Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fisher price kojelauta. Onko kenelläkään?

02.01.2008 |

http://www.lelumaa.fi/kauppa/product_info.php?cPath=21_23&products_id=8…

Eli tälläistä. Minkälainen lelu se on kun ei siitä oikein saa selvää. Voiko lapsi itse painella jotain " nappeja" , jolla saa ääntä ym. aikaiseksi vai onko se ainostaan aikuisen ohjattavissa. Miten että vieläkö sitä kannatta osaa meidän pojalle vai onko liian pienten vauvojen lelu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. joidenkin kaupunkien Prismat myy noita. Ostin joskus kesällä kun oltiin reissussa eikä ole niin kiva kuin olin ajatellut. Käyttäjä on nyt 1-vuotias, on tosin itse tykännyt tuosta lelusta.

Lelu on vaan sellainen, että kun lapsi painaa tuosta ympyrästä missä on kädenkuva, niin alkaa kuulua musiikkia ja tuon ympyrän molemmilla puolilla kun on tuollaiset vilkut (keltainen ja punainen), niin niihin syttyy vuoronperään valo. Musiikkikappaleita on muutama ja ne soivat missä järjestyksessä sattuu. Narun päässä oleva kännykkä rahisee ja ratin yläpuolella on peili. Ei siinä sitten juuri muuta olekkaan..

Äänen saa säädettyä kahdelle eri tasolla ja tietty kokonaan pois päältä. Mukana tulee muovinen kauko-ohjain, jolla aikuinen voi etupenkiltä käynnistää musiikin. Ei ole ollut meillä ikinä käytössä tuo ohjain.

Tuohon hintaan odotin tosiaan lelulta vähän enemmän!!

Vierailija
2/3 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nyt 8kk eikä oiken itse osaa vielä painaa nappia. Me ollaan kuitenkin tykätty. Meidän poika on meinaan maailman huonoin automatkustaja ja aina kun alkaa kitisemään painan musiikin ja valot päälle. Toimii ainakin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Prismassa ja Citymarketissa sitä olen katsellut ja hinnan takia vielä miettinyt. Nyt meinasin sen ostaa mutta onneksi laitoin tänne kysymyksen ja kiitos kattavasta vastauksesta.

Jotenkin minäkin olisin siltä vähän enemmän odottanut, mutta tosiaan epäilykset heräsi että onko siinä oikein muuta kuin rapisteltavaa ja tunnusteltavaa. Meidän poika 1v1kk, mutta tosiaan ei ehkä enää kuitenkaan kiinnoistuisi sitten tuollaisesta lelusta, ainakaan muutamaa sekunttia pidemmäksi aikaa. Nyt on traktorit ja pienet autot niitä parhaita leluaja. Niillä ajetaan ja päristellään. Olisi pitänyt ostaa aikaisemmin, olisi kesällä ollut varmasti tosi kiva.