Onko permis ihan out nykyään?
Mulla ihan päätämyöten menevät hiukset ja rasvoittuvat päivässä.
Joskus vuosia sitten laitoin permiksen juuri tämän vuoksi ja olin tosi tyytyväinen hiuksiini.
Nykyään mulla kyhyet hiukset niin saako näihin mitenkään fiksun näköistä permistä jos sellaisen kävisin laitattamassa?
Vai olisiko teillä muita ideoita?
Kommentit (9)
Sitä en tiedä onko ne paremman näköiset mutta helpommat ja pysyvät kuosissaan.
Ap taas
Älä välitä sinäkään. Jos ite tykkäät, niin laita ihmeessä. Muitten mielipiteellä ei pitäs olla mitään merkitystä. Ite ainakin aion laittaa " neekeri-permiksen" kunhan saan hiukseni kasvatettua tarpeeksi pitkiksi, ehkä ensi keväänä.
Mulla ollut vuosia permis ja pidän vaihdellen kiharana tai föönään suoremmaksi.
Helppo muuten päiväkotitädille kun pitää pipoa tai huppua päässä.
Hiukset ovat kuitenkin ojennuksessa.
Rohkeasti ap permanenttiin.
Mikään pesu ei tuntunut riittävän aiemmin...
Eikä ollut mikään syrjäkylän kotikampaamo.
olen itse ottanut headlines-käsittelyn. Se on loivempi kuin permis ja sen saa mukavasti " oiottua" kihartimella tai föönillä, mutta kohottaa mukavasti ja se myös tavallaan kasvaa pois eli oikenee ajan kanssa eikä niin kuin permis! Kaikki kampaamot eivät tee tuota käsittelyä ja voivat tarjota tyvipermistä, joka ei myöskään minulla toiminut ollenkaan! Olen ollut tyytyväinen jo monen vuoden ajan! Useimmat kuvittelee, että minulla ei ole mitään käsittelyä - niin " luonnollisen" näköinen se on! Suosittelen tutustumista!
Sen tavallisen tukikäsittelyn kuitenkin oslatani unohdan, koska viimeksi ei pysynyt ja mulle siitä ei ollut alussakaan apua.
Ap
Nää hiukset tälläsenään tosi hankalat.
Kiva kun jaksoit laittaa mielipiteesi!
Ap