Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko työnhaun psykologisiin testeihin jotenkin valmistautua???

Vierailija
15.02.2008 |

kääk, jännittää, sellaiset olisi edessä. Mitä voisin tehdä etukäteen pärjätäkseni paremmin, vinkkejä?

Miten ne yleensä testaavat vieraiden kielten hallintaa niissä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä testataan persoonallisuutta, motivaatiota, taipumuksia, älykkyyttä yms.

Eikä niihin voi valmistautua. Paras vastata rehellisesti. Jos yrität kaunistella jollain kohdin, tulee lopputuloksesta esiin se, ja näytät vain epäjohdonmukaiselta ihmiseltä.

Vierailija
2/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity siihen mitä teet ja mieti rauhassa vastauksia. Kielikoe on ollut meillä ainakin tekstinymmärrystä ja osa suullisesta osuudesta tarvittavalla kielellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi valmistautua niihin muuta kuin nukkumalla ja syömällä hyvin, olemalla rennolla asenteella oma itsesi. Onnea.

Vierailija
4/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne nyt hyvänen aika kyselevät minulta substanssiin liittyviä juttuja ja koska haettavaan tehtävään tarvitaan tiettyä kielitaitoa, voisinpa luulla että haastattelut ja kysymykset tehdään eri kielillä. Oisko ihan munaus mennä täysin valmistautumattomana sinne? Kyse on kuitenkin spesifistä asiantuntijatehtävästä.

ap

Vierailija
5/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi miettimällä että mikä se " minä itse" oikein on. Millainen ihminen minä olen? Mitkä ovat minun vahvuuteni? Mitä minä haluan? Miksi?

Auttaa kun tuntee itsensä.

Vierailija
6/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on vähän kun persoonallisuustestejä, musta ois ihan sika kiva päästä semmosseeseen! :)

Vierailija
7/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasi on kanta-hämeestä?

Vierailija
8/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä lukenut muutamia raportteja (eri ihmisten) ja niissä kyllä on kiinnitetty juuri huomiota ihmisen käyttäytymiseen, esim. kiivastuuko tiukoista kysymyksistä jne. Mut kyllä kai sitä substanssiakin jotenkin siellä sivutaan tai kielitaitoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi