Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluako liittoon vaiko ei?

Vierailija
01.01.2008 |

Siinäpä se. tai ennemminkin erotako liitosta?

tähän asti olen kuulunut liittoon. nyt olen ollut työttömänä vuoden 2007. vuoden 2008 olen pääasiassa äitiyslomalla ja hoitovapaalla. työttömyyskassan jäsen voi olla vaikka ei liittoon kuuluisi. omasta mielestäni en näe syytä, miksi kuuluisin liittoon vuoden 2008 ja mahdollisesti 2009 aikana, koska en tarvitse mitään työsuhdepalveluja tms. enkä tiedä onko nykyinen liittoni " se oikea" . jos/kun joskus palaan työelämään, tottakai silloin ajattelin uudelleen johonkin liittoon liittyä. mitä te muut olette tehneet?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole hakenut niin et varmasti ole saanutkaan, kotiinko sinulle pitäisi soittaa ja kysyä onko kaikki hyvin?

Vierailija
22/24 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittoni perii 50% jäsenmaksusta, jos on työtön tai äitiyslomalla. ja tuo 50% on juuri se reilu 150 euroa (tiedän, koska sieltä tuli juuri lasku, reilut 300euroa, josta siis saisi 50%alennuksen).

kirjoittaja 30 (ja28). UIL-liitosta en ole mitään tukea saanut työttömänä ollessani. Työvoimatoimistosta sen sijaan olen saanut. Ja toki olen työpaikkaa hakenut (ja myös ollutkin töissä, saanhan ansiosidonnaista päivärahaakin työttömyyskassastani).

Vierailija
24/24 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä vastauksia, joiden mukaan väärästä ja huonosta liitosta ei saa erota sen jonkin " suuren yhteisen hyvän" takia. Paskapuhetta. Eroa, jos koet liiton jäsenyyden turhaksi. Suomessa ei ole pakko kuulua ammattiliittoon, eikä ainakaan vääräksi ja huonoksi koettuun. Ja nämä ovat subjektiivisia kokemuksia! Kukaan ei voi väittää ap:lle, että hän on väärässä.

Ap voi liittyä toiseen, paremmin itselleen sopivaan liittoon sitten kun menee taas töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän