Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivisia uutisia epätoivoiseen tilanteeseen

02.01.2008 |

Aloitan nyt ihan uuden ketjun kertoakseni pikkupätkän.. :)

Meillä menossa Arimidex-kierto ja kp27/31-ikuisuus. Kierron alussa suunnitteilla oli inssi mutta sen laskettiin osuvan joulun aikaan, joten ohjeeksi tuli ajoitettu yhdyntä.

Ovista olen tikuttanut jo reilun viikon mutta se tulikin vasta tänään! Siis kp27!! Olin toki oviksesta iloinen mutta siitä hieman harmissani, että tuli nyt vasta koska limakalvo ei välttämättä olisi enää kovin vastaanottavainen.

Tänään oli myös seurantaultra ja siellä ei munista enää näkynyt, joten matkaan oli lähtenyt. Limakalvo oli hyvässä kunnossa ja paksuutta 8-9mm, joten olosuhteet on kuulemma optimaaliset onnistumiseen!!

Inssiä ei voitu tehdä koska labra ei ollut vielä täydessä valmiudessa mutta se ei onneksi kamalasti haittaa koska meillä ei ole siittiöpuolella ongelmaa.

Olin jo luovuttanut tämän kierron suhteen ja nyt saankin alkaa " piinailla" !!!!!!!!!!!!

Tämä siis positiivisena kannustuksena kaikille kerrottakoon!!

*Jaettu ilo on paras ilo*

Raitis

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä peukutetaan ihan tosissaan!! Kerrothan sitten kuulumiset.

En ole vielä meilannut sulle, kun olen yrittänyt luoda (saamattomuuttani en ole saanut aikaiseksi) s-postia, joka olisi vähän anonyymi, mutta ehkä " uskalla" kirjoitella sinulle omasta s-postistani. Jos kuvauksiamme käyteään dokissa joskus, ei enää mikään ole salaista.. ;o)

Minä tässä toipuilen edelleen tuulimunasta, toipuminen vie aikaa. Mutta tiedän, että toivun siitä. Vaikka sitä ei koskaan unohda.

Vehnis

Vierailija
2/2 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta a) Stressaa kirjoittamisella b) Pelkää mua. ;)

Mä voisin pyytää " Herra K:aa" antamaan sulle mun henk.koht. mailiosoitteen niin saisit sen. =)

Raitis

ps. Ja kiitos peukutuksista! Saa nyt kattoa tuleeko tästä mitään.. Haluan kuitenkin toivoa, että voipi jopa onnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän