunnuksen, joten järjestelmä lisää automaattisesti vanhoihin käyttäjätunnuksiin @perhe.fi loppuun. Käyttäjillä ei ole oikeasti tuollaista sähköpostia.
t. aaveelainen
Mutta mä en tajua, että miks tähän mun iänikuisen vanhaan käyttikseen on tullut sähköpostiosoite @perhe.fi ?
Onks mulla nyt joku sellainen vai?
-Vieras harmaana-
SAITIN UKK
Miksi käyttäjätunnuksen loppuun tulee automaattisesti @perhe.fi?
Uusi järjestelmä vaatii sähköpostimuotoisen käyttäjätunnuksen, joten järjestelmä lisää automaattisesti vanhoihin käyttäjätunnuksiin @perhe.fi loppuun. Käyttäjillä ei ole oikeasti tuollaista sähköpostia.t. aaveelainen
Ja ihan hanurista toi viestien arvostelu, nythän täällä näkee kaikki että muut ei tykkää :P :D
mun on ny mentävä töihin, mutta laitoin sulle s-postia toiseenkin ossaan, joten siitä selviääpi mun osote ja toivotaan että plussa toimii taas illalla..
Mukavaa päivää ja jos näät tuttuja niin sano moikka! Ja mun s-postiossaakin saa levittää.. :)
T:peppu
Toi arvostelu on varmaan vaan mustille koska mä en ainaskaan pääse niitä painamaan..
voi tein kanssanne!!
-Smeagol-