AIG Direct naisten syöpävakuutus
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä vakuutuksesta tai vakuutusyhtiöstä? Onko luotettava?
Minulla on ollut jo pidemmän aikaa epäilys rintasyövästä, mutten ole käynyt tutkimuksissa, eli olisin kai oikeutettu saamaan korvauksen, jos rintasyöpä diagnosoidaan yli 30 vrk päästä vakuutuksen alkamispäivästä.
Kommentit (51)
En ota minäkään jos korvausta ei saa 65 vuoden jälkeen.
Olen nyt 55v. ja terve, en käytä korvaushoitoa vaihdevuosiin.
Syöpä voi tulla ja voi olla ihan mikä syöpä tahansa.
Monet syöpää sairastavat on 70v, siis ne ketkä itse tunnen
Rintasyöpä juuri näillä jotka hormoneja käyttäneet.
Mielestäni maksukatto ok vaikka joka vuosi nollaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miksi kukaan ottaisi syöpävakuutusta? Siis miksi? Suomessa julkinen terveydenhuolto hoitaa syövät parhaalla olemassa olevalla hoidolla ja lääkkeillä ja hoitopäivämaksuilla on vuosittainen maksukatto(679e ja 612e) jonka jälkeen ei tarvitse itse maksaa senttiäkäään. Ja työnantaja+kela maksaa myöskin sairausajalta korvausta.
t. sh
Äläpäs kerro perättömyyksiä. Maksukaton jälkeen maksat puolet hoitopäivämaksusta.
Siis onko oikeasti näin? Puolet hoitopäivämaksuista, mistä siihen on varaa kun kaikki muut normielämän maksut tulee kuitenkin koko ajan?
No minä olen naimisissa niin mies maksaa kulut ja minä hoitomaksut.
Mulle soitti perjantaina ja yritti myydä vakuutusta.pyysin lähettämään vakuutusehdot ensin,et voi lukee ne.ei lähettäny ikinä.eli jotain hämärää.olen 57v mies.
Kappas vaan ja minulle kävi samoin.Eli haluavat,että tekee sopimuksen ensin.Sitten vasta ehdot
Ja eikös näissä vakuutuksissa ole ehtona, että syövän täytyy olla jo levinnyt eli paikallisista syövistä ei saa korvauksia? Mietin, että vaikka todennäköisyys saada esim. rintasyöpä onkin kohtalainen, aika usein ne kuitenkin löydetään jo siinä vaiheessa, kun etäpesäkkeitä ei vielä ole. Tai esimerkiksi ihosyöpää, joka todetaan vain yhdessä luomessa, ei korvattaisi. Jos olen väärässä, saa korjata. :)
Matruusi kirjoitti:
Kappas vaan ja minulle kävi samoin.Eli haluavat,että tekee sopimuksen ensin.Sitten vasta ehdot
Kieroutunutta koijausta, sopimusehdot on aina saatava näytille ENNEN ostopäätöstä, muuten ei kauppoja!
Rahaa saavat ilmaiseksi ja jotkut saavat vielä bonuksiakin ja valtavia palkkioita kansan kusetuksen kautta!!!
Itselläni on luunmurtuma, nyrjähdys ja venähdys ja sairas- ja tapaturmavakuutukset AIG:ltä. Maksan kuukausittain kyseiselle vakuutusyhtiölle 39,50€. Sain tällä viikolla AIG:lta miesten syöpävakuutus kirjeen ja kaavakkeen mikäli haluan ottaa sen. Vakuutus maksu olisi tasosta riippuen 16,30-87,50€/kk. Tasosta 1-5. Miehillä karenssi aika 3kk jolloin korvausta ei makseta mikäli syöpä diagnosoidaan mutta vakuutusmaksua ei tarvitse maksaa karenssiajalta. Mietin asiaa.
t. 50v mies
Taas ovat aktivoituneet häiriköimään nämäkin hävyttömät p u h e l i n t e r r o r i s t i t.
Onko tuo kyseinen vakuutus ihan huuhaata? Juuri sain puhelun asiaan liittyen, mitä ihmettelin että mistä ovat saaneet numeroni, kun numeroani ei löydy Fonectasta enkä halua kaiken maailman puhelinmyyjien soittavan minulle.
Tällä hetkellä minulla on OP:n terveys- ja toimeentulovakuutus kotivakuutuksen lisäksi, joista toimeentulovakuutus turvaa taloudellisen tilanteen tapaturman seurauksena aiheutuneesta pysyvästä haitasta. Suomen sisällä matkustan välillä. Koen turvallisemmaksi pysyä OP:n vakuutuksessa AIG:n ja muiden puhelimitse kaupattujen vakuutuksien yms. sijaan.
Minulla itselläni on reumaperäinen sairaus, jonka takia varautunut näköoireisiini. Tosin AIG:n puhelu koski syöpiä ja sen yleistymisiä. Sairauden takia on muutenkin heikossa asemassa, ja sitä on skeptinen näiden puhelinmyyjien kanssa sillä heidän kauppaamat tuotteet ovat yleensä liian hyviä ollakseen totta. Ajattelin vain, että en todellakaan mene tuollaiseen retkuun ennen kuin paremmin tiedän asiasta.
N30
Siis onko oikeasti näin? Puolet hoitopäivämaksuista, mistä siihen on varaa kun kaikki muut normielämän maksut tulee kuitenkin koko ajan?