Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako raskaana ollessa liittyä ammattiliittoon?

Vierailija
01.01.2008 |

Mulla vakityö. Liittoon olisi kannattanut tietty kuulua jo aikoja sitten, niin olisi paremmilla tuloilla äitiysrahakauden jälkeen. Mutta onko tässä vaiheessa enää " hyötyä" liittyä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittoon on yleensä varmaan ihan hyvä kuulua, mutta en ymmärrä miten ne rahat on paremmat liittoon kuuluvilla. Sama hoitoraha sulla on. Jos haluat jäädä lasta hoitamaan kotiin äippäloman jälkeen paremmalla rahalla ni raskauden aikana kannattaisi varmaan irtisanoutua.

Vierailija
2/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan liiton maksuista, mutta jäsenyys säilyy.

Itse en kuulu enää ollenkaan liittoihin. Ilmoittauduin Loimaan kassaan ja otin sen erillisen yhdistyksen jäsenyyden, jonka turvin saa irtisanomisongelmissa oikeusturvavakuutuksen kunnon lakimiehen palkkaamista varten. Nämä riittää mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti ole ehtinyt vielä asiaan perehtyä, mutta jos olisin kuulunut sen 10?kk liittoon, niin olisinko saanut paremman liiton päivärahan, kuin kodinhoidontuki on? Siis äitiysrahan jälkeen.

Vierailija
4/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En kauheasti ole ehtinyt vielä asiaan perehtyä, mutta jos olisin kuulunut sen 10?kk liittoon, niin olisinko saanut paremman liiton päivärahan, kuin kodinhoidontuki on? Siis äitiysrahan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme