Voi hyvaa paivaa! Kaveri tays raivo paalla, kun pyysin siskoni lapsen kummiksi enka hanta. Oli kuulemma luullut meita laheisiksi ystaviksi ja on nyt loukkaantunut ja odottaa
Kommentit (6)
Ei tuollaisesta voi ottaa raivoa, jokainen tekee omat päätöksensä! Itse loukkaannuin kun paras ystäväni pyysi myös siskoaan kummiksi eikä minua, puhumalla asia selvitettiin enkä ole asiasta enää moksiskaan.
Lapselle voi olla läheinen ilman kummiuttakin.
Vierailija:
Ei tuollaisesta voi ottaa raivoa, jokainen tekee omat päätöksensä! Itse loukkaannuin kun paras ystäväni pyysi myös siskoaan kummiksi eikä minua, puhumalla asia selvitettiin enkä ole asiasta enää moksiskaan.Lapselle voi olla läheinen ilman kummiuttakin.
Meillä kanssa aikalailla ajankohtasta, mutta kyllä valinta on vaikeeta!!
mä mietin et miten mun sisko suhtautuu jos pyydänki veljen tän esikoisen kummiks enkä siskoa... (molemmat mua nuorempia, sisko vanhempi ku veli) Ja välillä jo mietin etten pyydä sisaruksia ollenkaan ku ovat kuitenki jo eno ja täti ja sitäkautta lapsen elämässä mukana...
Mut silti olen sitä mieltä et aika naurettavaa suuttua kummivalinnoista. Vanhemmat ne kuitenki loppupeleissä tekee. ja voihan sitä olla läheinen lapselle olematta kummi.
Vaikeeta on. Onneks on vielä pari kuukautta aikaa vatvoa tätä asiaa...
Ja tuosta on aikaa, olin nuori ja typerä. Tällä hetkellä en tosiaankaan kummastele kenenkään kummivalintoja, perheen oma päätös.
t:3
kannattaisi, mutta minä aina joskus ihmettelen, että miksi kummiksi pyydetään lähisukulaisia. Eivätkö he ole lapselle läheisiä muutenkin? Minäkin olen oman siskoni lapsen kummi, mutta omamme kummit eivät juuri em. syystä ole sukulaisia.
Minä en loukkaantunut, vaikka siskoni ei pyytänyt lapsensa kummeiksi ketään meistä sisaruksista vaan otti omia kavereitaan.