Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte mun tilanteessa, vaihtaisitteko lapsen eskaria?

Vierailija
12.11.2008 |

Lapsi on eskarissa pienessä kyläkoulussa. Menee sinne taksikyydillä. Eskari on alkanut hyvin, on saanut paljon kavereita vaikka arka onkin. Ja ensi vuonna menisi sinne sitten ekalle luokalle.

Olen ollut työttömänä ja nyt tuli työtarjous. On vaan vaikea löytää eskarilaiselle hoitopaikka iltapäiväksi. Jonkun pitäisi hakea hänet hoitoon koululta, kun ei siellä ole mitään iltapäiväkerhoja tms hoitopaikkoja. Lähimpään hoitopaikkaan sieltä on yli 7km, maalla kun asutaan. Kunnalla ei ole muuta tarjottavaa läheltä. Eikä sukulaisiakaan lähellä asu, jotka vois jelpata. Mies käy myös töissä säännöllisesti ja pääsee vasta 5:ltä kotia.

Miten mä nyt järjestän tämän asian? Tekis mieli kieltäytyä töistä, mutta karenssi tulis. Ja tiedän että tyttö ei uudessa päiväkotieskarissa varmaan kavereita saa, itku tuli kun ehdotin paikanvaihtoa.

Mitä itse tekisitte???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut lapset tekevät eskarin jälkeen? Voisitte koittaa kysellä, miten muut ovat järjestäneet tilanteen, voisitte saada ideoita tai jopa hankkiutua hoitokimppaan jonkun muun perheen kanssa (esim yhteinen hoitaja joka hakisi muutaman lapsen kerralla vuorotellen eri koteihin iltapäiväksi)

Eikö sama kysymys ole edessä joka tapauksessa ensi syksynä lapsen mennessä kouluun? Joten jos haluat työn, voisitte yhtä hyvin yrittää ratkaista tilanteen nyt kuin ensi syksynä.

Vierailija
2/2 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menisi siis jonkun kaverin kotiin? Kenties sillä samalla taksilla? Laita eskarin kautta kirje kaikille vanhemmille ja selitä tilanteesi.

Oletko kysynyt kunnasta, josko taksi voisi viedä lapsesi jonnekin kunnalliseen iltapäivähoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla