pidän taaperoani sylissä melkein koko ajan
Kommentit (13)
Taapero on sylissä viihtyvää sorttia, siksi. Katselee siinä mielellään, mitä puuhaan ja juttelee suloisia pehmeällä äänellään, oto oto oto ja kieputtaa hiuksiani sormensa ympärille.
ainokainen, meillä on neljä lasta.
Tai noh, en ehkä melkein koko ajan, mutta todella paljon. Tämä on meillä toinen lapsi, esikoinen ei ollut ollenkaan tälläinen.
Joskus väsyneenä iltaisin saattaa viihtyä vaikkapa 3 min.
Vierailija:
Käveleekö jo?
Kävelee jo. :)
jotka ovat tottuneet syliin niin totaalisesti, ettei kävely oikein luonnistu. Kun aina kannetaan paikasta toiseen, ei siinä pääse taidot paljoa kehittymään.
Muutenhan ei siinä mitään, ei lapsi liikaa voi syliä saada.
Olisi ihanaa sylitellä.... Mutta ei, menemään pitää päästä koko ajan.
Ihanko lapsen voisi totuttaa olemaan vain sylissä?
Itse kyllä uskon luonne-eroihin; esikoinen ei ollut koskaan hetkeäkään sylissä (jos nyt ihan pikkusen liioittelee), kuopus taas paljon enemmän.
Nyt en vaan valitettavasti enää jaksa kun olen viimeisilläni raskaana, muuten saisi äidin mussukka ollakin sylissä :) Tämä on ollut tällainen ihan synnytyslaitokselta asti, omassa sängyssään ei viihtynyt sekuntiakaan. Eli kyllä se on vähän muustakin kiinni kuin totuttamisesta. Meillä myös 2 isompaa lasta jotka ei ole viihtyneet sylissä juuri koskaan.
En nyt varsinaisesti aktiivisesti totuta häntä olemaan sylissä, kuten tuossa joku pelkää. Hän vaan viihtyy sylissä hyvin. Välillä lasken lattialle tai itse pyrkii omiin touhuihinsa ja häviää puuhaamaan jonnekin ja sitten taas tulee luokseni. Viimeksi ennen päiväunia näki pallon lattialla ja leikki sillä itsekseen viitisentoista minuuttia, sitten käväisi sylissä ja meni sisko luo, joka leikki pikku väellä. Yleensä minulla on mahdollisuus ottaa aina syliin.
kaikki lapset eivät viihdy edes sylissä ja se voi olla äidille kurja kokemus
kyllä se siitä lähtee liikkeelle kun itse haluaa, ei sitä pakottaakaan voi :)