mitä olette syöneet tämän päivän aikana? kommentteja mun päivän syömisistä!
aamupala: 4-viljan puuroa, jossa vauvan mustikkapilttiä, vaalean sämpylän ja 1 keitetyn kananmunan
lounas: itse tekemää pitsaa, jossa kinkkua, tonnikalaa, tomaattia, sipulia ja juustoa
välipala: kuppi kahvia ja pala jäätelökakkua, 2keksiä
päivällinen: 3 karjalanpiirakkaa, joissa päällä munavoita
iltapala: 1 appelsiini ja 1pikkujogurtti
Ps. normaalisti ei syö näin paljon kananmunia päivissä, oikeastaa n.kerran kuussa...
Kommentit (65)
"Jaa-a:n" postannut jatkaa ja varoo visusti entteriä.
Aamulla: Vitalinea 0% jugurtti ja puolikas reissumies, jossa ei niin kevyttä päällistä: kasvisrasvalevitettä, juustoa pari siivoa ja meetwurstia. Vettä puoli litraa ja vitamiinipillerit.
Päivällä: Sellainen pikanuudeliannos ja 1 muna siihen sekoitettuna. Vettä litran verran. Jälkiruuaksi varmaankin 10 (!!) Lu Bastogne keksejä, näiden kanssa 0.5-1 litra vettä. Rautalisä.
Sen jälkeen: Kaksi isoa mukillista maitokahvia (siis tyyliin 1/3 kahvia ja 2/3 rasvatonta maitoa). Vettä litran parin verran.
Ja sitten kehtaan vielä ihmetellä miksi olen niin hemmetin väsynyt, saamaton ja energitön koko ajan. Vaikka juon kahviakin. Kannattaisi ehkä tehdä jotain ruokailutottumuksilleen.
Nytkin mahaan jo sattuu nälkä (ja kahvi), mutta ei saa itsestään irti tehdä edes voileipää.
Siellä saat selville, missä mättää.
Mulla normipäivä, näin:
- aamulla runsaskuituinen Jyväherkku-sämpylä, 5 g margariinia, 20 g palvikinkkua ja 100 g tomaattia
- aamupäivällä 200 g omenaa (punnittu kuorineen)
- lounaalla 220 g Luonto+-jogurttia, 25 g Elovena+-hiutaleita ja iso appelsiini
- iltapäivällä 20 g Fazer Thin Dark -suklaata, 5 kuivattua aprikoosia ja 20 g cashew-pähkinöitä
- illalla 2 dl ruispastaa ja 200 g tomaatti-tonnikalakastiketta sekä 150 g vihanneksia
- myöhemmin illalla vielä yksi Jyväherkku-sämpylä ja 5 g margariinia.
Yhteensä noin 1500 kcal, vihanneksia yli puoli kiloa ja kutua noin 30 g eli kaikki ravitsemussuositukset täytetty.
Itse olen pakolla opetellut tykkäämään kasviksista, ja vaikkei ne nytkään herkkua ole, täyttävät silti kummasti vatsaa ja ennen kaikkea pitävät nälkää. Suosittelen!
-aamupala:kalkkitabletti,(normaalisti myös multivita,nyt loppu),5 palaa (täys?)jyväleipää arkiwurstilla ja tuorekurkulla,banaanijogurtti,kuppi kahvia
-lounas:kuppi kahvia
-päivällinen:lautasellinen ranskalaisia,lihapullia,ja herkkusienisalaattia
-iltapala:lasi mansikkamehua
Lisäksi päivän mittaan litroittain vettä.
Normaalisti listastani puuttuu aamupala kokonaan,pelkkä kahvi vain,syöminen aamulla on semmoista pakkopullaa mulle,nyt on vaan pakko täysimetyksen vuoksi pitää massu ähkytäynnä koko päivän.
Noista hiilareista mulla ei ole mitään käsitystä...oon aina ollut hoikka,jopa nyt vaikka toisen lapsen syntymästä on 2kk,koska LIIKUN PALJON,aina on voinut syödä ihan mitä mieli tekee.
aamulla: 2 täysjyväleipää (real) + kevytjuustoa + voileipäkinkkua, latte rasvattomaan maitoon
välipala: omena, vettä
lounas: kanasalaatti + kevytkastike + 2 täysjyväleipää sipaisulla margariinia, vettä
illallinen: jotain lihaa tai kalaa + vihanneksia
iltapalaksi: omena
Parikertaa päivässä vielä kahvia rasvattomalla maidolla ja paljon vettä. Aivan satunnaisesti (kerran viikossa ehkä) pieni patukka tummaa suklaata tai lonkero).
Lisäksi teen crosstrainerilla 5xviikossa 40min treenin. Paino liikkunut YLÖSPÄIN kilon. Ruokavalio jo 2,5kk, crosstrainer nyt 3 viikkoa. HELP, itku tulee. Ja 8kg pitäisi pudottaa jotta minusta tulisi edes normaalipainoinen.
Tiedön, että on vähän OT mutta jos tänne sattuisi joku "asiantuntia" ;-)