Ketäs Kaksplussalaisia täällä on???
Kommentit (53)
vielä jossain vaiheessa mutta en osaa sanoa monen aikaan kävin palstalla sitten kun tultiin ulkoa ei enää toiminukkaan ett' ollu aika kauan pimeänä
-Taevahan Tosi-
En palstaillut ollenkaan aamulla ja nyt ei pääse palstalle ollenkaan. Digiboxin ilmoittaa vaan "haetaan signaalia"...
-Vieras harmaana-
ihmettelee peppuliini... just aattelin hetken palstailla ennen työntekoa.. :)
Pitäsiköhän oikeasti yrittää vierottautua tästä koneelta, ja lopetta tuo jumissa olevan mitäs nyttän kyttääminen kun ei se taida ihan heti eloon herätä.
-Taevahan Tosi-
peppuliini@gmail.com, siltä varalta et tää hiton kaksplus ei toimi vähään aikaan niin ois kiva kuulla Muuhiksesta.
Suuresti kiitän!! :)
peppuliini@gmail.com, siltä varalta et tää hiton kaksplus ei toimi vähään aikaan niin ois kiva kuulla Muuhiksesta.
Suuresti kiitän!! :)
Tekstaan hälle heti.
-Vieras harmaana-
pitäiskö meidän heittää jonnekin varakeskustelua? :D Mussulandia ei taida oikein toimia, kun sitä pääsee kuka tahansa lukemaan.
-metsis-
Juuh, eli missmaisakin täälä on evakossa. Kerranki ku olis ollu aikaa kunnolla palstailla... muutaman tunnin palstatauko olis ollu ok, mutta että koko päivä :o
Oon töissä ja aattelin hetken palstailla, mutta se siitä loistoideasta taas..
Niinpä. Ja Petteri sanoi ettei niillä ole edes mitään aikaarviota koska voisi olla korjattuna :(
Veena
.
saankohan mä edes vastattua kun olen ihan pihalla tämän palstan kanssa eli taevahan tosi täällä näin (ja tähän piti tulla kädenheilutus hymiö kunnes tajusin ettei täällä sellaista ole)