Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa piheistä ystävistänne. Mielellään muuten mukavista ihmisistä,

Vierailija
02.01.2008 |

mutta heidän erityinen piirre on vain olla pihejä. Ei kait teillä olekaan ystävinä ei niin mukavia ihmisiä...

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava kyllä, eikä suinkaan johdonmukaisesti pihi ihminen luonteeltaan. Joskus kuitenkin tulee tällaisia tilanteita eteen, ja tuntuu kieltämättä hassulta.

Vierailija
22/78 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan porukalla esim mökillä, molemmat perheet vie omat ruokansa, ollaan sovittu mitä kukin tuo+sit herkkuja ostetaan kuka mitäkin. No tää yks syö muiden herkut ja vie omansa avaamattomina kotiinsa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etreja kylässä ilmaisen jouluruuan perässä. Olisikohan tullut halvemmaksi viettää se joulu kotona ja laittaa vaikka postissa tulemaan 3¿ lahja? Eihän lapsi lahjan arvoa tajua, mutta sen toki ymmärtää, ettei homeisia muumioituneita rusinoita syö.

Vierailija
24/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

villaisen talvitakin. Ja tulen toimeen todella pienellä rahalla. Saituus on tosiaan intohimoni. Ja se hävettää :(

Vierailija:

ja itseäni ärsyttää se piirre. Juuri ennen kuin annan jonkun lahjan, pihiys iskee ja annankin vain pienehkön lahjan. Sitten kadun aina jälkeenpäin... lahjassa ei sinänsä varmasti ole mitään vikaa, uskon niiden olevan mieleisiä, mutta monet tuovat meille hirveän isoja lahjoja ja minua hävettää ja ärsyttää niin isot lahjat ja en halua toisaalta lähteä " kilpailemaankaan" lahjan hinnalla...

Olen kyllä pihi monessa omassakin asiassa, ostamme esim kaupasta ihan perushalpoja elintarvikkeita, mutta satsaan sitten sellaisiin asioihin mistä nautin, kuten matkusteluun tms.

Vierailija
25/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikaalle myös toinen yhteinen kaverimme. Olivat tehneet itse pizzaa, juomaksi oli valkkaria ja jälkiruuaksi suklaavaahtoa. Kun sitten lähdimme keskustaan baariin niin tarjouduin maksamaan taksin n.14 e.

Parin viikon kuluttu sain viestin että kaverini olivat laskeskelleet minun olevan heille vielä 13 e velkaa syömisistä....

Olin aika huvittunut, olinhan kuitenkin maksanut osani taksikyydin muodossa ja ei kai nyt pizzan teko kovin kalliiksi tule:-)

kyllä oon muiden kamujeni kaa naureskellut jutulle, enpä toiste mene noiden tyyppien luo kylään!

Vierailija
26/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästää siis jopa silmiään ja aivojaan kun ei listasta itse kaiva tätä tietoa. Joskus vaan tulee vaikeuksia kun halvimmat ovat tietysti alkuruokia ja sitten hän pähkäilee eläisikö pelkällä alkuruualla.

Toisaalta minun mielestäni hän tuhlaa hirveät rahamäärät vaatteisiin, kerran osti kahdet kesähousut ja 4 paitaa kerralla kokeilematta ja aina puhuu mitä vaatteita on ostanut/haluaa ostaa.

Vierailija
27/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienot autot jne mutta sitten lapsella ei mitään leluja pari hassua palikkaa, ruoka on aina lopussa, wc paperi lopussa vieraille tarjotaan vain teetä tai kahvia lapsille korkeintaan laihaa mehua, lämmin vesi aina lopussa.

Vierailija
28/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän asuu lähellä äitiään, että voi käydä syömässä kaikki ateriat äitinsä luona. Kun hän käy meillä kylässä, hän syö kuin viimeistä päivää, mutta saattaa silti arvostella, että mielummin söisi lohta tms. Kun käymme hänen luonaan kylässä, hän ei tarjoa mitään syötävää, vaan vie meidät äidilleen kahville. Kerran hän osti pullapitkon meille tullessaan ja vahti, että otamme vain yhdet palat. Kun olimme ottamassa lisää, hän ihan närkästyi, ja otti pullan pois pöydästä. Sitten hän söi itse koko pullapitkon.

