Olenko pettänyt miestäni? Paha olo ja hävettää. Kerronko hänelle?
Olimme etelässä. Siellä eräs todella hyvännäköinen mies eräänä iltana ravintolassa iski minulle silmää ja hymyili. Häkellyin, mies oli todella komea. En flirtannut takaisin.
Seuraavana päivänä näin miehen kun olin tyttäreni kanssa kaupassa, mies taas hymyili flirttaillen ja flirttasin takaisin.
Näin miestä (hänellä vaimo ja lapsi) altailla. Vaihdoimme katseita, hän enemmän, minä vähemmän. Eräänä päivänä mies seurasi minua huoneeseemme (mitä en huomannut), antoi puhelinnumeronsa, tuli lähelleni ja kosketti minua alaselkään. Säikähdin, vedin oven kiinni.
Jotenkin mies kuitenkin kiehtoi minua ja lähetin hänelle viestin (tyhmätyhmätyhmä minä!). Hän halusin tavata minut, en suostunut.
Tekstasin hänelle useasti miten hänellä on upea vaimo ja lapsi, ja että hän aiheuttaisi vain ongelmia itselleen ja minulle. En lähettänyt YHTÄÄN ainutta vihjailevaa viestiä. Kuitenkin viestitin ja vieläkin olen viestittänyt. Tulimme kotiin viikko sitten. En tiedä miksi. Mies kertoo ajattelevansa minua joka hetki ja ettei hän ole koskaan tuntenut mitään tällaista. Haluaa tavata minut. :( Jotenkin olen koukussa tähän tilanteeseen. Tiedostan etten ole edes ihastunut tuohon mieheen vaan siihen tunteeseen jonka hän saa minussa aikaan. Olen ihailtu. Se hivelee itsetuntoani.
Minulla on hyvä ja rakastava mies, hyvä isä. Hän ei ole ikinä loukannut minua millään tavalla. Paska olo. Olen huono ihminen.
Kommentit (64)
ei omaa itsetuntoa, kaipailee selvästi jotain jännitystä elämäänsä. On tyytymätön puolisoonsa. Haluaisi villiä seksiä komean vieraan miehen kanssa pikaisesti jossain salaa... Pettää itseään. Eikö???
ja ymmärtää pettämisen käsitteen vähän laajemmin.
ja tekstittely alkoi.. jatkui viikon kaks. sitten eräänä sunnuntaina järjestin asiat niin että menin hänen luokseen ja lopun saattakin arvata.
no sen jälkeen morkkis kamala ja haistatin sille miehelle, vaik omani vikahan se oli. eli harkitse tarkkaan. jouduin sitten aviomiehelleni viikkojen päästä kertoon totuuden. onneksi hän rakastaa minua ja haluaa yrittää kanssani edelleen. meillä 2 lasta ja kolmas tulossa.
Mut itse sen huomasin, et pirulle antaa pikkusormen se vie koko käen..
päätin kuitenkin olla kertomatta miehelle. Ainakaan toistaiseksi. En halua pahoittaa hänen mieltään typeryyteni vuoksi. Ehkä teen väärin, ehkä en. Olen vain ihminen. Teen parhaani.
ap