Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö pyytää pensarahaa?

Vierailija
03.01.2008 |

Ystäväni tulee joka aamu minun kyydilläni töihin, noin 30 km.

Minua kieltämättä sapettaa, kun ystävä ei koskaan tarjoudu antamaan pensarahaa. Pitäisikö vaan härskisti pyytää? Tietysti samassa työpaikassa ollaan, ja ajaisin sen joka tapauksessa yksin, mutta.....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli kuulkaa tyyliä siinä kaupassa!

(Jos joku ihmettelee, miten kaupassa voidaan myydä bensaa, niin kyseessä oli pienen maaseutupaikan kauppa, jonka pihassa törötti tankkauspiste.)

Vierailija
22/26 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli todella törkeä työkaveri sulla, jos ei ole itse mitään korvausta sinulle tarjonnut! VAstaisen varalle kannattanee ottaa asia itse sitten puheeksi heti, jos tällainen tilanne tulee eteen! Minulla ei itsellä ole autoa, joskus olen työkaverin kanssa mennyt työhön hänen autollaan ja taatusti maksanut reilusti!Mitä sanoit työkaverille?Kyllä se kyyti työhön tulee hommata lähtökohtaisesti itse, tuollainen kimppakyti on vain ekstraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa verovähennustä niiltä matkoilta.

Vierailija
24/26 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tankillisen bensaa omalla vuorollani. Ja en todellakaan kuskais ketään ilmaiseksi!

Vierailija
25/26 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että täytyy käydä tankilla. katso silloin mitä ystävä sanoo, jos ei tarjoudu tankkaamaan omalla rahallaan niin suosittelen että et kyyditse tuollaista siivellämatkustajaa enää.

Vierailija
26/26 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa kertyi 70 km per suunta. Enkä muuten kertaakaan saanut bensarahaa. Taisi lopulta tajuta, etten ollut erityisen innostunut ketään ilmaiseksi kuskaamaan näillä bensan hinnoilla. Lopetti sitten yhtäkkiä kyydin pyytelyn, eikä koskaan maksanut niistä aikaisemmista kyydeistä mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi