mitä olette syöneet tämän päivän aikana? kommentteja mun päivän syömisistä!
aamupala: 4-viljan puuroa, jossa vauvan mustikkapilttiä, vaalean sämpylän ja 1 keitetyn kananmunan
lounas: itse tekemää pitsaa, jossa kinkkua, tonnikalaa, tomaattia, sipulia ja juustoa
välipala: kuppi kahvia ja pala jäätelökakkua, 2keksiä
päivällinen: 3 karjalanpiirakkaa, joissa päällä munavoita
iltapala: 1 appelsiini ja 1pikkujogurtti
Ps. normaalisti ei syö näin paljon kananmunia päivissä, oikeastaa n.kerran kuussa...
Kommentit (65)
Aamupala: lautasellinen kaurapuuroa, 2 ruispalaa raejuuston ja tomaatin kanssa
lounas: Kasvissosekeittoa ja kaksi ruispalaa raejuustolla, omena
Välipala: Itsetehtyä vispipuuroa ja bulgarianjogurtti
Päivällinen: Liha-makaronilaatikkoa
Iltapala: Kaksi tummaa paahtoleipää raejuustolla, täysjyvämuroja
Aamu: 2 kuppia maitoteetä ja kaksi voileipää (voita, juustoa, kasviksia)
Lounas: Papu-perunakiusausta, vettä
Välipala: Voileipä ja lasi tuoremehua
Päivällinen: Pastaa ja tomaattimurskapohjaista tonnikalakastiketta, raejuustoa, vettä
Iltapala: kaksi palaa tummaa leipää, juustoa, kasviksia, lasi tuoremehua, kaksi palaa suklaata ja lasi punaviiniä
Tiesitkö, että karjalanpiirakassa on saman verran kaloreita kuin uppopaistetussa lihapiirakassa? Ei siis mikään terveellinen naposteltava, vaan oikea kaloripommi!
aamulla puolikas sämpylä, päällä juustoasiivu + kahvia.
töissä välipala: kahvia, lihapasteija talon puolesta (pakko syödä siis)
Lounas: salattia, tomaatti, paprikaa, olivia ja broileripyöryköitä + pikkusen kastiketta kostukkeeksi, lasi maitoa.
Välipala: kahvia.
illalla: 4 nakkia, 1 keksi, 2 korppua, pieni kahvilautasellinen kinkkukiusausta
ja desi jogurttia.
Miten musta tuntuu että söin taas kuin sika (`O´)
Aamupala: Kaksi kokonaista ruisnappia voilla ja juustolla, iso kuppi vettä ja maitokahvia.
Lounas: Lohipastaa (täysjyvä-luomupastaa), enimmäkseen sitä lohta, kesäkurpitsaa, sinihomejuustoa ja kermaa ja vähemmän pastaa. Pieni kuppi maitoa ja paljon vettä. Maitokahvi.
Välipala: n. 1dl suklaa jätskiä ja ruisneppari voilla, vettä.'
Päivällinen: Pikkuriikkinen kulhollinen possua tomaatin ja porkkanasiivujen kanssa, raejuustoa. Viljajugurttia ja vähän mysliä. Pala riisisuklaata.
Iltapala: Ruisneppari voilla ja justolla, laku ja vettä. Jos olis talossa jotain hyvää niin nyt maistuisi..
bmi 21
- aamupala: jäi väliin todella kiireisen aamun takia..
- lounas: 3 pekonisiivua, 2 paistettua häränsilmämunaa & grillattua tomaattia, vichyä
- välipala: kuppi kahvia makeutusaineella ja kermalla, 2 karppaajan suklaamurukeksiä
- päivällinen: valkosipulikanaa, babyporkkanoita ja vichyä
- iltapala: pari siivua mozzarellaa ja vichyä
AAMUPALA: 2ruisleipää, jossa päällä vähän munavoita, kurkkua, juustoa ja leikkelettä
LOUNAS: pala sitä eilistä pizzaa ja näkkäri juustolla ja kurkkusiivuilla
VÄLIPALA: chili-nuts-pähkinöitä reilu kourallinen
PÄIVÄLLINEN: Makaroonivelliä ja näkkäri
ILTAPALA: 2 ruisleipää juustolla, kurkkusiivuilla ja leikkeleellä. 1appelsiini ja 2dl jogorttia, jossa mansikoita
eipä siis näytä tämäkään päivä kovin hyvältä...:( Iltapalan suuruuden tosin voin puolustella sillä että olin jumpassa, niin isompi nälkä :)
ap ja mitat 162cm 55kg
Aamulla en mitään, vain kaksi maitokahvia
Lounaalla 14 maissa salaattia ja pienen kulhollisen keittoa
Klo 15 hirveä nälkä, söin viis lakupatukkaa
16 maissa 200 g kinkkua pelkilteen
18 illallinen, viisi lautasellista porkkanasosekeittoa, yksi pieni karjalanpiirakka
20 100 g lakua, piparipulla
ja Nyt on hirveä NÄLKÄ!
saa kommentoida
tottakai sulla on nälkä, kun et syö tarpeeksi. Olehan nyt vähän armollisempi itsellesi. Sun on pakko olla aika nuori, että sun kroppa jaksaa tuota. Pakkohan sitä on terveenä pysyäkseen saada a) vitamiineja b) proteiineja ja c) jopa niitä rasvoja.
Sähän syöt ihan normaalisti ja olet myös normaalipainoinen :)
Tässä maailmassa nautintoja on niin vähän, ettei ruokaan kannata alkaa suhtautua turhan niposti. Ellei koko ajan ole uutta makkaraa pukkaamassa vatsaan, mutta senkin saa korjattua parilla järkiliikkeellä.
Nimim. ruokaa rakastava, vaakaa vieroksuva mutta ylläripylläri hoikka ihminen
Mä harrastan liikuntaa 5 kertaa viikossa plus liikkuva työ/hyötykävelyt. Kerron tämän puolustuksekseni, koska syön tosiaankin PALJON. Pituuteni on 173cm ja painoa 71kg.
Jotkut siis todellakin SYÖ. Eikä vaan nakerra jotain porkkanaa...
Mun mielkestä hän on aivan normaalipainoinen. Siis pitääkö ihmisten olla alipainoisia, että olis ok? Ja siis paino ja pituus ei itsessän kerro koko totuutta...
Niin todellakin. Voitte miettiä, millainen ruumiinrakenne on ihmisellä, joka urheilee viisi kertaa viikossa, josta kaksi kertaa lihaskuntoa...
Tänään hieman erikoisempi päivä kun olin reissussa aamusta asti.
Aamupala klo 6.30: luomujälkiuunileipää pala, reilusti voita ja Oltermannia 5 viipaletta, maitokahvi täysmaitoon, mandariini.
Lounas klo 11: 100g pähkinäsekoitusta -manteli, cashew ja macademia, maitokahvi kevytmaidolla
Välipala klo 13: kolme palaa Kalev:in 72% tummaa suklaata
Päivällinen klo 17: broilerikastiketta missä kermaa, parsakaalia, kesäkurpitsaa, paprikaa yms sekä täysjyväriisiä n. 1dl.
Iltapala klo 21: kaksi lasia punaviiniä, omena, pähkinöitä ja pari palaa suklaata.
Karppaan rennolla asenteella. Lounas normaalisti joku lämminruoka, tänään lennossa.
Mitat 165 ja 54kg.
Mä EN tupakoi,lakko pitää kolmatta vuotta.Tulen vaan täyteen suht pienestä määrästä,eilen tosin en syönyt lounasta kuten normaalisti,määrä oli siis norm.pienempi T:35
Tupakan avullako te päivänne jaksatte??
Mun päivä näin:
aamulla lautasellinen kaurapuuroa, mehukeittoa + 1ruisleipä, päällä 17%oltermannia + 2 mukia kahvia
lounaalla tonnikalasalaattia (itse tehtyä)
välipalaksi kahvia + kuivakakkua 1 pala+ mandariini
illallinen riisiä + kanakastiketta + tomaattia
illalla vielä luvattoman paljon irtokarkkeja ja kahvia..joo, tiedän, liian vähän kasviksia ja liian vähän hedelmiä ja ehdottomasti liikaa karkkia ;D
- Aamiainen: 1 paahdettu sämpylä + margariinia + kinkkua
- Lounas: noin desi tonnikalarisottoa, saman verran salaattia, 2 dl lämpimiä juureksia, saman verran perunamuusia, 5 lihapullaa, noin 1/2 dl kermakastiketta, kuppi teetä
- välipala: itse tehtyä kasvispiirakkaa + pieni (100 g) vanukas
- iltapala: pala sitä samaa kkasvispiirakkaa + paahdettu sämpylä (päällä margariinia ja toisella puoliskolla pala kinkkua, toisella 1 tl hunajaa), lasi rasvatonta maitoa.
Yleensä syön kolme kunnon ateriaa päivässä, vähemmän leipää ja enemmän kasviksia, mutta nyt lähdettiin suoraan kylään kun tultiin kotiin ja tultiin kotiin vasta kun oli niin myöhä ettei enää jaksa kokkailla :P
Aamulla 10 aikaan join pari mukia kahvia maidolla ja sokerilla sekä pienen pullan. Yleensä en kyllä syö pullaa kahvin kans aamulla, mut nyt oltiin juuri niitä saatu...
12 aikaan söin kaksi hapankorppua, joissa päällä philadelphia- tuorejuustoa sekä maitokaakaota.
Sitten ehkä 14 aikaan paistoin muutaman pekonin.
19 aikaan söin ruuan. Eli paistettu broilerinleike, jonka päällä paistettu ananas, sekä itsetehtyjä lohkoperunoita ja itsetehtyä kermaista aurajuustokastiketta. Lisäkkeinä oli keitettyä parsaa sekä vihreää salaattia kera kiinalaisen salaatinkastikkeen. Juomana lasi kokista.
21 söin kaksi riviä suklaata ja join lasillisen maitoa.
Äsken otin kalkkitabletit ja join mehua.
BMI 17, kaksi pientä lasta. Yleensä en tosiaan pullaa syö. Se oli extraa. Ja pekonikin tavallaan, kun meillä ei vain nyt oo mitään, ku eilen tultiin lomailemasta ja huomenna vasta kauppaan. :)
Varsinkin "laihduttajilla". Ei ihmekään jos ette laihdu, koska syötte aivan liian vähän.
Omat mittani ovat 165cm/53kg. Kuntosalilla käyn 3krt viikossa, lenkillä 1-2 krt viikossa.
Tässä esimerkkinä eiliset syömiset:
Aamupala: reilu annos puuroa, mukana marjoja ja mehukeittoa + 1/2 purkkia raejuustoa.
Välipala: purkki rahkaa marjoilla
Lounas broilerin rintafile, täysjyväpastaa, höyrytettyjä ja tuoreita kasviksia, 1/2 prk raejuustoa
Välipala: banaani, omena + iso kourallinen pähkinöitä
Päivällinen: lohimedaljonki, tummaa riisiä, kermaviilikastike, salaattia
Iltapala: 1 pala ruisleipää, päällä kalkkunaleikettä, tomaattia ja kurkkua + 1prk rahkaa ananaksen kanssa.
Aikaisemmin söin todella vähän, ei oikeastaan ollut nälkä, söin aamupuuron, lounaaksi salaattia tms. ja töiden jälkeen kotona pari leipää. Pärjäsin tällä omasta mielestäni ihan hyvin, mutta olin aina väsynyt ja ns. laiha läski. Noin vuosi sitten tein ruokaremontin, aloin syömään kunnolla ja samalla treenaamaan enemmän. Nyt läskit ovat lähteneet ja tilalla on lihasta.
AAMUPALA: kaurapuuroa, lakkoja+1 siivu leipää
LOUNAS: kanaa, riisiä, vihanneksia+1 siivu leipää
VÄLIPALA: soijajogurtti+kahvia
PÄIVÄLLINEN: hampurilaisateria / hese + suklaata (reilusti)
ILTAPALA: vielä syömättä..
Tää päivä on poikkeava tuon päivällisen osalta. Tavallisesti syön toisen normi -ruoan, tää päivä oli semmoinen herkuttelupäivä.
Siis jos aikomuksenasi on laihduttaa. Ja kaloripitoista tavaraa.
Mä olen syönyt kanapatongin (poikkeuksellisesti, syön sellaisen kerran vuodessa), juonut 4 kuppia kahvia ja syönyt 4 hapankorppua oivariinilla päällystettynä. Siinä se.
Todella epäterveellistä, tiedän. Mutta evvk.
aamupala: 2 kuppia kahvia
lounas: mikä se on? :)
välipala: päärynä
päivällinen: kuppi kahvia ja donitsi
iltapala: ei vielä mitään tietoa
aamulla sämpylä päällä sipaisu creme bonjouria ja paprikaa, tomskua, salaattia, appelelsiinimehua ja frezza.
Lounas töissä paljon porkkanaraastetta, yksi grillimakkara (eka kesän jälkeen) ja pikkasen muussia, näkkäri, vettä ja piimää.
Iltapäivä frezza ja pepsi maxia.
Illallinen aika myöhään klo 19, kaksi uuniperunaa ja kermaviiliä.
Yleensä en syö aamulla muuta kuin juon frezzan. Lounas ei mitään. Iltapäivä syön lämpimän ruuan, frezzan. Illalla ei mitään. Joten huomenna varmaan paino heilahtanut ylös, vaikka nytkin maha kurnii. Painoindeksi nyt 27.