Olenko pettänyt miestäni? Paha olo ja hävettää. Kerronko hänelle?
Olimme etelässä. Siellä eräs todella hyvännäköinen mies eräänä iltana ravintolassa iski minulle silmää ja hymyili. Häkellyin, mies oli todella komea. En flirtannut takaisin.
Seuraavana päivänä näin miehen kun olin tyttäreni kanssa kaupassa, mies taas hymyili flirttaillen ja flirttasin takaisin.
Näin miestä (hänellä vaimo ja lapsi) altailla. Vaihdoimme katseita, hän enemmän, minä vähemmän. Eräänä päivänä mies seurasi minua huoneeseemme (mitä en huomannut), antoi puhelinnumeronsa, tuli lähelleni ja kosketti minua alaselkään. Säikähdin, vedin oven kiinni.
Jotenkin mies kuitenkin kiehtoi minua ja lähetin hänelle viestin (tyhmätyhmätyhmä minä!). Hän halusin tavata minut, en suostunut.
Tekstasin hänelle useasti miten hänellä on upea vaimo ja lapsi, ja että hän aiheuttaisi vain ongelmia itselleen ja minulle. En lähettänyt YHTÄÄN ainutta vihjailevaa viestiä. Kuitenkin viestitin ja vieläkin olen viestittänyt. Tulimme kotiin viikko sitten. En tiedä miksi. Mies kertoo ajattelevansa minua joka hetki ja ettei hän ole koskaan tuntenut mitään tällaista. Haluaa tavata minut. :( Jotenkin olen koukussa tähän tilanteeseen. Tiedostan etten ole edes ihastunut tuohon mieheen vaan siihen tunteeseen jonka hän saa minussa aikaan. Olen ihailtu. Se hivelee itsetuntoani.
Minulla on hyvä ja rakastava mies, hyvä isä. Hän ei ole ikinä loukannut minua millään tavalla. Paska olo. Olen huono ihminen.
Kommentit (64)
Älä kerro miehellesi. Et ole tehnyt mitään peruuttamatonta - vielä.
Lopeta vastailu tälle toiselle HETI ja tee hänelle selväksi, että et halua häneltä enää ainoatakaan yhteydenottoa.
Mikäli hän sittenkin jatkaa, pyydä apua mieheltäsi. Esittämällä asian tällä tavalla hän varmastikin ymmärtää.
Mutta jos miehesi on kamalan mustasukkainen, ei sitten kannata kertoa. Mutta tekstailu kannattaa kuitenkin jättää vähemmälle. Älä ole noin ankara itseäsi kohtaan. On ihan normaalia, että jää koukkuun ihailtuna olemisen ihanuuteen. Mitään pahaa ei ole tapahtunut.
Mies on taatusti surullinen ja petetty. :(
Itsepähän sen aiheutin..
ap
sinusta! Näkee sinut jossain kaupassa ja muka rakastuu täyttä päätä. Höpö, höpö. Haluaa jännitystä elämäänsä. 99 % varmuudella tällä miehellä on ainakin 5 samanlaista tapausta kierroksessa.
En halua loukata, avata vain silmäsi
Ei tässä siitä kyse olekaan. Ongelma on ihan omani.
ap
ja silti odotan viestiä koko ajan tuolta toiselta. :(
Välillä inhoan häntä, koska hän ei osoittanut kunnioitusta minua kohtaan. (kun pyysin häntä sanomaan mitä hän minusta haluaa, sanoi suoraan että seksiä).
Toisaalta hänen todella komea ulkonäkönsä ja mieletön " fyysisyys" pyörii päässä..
ap
harlekiineista en tiedä, kun en ole koskaan lukenut :)
Muttamutta... Kerronko siis vai enkö? Jos vihellän pelin poikki nyt, niin voinko antaa asian olla? Jos mies tosiaan halusi vain seksiä minulta (väittää kyllä olevansa ihastunut), eiköhän tuo pian ohi mene ja löytäne uuden uhrin...
ap
Pari kertaa käytävällä kävelimme toisiamme vastaan ja hän ikäänkuin käveli osittain minua päin ja kosketin hänen kättään.
kun näimme viimeisen kerran (käytävässä) hän halusi suudella, annoin hänelle vain käteni, pitelin sitä hetken ja toivotin hyvää matkaa.
ap
en usko. Loukkaantuisin tosi pahasti jos mieheni olisi tekstaillut vieraalle naiselle, miettinyt tätä jatkuvasti jne. Silti, en haluaisi tietää. Ehkä petän itseäni kun ajattelen näin.
ap
Mielessäsi saat fantasioida vaikka millaisia orgioita ko miehen kanssa eikä se ole pettämistä. Mutta lopeta tekstailut äläkä selittele mitään lapsista ja vaimoista. Sehän saa miehen vain innostumaan ja kuvittelemaan että haluaisit häntä, mutta näiden " pienten esteiden" takia et voi.
Oman miehesi mieltä on turha pahoittaa moisella, mikä itseltäsikin kohta unohtuu. (Mutta ei takuulla unohdu, jos teette siitä episodin parisuhteessanne. Se ruots. mies ei todellakaan ansaitse sitä!)
Kokeile viihdekirjailijan uraa, voit hehkuttaa reilummin ja siitä kai jotain maksetaankin...
liittymäni on hänen nimissään ja hän siis saa laskuni ja maksaa ne. Miten ihmeessä selitän teksiviestit ruotsiin?? En halua valehdella.
ap
Parisuhteessa olevalla kaikenlainen kontakti vastakkaiseen sukupuoleen pitäisi olla sellaista jonka pystyisi myös oman puolison läsnäollessa tekemään. Se että et saa tuota miestä mielestäsi on jo vakava merkki siitä, että sinua haluttaisi kurkistaa onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Käytä mieluummin energiasi oman parisuhteesi elvyttämiseen. Saat siitä pidemmän päälle huomattavasti enemmän tyydytystä kuin satunnaisesta suhteesta.
Ehkä sinun kannattaisi ottaa asia esille miehesi kanssa. Tuollaiset jutut jäävät helposti painamaan mieltä ja usein käy niin, että jostain totuus kuitenkin putkahtaa esiin, eli miehesi saa tietää viesteistäsi. Uskon parisuhteeseen, jossa kerrotaan toiselle kaikki mieltä painavat asiat - vaikka se kirpaisee, sillä estetään luottamuksen menettäminen ja uskottomuudellekaan ei niin helposti jää sijaa.
Tiedostan että minulla on jonkinlainen kriisi. Pitäisikö minun sotkea siihen miehenikin, en ole aivan varma.
ap
Eli vihellä peli poikki nyt, kun se on vielä hyvin mahdollista!