Vierailija
29/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun olimme ottamassa lisää, hän ihan närkästyi, ja otti pullan pois pöydästä. Sitten hän söi itse koko pullapitkon.

Vierailija
30/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan ja paljon samoin kylässä ahmii ja santsaa minkä kerkeää. Kotioon ei osta ikinä mitään ja monesti tilaavatkin miehensä kanssa sitten pitsan jos nälkä yllättääkin.

Vierailija
31/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kierrätän pulloja ja poimin ne mukaani jos puhtaan oloisia. Ostan kaiken ruoan, hygieniatarvikkeet yms. halvinta Euroshopper, eXra Coop yms...

Kyyditsemme mieluusti ihmisiä bensarahaa vastaan (silloin menemme itse esim. ostamaan lapsen kengät matkan varrella olevasta kaupasta).

Emme ikinä syö ulkona, edes Mäkki, Hese...

Asumme ahtaasti vaikka voisimme hankkia isomman asunnon.

Vierailija
32/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan mistään lahjoista jouluna synttäreinä tms. kummilapsille tai muille läheisille. Nyt haluaisi viedä käytettyjä tavaroita tuparilahjaksi ystäväperheeseen pöyristyttävää! Saa antaa muuten vaan jos haluaa mä ostan kunnon tuparilahjan oli miten oli.

Vierailija
33/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puhumattakaan mistään lahjoista jouluna synttäreinä tms. kummilapsille tai muille läheisille. Nyt haluaisi viedä käytettyjä tavaroita tuparilahjaksi ystäväperheeseen pöyristyttävää! Saa antaa muuten vaan jos haluaa mä ostan kunnon tuparilahjan oli miten oli.

Se antaa varmaan tosi kivoja lahjoja sulle...

Vierailija
34/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamalla parane.

Vierailija
35/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aikuisten kahvittelu kyseessä

Vierailija
36/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 59 otti puheeksi, että pihi ihminen ottaa puheeksi jos kaveri on jotain velkaa.

No olen ottanut monta kertaa puheeksi kun ostin siskon lapsille pyynnöstä 5 kpl kalliita toppahaalareita ja rukkasia kun heidän paikkakunnalta ei saanut. Puhe oli että hän maksaa ne takaisin seuraavassa kuussa. No tästä on vierähtänyt jo 2 vuotta, eikä rahoja ole kuulunut takaisin. Että kumpi on pihi, minä jolle ollaan velkaa 500 ¿ vai sisko, joka ei maksa edes pienissä erissä?

Vierailija
37/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilomielin unohtais kaikenmaailman velat.

Vierailija
38/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi käy jatkuvasti näiden isommissa juhlissa jos saa bussikydin samaan suuntaan, vaikka toiselle puolelle suomea ja käy loisimassa jonkun sukulaisensa luona. Kun vaimo kuoli pari vuotta sitten niin heti seuraavana päivänä lähti taas jonnekin seurakunnan järjestämälle( helluntalaisten ) kylpyläreissulle, kun ilmaiseksi jostain syystä pääsi. Jätti sentään lapun oveen äidilleni, että pesee hänen pyykkinsä ja siivoaa. No äitini ei todellakaan siivonnut vaan hoiti hänen kuolleen vaimonsa asioita ja itsekin sairastui niin, että joutui sairaalaan hetkeksi. Vaimonsa perintöasiatkin hoiti niin, että perintö siirtyi hänelle eikä vaimon omille lapsille. Nyt suree, että kuinka pärjää köyhänä leskenä, vaikka kuulemaa käyttötililläkin makaa kymmeniätuhansia euroja.

Vierailija
39/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
40/78 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lämmittelee kuitenkin mikrossa kahvit sitten pitkin päivää mikrossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi