Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkava keskenmeno!

Vierailija
31.12.2007 |

Olin seurannassa osastolla yön outojen kipujen takia. Hcg laskussa. 26. pv oli 1100, viime yönä 460 ja tänä aamuna 331.

Lääkärin mukaan normaali keskenmeno... mutta kysymys kuuluukin, missä viipyy vuoto? Eilen kipujen aikaan tuli tosi vähän ja sen jälkeen ei yhtään. Alkaako kunnon vuoto vasta kun hcg on lähellä nollaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushormonin tuoton loppu on se keskenmenon merkki. Vuoto ei liity siihen. Eli mäe olen myös sitä mieltä, että ellei vuoto ihan nyt tule, niin kyseessä on keskeytynyt km. Eli ei itsekseen vuodakaan pois.

Lääkkeellinen tai kaavinnalla tyhhjentäminen edessä.

Osanottoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olen helpottunut koska pelkäsin kovasti kohdunulkoista raskautta. Taitaa kuitenkin olla normaali km koska hcg laskenut noin nopesti.

Milloin otan lääkäriin yhteyttä jos vuoto ei ala. Siis kauanko sitä kärsii odotella kotona?

Vierailija
4/7 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosi lämmin olo kun otatte osaa. Kait tästä alkujärkytyksestä toivuttuani osaan myös itkeä tätä asiaan. Onneksi pieni rakas poikani piristää minua, oli kamala ikävä kun olin sairaalassa.

Vierailija
6/7 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ylihuomenna menisin lääkäriin, jos vuotoa ei ole näkynyt. Ultrallahan se kohdun tilanne heti selviäsi.

Mulla oli n. vuosi sitten km itselläni, ja kaavintaan jouduin. Mukavahan se olisi noin ikävässä tilanteessa, että itsekseen menisi ohi, että ei tarvisi enää lääkäriin mennä.

Voimia!

Vierailija
7/7 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nestettä josta ei saanut selvää oliko se raskauspussi vai vuotoa.

Edelleen mietityttää että montako päivää sitä vuotoa kannattaa odotella.